Ашық сабақ «Нағыз дос» 2 сынып

0
303
Жаркымбаева Т.К.Мектеп:«№4 аралас жалпы орта білім беретін мектеп»Пәні: Әдебиеттік оқу2 г сыныпСабақтың тақырыбыНағыз досОқу мақсаты:2.1.3.1 – шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау2.2.1.2 – шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу2.3.1.1 – мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құруСабақтың мақсаты:Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Жаңа білімді меңгереді.Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбі мынаны орындай алады:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.Білу,түсіну, қолдану,талдау,жинақтау, бағалауБағалау критерийі
  • Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
  • Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
  • Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
  • Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Оқыту әдістеріТоптық жұмыс, , «Бірлескен жұмыс» әдісі, бағалау түрлері: қалыптастырушы бағалауРесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикерПәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі, ағылшын тілі Кезең Сабақ бөлімдерінің мақсаты:Сабақтың барысыОқушының іс-әрекетіОқыту модульдеріМұғалімнің әрекеті

    Білу

    Бастапқы рефлексиялық кезеңі Оқушылармен амандасуЖағымды психологиялық ахуал: «Ыстық алақан» тренингі.Ой қозғау /мағынаны тану/ ББҰОқушылар бір-бірімен қол алып, амандасады. Бір-біріне жақсы тілектер айтады

    Оқушылар ББҰ толтырадыТоптарға пазл әдісі бойынша бөлінеді, топ басшысын сайлайды. «Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалау

    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.«V»

    білемін

    «+»

    білдім

    «?»

    Үйренгім келеді

    Топтарға бөлінеді. Ітоп , ІІтоп, ІІІтоп«Алтын ережені» қайталау. Түсіну .

    Өз бетімен дара ойлауға дағдыландыру

  • Бейнекөрініс тамашалау
  • «Болжау» стратегиясы-Сабақ не туралы болуы мүмкін?– Дос туралы– Балалар, сендердіңдостарыңқандай? Олар қандай киім кигенді ұнатады? Сипаттап беріңдерші.Бейнекөріністі көредіАуызша орындалады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Сипаттайды.«Қол белгісі» әдісі арқылы бағалау АКТ- мен жұмыс.Қолдану

    (Қарапайым тапсырмалар)

    Тапсырмалар беру арқылы жаңа сабақты тереңірек түсіну.

    Оқулықпен жұмыс

  • Тізбектей, жалғастырып оқы
  • Тауып оқы
  • Досың қуанған кезде/қиналған кезде/ сен қандай сезімде боласың?
  • Өз сөзіңді берілген мультфильм кейіпкерлерімен байланыстырып сөйле.
  • Сөздік жұмыс
  • Жайбарақат, сырқат, тұтылуДәптермен жұмыс:Күннің жады

    «Бірлескен жұмыс» әдісі

    Шаршы түстері арқылы бағалау

    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерСергіту сәтіСергіту сәтін ұйымдастыру.

  • Дос туралы бейнеролик
  • Оқушылар бейнероликті тамашалайдыАКТ –мен жұмысТалдау

    (Қорытынды шығаруға бағытталған. Кесте сызба толтыру)

    Төменгі деңгейлі және жоғары деңгейлі сұрақтарды қойып, тақырыпты талдауға үйрету.Үш тілділікті меңгерту мақсатындаТоппен жұмыс:Топтастыру

    І топ:Дос /ассоциация/ІІтоп: Дос туралы мақал-мәтелІІІтоп:«Сиқырлы қоржын»

    «Полиглот»

  • Дос
  • Жаңашыр
  • Қамқор
  • Адал
  • Шынайы
  • «Ойлан , тап , бөліс» әдісі Әр топ постер дайындап қорғайды.Топ бір – бірін бағалайды.

    Үш тілде айтылады

    «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

    Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту.

    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

    Жинақтау

    (Қорытынды шығаруға бағытталған)

    Алған білімді жинақтау.Шығармашылық тапсырма:Досыма /Абызға не Абланға/ хат немесе 5 жолды өлең арнап жазыңыз«Интервью» әдісі арқылы оқушылар сұхбаттасадыТоптар бір- бірінің жұмысын бағалайды.Смайликтер арқылы бағалау.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Бағалау

    Кері байланыс Рефлексия

    Оқушы көзқарасын анықтау.
  • Біз бүгінгі сабақта қандай әңгімемен таныстық?
  • Әңгіменің кейіпкерлерін ата
  • Абыз қандай?
  • Аблан неге қашпады?
  • Әңгіме неліктен «Нағыз дос» деп аталады? ӨӨБ
  • «Бағдаршам» әдісіНе қиындық келтірді ? Сабақ туралы пікірі Оқушылар өздерінің бүгінгі сабақ туралы пікірін айтады. Өз жұмыстарына баға береді.

    Бағдаршам түстері бойынша сабақ туралы пікірін білдіреді

    Көшбасшылық .Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіругекөмектесетінне білдім?