Пән: Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: 4-тарау «Сәулет өнері» Күні:13.12.2018жСынып: 3 |
Мектеп: Амангелді атындағы жомМұғалімнің аты-жөні: Құрақбаева Г.С.Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы |
«Бәйтерек неге ұқсайды?» |
Оқу мақсаттары |
3.1 Оқу түрлерін қолдану3.1.2.1.-баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну.3.3.5.1.-сөздіктер мен анықтамалардан қажетті ақпаратты табу және оны алу. |
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың барлығы:Мәтінді оқып,сөйлемнің мазмұнын түсінеді |
|
Оқушылардың көпшілігі:Тірек сөздерге сүйеніп, ғимараттарды сипаттап айтады. |
|
Оқушылардың кейбірі:Сөздіктер мен анықтамалардан қажетті ақпаратты табады |
Бағалау критерийлері |
Мәтіннің мазмұнын түсінедіСөздіктерді пайдаланадыҚажетті ақпаратты табады |
Лексикалық минимум |
бәйтерек |
Грамматикалық минимум |
Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібі |
Құндылықтарды дарыту |
Өзіне және өзгелерге құрмет құндылығы жеке және топтық жұмыстар барысында сөйлеу, өзара бағалау мен рефлексия кезінде көрінеді. Интеллектуалдық құндылық сабаққа ынта қоюы мен тапсырмаларды белгіленген критерийлерге сәйкес орындауы барысында жүзеге асады. |
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану |
АКТ қолдану дағдылары |
PowerPoint таныстырылымы, Active studio (active board) мүмкіндіктерін қолдану |
Бастапқы білім |
Осыған дейінгі алған білімдері мен тілдік дағдыларына негізделеді. |
Сабақтың барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы 8 минут |
Ширату жаттығуыКел, балалар , күлейік!Күлкіменен түлейікКүлкі көңіл ашады,Күліп өмір сүрейік!Қанекей, балалар, ендеше бір-бірімізге әдемі күлкімізді сыйлайықшы. Осындай көтеріңкі көңілмен бүгінгі сабағымызды бастаймыз.«Балық аулау» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру – 4 минутБерілген сұрақтарға жауап береді.Сұрақтар:1.Көктөбенің сәулеті қандай?2.Көктөбеде қандай кешен бар?3.Көктөбеге қалай барады?4. Көктөбе туралы өлең білесің бе?5.Аспа жол сөзінің орыс тіліндегі аудармасы6.Астанада қандай ғимараттар бар?«Мағынаны таны» стратегиясы бойынша жаңа сабақтың тақырыбын жариялау – 3 минутСуретке қараңдар. Сұрақтарға жауап беріңдер.Бұл қай қала? Ол қандай? Сендер Астанада болдыңдар ма? Астанада қандай әдемі ғимараттар бар?Олай болса мына ғимараттардың суреттері арқылы топтарға бірігейік.Сендердің алдыларыңда қима қағаздар бар.Сол қималарды біріктіріп көрейік.-Ненің суреті шықты?-Дұрыс -Ал, осы Бәйтерек туралы білесіңдер ме?-Бәйтерек неге ұқсайды?-Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:Бәйтерек неге ұқсайды?
Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері оқушылармен бірлесе құрылады
|
құрық, «балықтар»
№1 слайд//сурет
№2 слайд
|
Сабақтың ортасы 17 минут
10 минут
|
Есте сақта!Бәйтерек – өте үлкен және биік ағаш.«Бәйтерек» монументі – Астана қаласының символы.Бәйтерекке байланысты аудитыңдалым (бейне фильм)слайдпенСөздікпен жұмыс.Жаңа сөздермен танысамыз.Көрікті-красивыйҒимарат-зданиеСәулетші-архитекторТемір-железаШыны-стеклоБәйтерек-Байтерек(тополь)Салынды-построенЖіктетеу!Көпше түрде.Біз Бәйтерекке барамыз –сөзін І,ІІ,ІІІ-жақта жіктейікші.Сергіту сәтіФлешмоб1-тапсырма.1-топ: Мәтінді оқып, ақпараттарды тексеріңдер. Астана – үлкен қала. Астанада әдемі ғимараттар көп. Астана қаласының символы – «Бәйтерек» монументі. «Бәйтеректің» биіктігі – 97 метр. «Бәйтерек» монументі бәйтерек ағашқа ұқсайды.
Дескриптор:-мәтін мазмұнын түсінеді-дұрыс,бұрыс ақпаратты анықтайды
Бағалау «Бас бармақ» әдісі арқылы жүргізіледі.1-тапсырма.2-топ. Суретке қараңдар. Тірек сөздерге сүйеніп, ғимараттар туралы айтыңдар.
2-топ:«Бәйтерек» монументіДескриптор:-тірек сөздерді қолданады-сөйлем құрайды Бағалау «Бас бармақ» әдісі арқылы жүргізіледі.1-тапсырма.3-топ:Асты сызылған сөздерді орыс тіліне аударыңдар. Астана –көрікті қала.Бұл ғимарат «Астана-Бәйтерек» монументі деп аталады. «Бәйтерек» монументі 2002ж салынды.Сәулетшісі-Норман Фостер.Бәйтеректің биіктігі 97метр.Дескриптор:-мәтін мазмұнын түсінеді-сөздіктерді қолданады-асты сызылған сөздерді орыс тіліне аударады.Бағалау «Бас бармақ» әдісі арқылы жүргізіледі.Сергіту сәті:Бәйтерекке ұқсайықҚолды көкке созайықСамрұқ болып ұшайықҰямызға қонайық2-тапсырма. Тақтамен жұмыс.Мәтін мазмұны бойынша керекті сөздерді қойып жаз. 1.Бәйтерек кешенінің …………….ұнады.2.Ол…………ұқсайды.3.Оның төбесінде……………..жұмыртқасы бейнеленген.4.Бәйтеректің қабырғасы…….жасалған.Керекті сөздер:сәулеті,самрұқ құстың,үлкен ағашқа,темірден,шыныдан.Бағалау дескриптор арқылы жүргізіледі.Дескриптор:Керекті сөздерді пайдаланадыСөйлем құрастырады 3-тапсырма.Сөзжұмбақты шеш.
Дескриптор:—сөздерді қазақшаға аударады-сөзжұмбақты шешеді
|
№3 слайд
№4 слайд//үлестірмелі қағаздар
№5 слайд //үлестірмелі қағаздар
суреттер + №5 слайд
|
Сабақтың соңы5 минут |
Рефлексия: «Стикерлі вагондар»
Үй тапсырмасы: «Бәйтерек» кешеніне қатысты ақпарат тауып жаз
|
№6 слайд |