Ашық сабақ Жай бөлшектерге амалдар қолдану 5 сынып

0



Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-778-389-9292 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




Ашық сабақ Жай бөлшектерге амалдар қолдану 5 сынып

Автор: Мухаметжанова Махабат Кайрбековна

Бағыты: Математика Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 5 сынып

Жарияланған уақыты: 2018-12-26


Материал туралы қысқаша түсінік

оқушыларды жай бөлшектерге қосу, азайту, көбейту амалдарын қолдана білуге дағдыландыру, біліктіліктерін қалыптастыру.




Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерге амалдар қолдануСынып:5Мақсаттары:Білімділік: оқушыларды жай бөлшектерге қосу, азайту, көбейту амалдарын қолдана білуге дағдыландыру, біліктіліктерін қалыптастыру.Дамытушылық: оқушылардың есте сақтау, ойлау, сөйлеу, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылықтарын ояту.Тәрбиелік: ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ұжымшылдыққа, топпен бірігіп жұмыс істеуге тәрбиелеу.Типі: қайталау.

Оқыту әдісі: практикалық, ізденушілік;

Оқушылардың оқу іскерлігін ұйымдастыру формасы: жеке, топпен

Көрнекілік-құралдар: анаграммалар, жетондар, тапсырмалары бар карточкалар, тестік тапсырмалары бар карточкалар, ИТ, үлестірме материалдар.

Сабақ барысы:1. Ұйымдастыру кезеңі2. Үй тапсырмасын тексеру. (математикалық диктант)3. Өткен материалдарды қайталау. Тапсырмалар1. Бағытпен жалғастыр2. Кестені толтыр3. жалауға кім бұрын жетеді?4.Күн сәулесі ойыны5. Кім жылдам?6.Тест тапсырмалары7.Кестені толтыр4. Үйге тапсырма беру5.Қорытынды. Бағалау.

І. Сабақтың ұйымдастырушылық кезеңі:

  • Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Сыныптың белгіленген ашық сабаққа дайындығын байқау. Сыныпты екі топқа бөлу. Топ басшыларын сайлау

1) Сәлемдесу.Тақтада екі ұран жазылған:

«Егер де бөлшекті білсең,Оның мәнін түсінсең,Қиын есеп те оңай көрінеді».

«Ондық бөлшектер тақырыбынанЖақсы білімің болсын»

Сендер осы сабақтың ұраны ретінде біреуін таңдауларың керек.2) Сабақтың мақсаты мен міндеттерін қою.3) Топтарды таңдау. (сынып оқушыларын екіге бөлеміз).

Топтарға екі анаграмма ұсынылады (АЛЫМ, БӨЛІМ) ЛЫМА, ЛӨМІБ. Бірінші болып дұрыс жауап берген екі оқушы топ басшылары болады. Әр дұрыс жауапқа жетон беріледі.

ІІ. Алған білімдерін тексеру:

  • Математикалық диктант бөлшектер мен аралас сандарды қайталауға арналған. Дұрыс жауапқа – жетон.

І-нұсқа

  • Торт 10 бөлікке бөлінген. Алма оның 3 бөлігін жеп қойды. Алма торттың неше бөлігін жеп қойды?
  • Әжеде 3 ит және 5 үйрек болды. Оған тағы 2 мысық әкелді. Ит пен мысық барлық үй жануарларының неше бөлігін құрайды?
  • Бұрыс бөлшектен бүтін бөлігін айыр:
  • Аралас сандарды бұрыс бөлшек түрінде жаз: 3; 2

ІІ-нұсқа

  • Мақтақызға 200 бидай және 99 бұршақ дәнін сеуіп тастады. Бұршақ дәні барлық дәннің неше бөлігін құрайды?
  • Вазада 13 жеміс жатыр, оның ішінде 5 банан және 4 апельсин. Банан жемістің неше бөлігін құрайды?
  • Бұрыс бөлшектен бүтін бөлігін айыр:
  • Аралас сандарды бұрыс бөлшек түрінде жаз: 4; 8
  • 3. Өткен материалдарға есеп шығару.

1тапсырма

  • тапсырма. Кестені толтыр

2.«Тізбек» ойыны. (бөлшектерді қосуға). Әрбір топқа кесте-карточка беріледі. Топтың әрбір оқушысы кезек-кезек шығарады. Бір-біріне тізбектей бере отырып, соңғы оқушы мұғалімге тапсырады, қай топ бірінші орындаса, мол топ жеңеді.>







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.



Загрузка...

ПІКІР ҚАЛДЫРУ

Пікіріңізді енгізіңіз!
мұнда сіздің атыңызды енгізіңіз