Ашық сабақ . Геометриялық фигуралар.Тақырыбы:4.1 Жиындар және олармен орындалатын амалдар 1 сынып

0
Пән: МатематикаМектеп: №278орта мектеп Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 1В бөлім — Геометриялық фигуралар
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Абытова Назерке КадырбековнаСынып: 1 « »ҚатысқандарҚатыспағандарСабақтың тақырыбы4.1 Жиындар және олармен орындалатын амалдарОсы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сілтеме1.4.1.2 жиындарды элементерінің белгілері (нысандардың түсі, пішіні, өлшемі, материалы, әрекеті) бойынша құру және жіктеу Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: -заттарға тән ортақ белгілерді біледі-ортақ белгісі арқылы заттарды ерекшеліктеріне қарай жіктейді-жиындарды сипаттайды Көптеген оқушылар: жиындағы артық элементті анықтайды. Кейбір оқушылар:жиындардағы өзгерістерді түрлендіредіБағалау критерийізаттардың ортақ белгілерін бойынша ажыратадыортақ белгілері бойынша жиын құрадыТілдік мақсаттарОқушылар:Жиын эелементтерін санайды, топтастырады, жиын құрайды.Негізгі сөздер мен сөз тіркестері: жиын, эелемент, артық элемент, құрау Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер.

  • Жиынды қалай түсінесін?
  • Элементтерді топтастыру үшін нені ескереміз?

Құндылықтарға баулуСын тұрғысынан ойлауға, жауапкершілік, ынтымақтастық, ашықтық, өзгенің көзқарасына құрметпен қарау.Пәнаралық байланыс1 сынып. Жаратылыстану – «Жануарлар мен өсімдіктер» тақырыбы.Бастапқы білімЖиындарды қосу азайту амалдарын біледі.Сабақ барысыСабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстарСабақтың басы5мин
Ұйымдастыру кезеңіЫнтымақтастық атмосферасы құру

Армысың шапағатты күніміз,Армысың мейірімді жеріміз.Армысың жарқыраған ай,жұлдызКелді сізге өзіңіздің балаңыз.Тапсырма 1. Ұжымдық жұмыс. «Ой қозғау» әдісі.Шарты: Заттарға тән ортақ белгілерді айтады Ұлдар-қыздар1,2,3 деп қатарға бөлінеді-Біз не істедік?-Топқа бөліндік-Алдымен қандай белгілер бойынша?-Ұл, қыз-Екінші қандай белгілері бойынша?-1,2,3 қатар-Соңынан не істедік?-Ұлдар бір топқа, қыздар бір топқа жиналды.Бағалау: Мұғалім мадақтау.Сонымен балалар бүгінгі біздің сабақтың тақырыбы «Жиын» .Топқа біріктіру.Суреттер арқылы:

  • Спорттық құралдарымен
  • Асхана құралдарымен
  • Мектеп құралдарымен
  • Жуыну құралдарымен

Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы30минут
Тапсырма 2. Жұптық жұмыс-«Кестемен жұмыс» әдісіШарты: Ортақ белгісі арқылы заттарды ерекшелігіне қарай ажыратады.Тірек сөздер: сабын, қалам, доп, су сабын, тіс пастасы, дәптер, кітап, шахмат, шаңғы, парта, тіс щеткасы.

Бағалау. Өзін-өзі бағалау- «Дайын үлгі жауап» әдісі.Тапсырма 3. Топтық жұмыс « Галерияға саяхат» әдісі Топ мүшелері өзара анықталады. (Топ басшысы топ мүшелерінің жұмысын бөліп береді. хатшы – нақты мәлімет береді, уақыт сақшысы – уақытты қадағалайды.Бақылаушы-тапсырманың орындалу ретін қадағалайды.

Шарты: Берілген суретттерге қарай, жиындарға бөліп, сипаттаңыз.Топ басшы қорғайды Кері байланыс: Жиындарды құрастыруда нақты жауап көрсетіңіз?Әр қайсысында неше элементтер бар екен?-Қандай жиындар құрастырдық?

Бағалау. Өзара бағалау – «Сэндвич» әдісі

Сергіту сәті:Тереңдет ойыңды,Тiк ұста бойыңды.Құстарға ұсайық,Қалықтап ұшайық.Шық алға оң қанат,Шық алға сол қанат,Шаршаған кездердеҚонайық жорғалап.

Тапсырма 4. Жұптық жұмыс— «Элективті тест» әдісі. Шарты: Берілген сұрақтарға дұрыс емес жауапты анықтайды.

  • Бақша өнімі

А) АлмаБ) ЖүзімС) Картоп2. Жабайы жануарА) жылқыБ) барысС) түлкі3. Мектеп құралдарыА) партаБ) қаламС) тарелка4. Өсімдік А) шырмауықБ) тікенекС) Тышқан5. Асхана құралыА) кілемБ) кесеС) пышақБағалау. Өзара бағалау- «Әткеншек» әдісі (дайын үлгісі көрсетіледі)

Тапсырма 5. Жеке жұмыс-Қалыптастырушы бағалау.Тапсырма 1.Шарты: Берілген суретпен мұқият танысыңыз. Екі суреттің арасындағы айырмашылықты анықтаңыз.

Дескриптор:

  • Заттарға тән белгілерді анықтайды
  • Айырмашылықты ажыратады

Тапсырма 2. Шарты: Берілген ерекшеліктерге назар аударып, жиын құрастырыңыз.Тірек сөздер: тәтті, бақта өседі, Дескриптор:

  • Ерекшеліктеріне қарай жиын түрін анықтайды
  • Жиын құрастырады.

Сараланған тапсырмаШарты: Берілген фигураларды әр түрлі жиынға түрлендіреді

Көрнекіліктер, интербелсенді тақта.

Көрнекіліктер

Көрнекіліктер

Сабақтың соңы5минРефлексия Бес саусақ әдісі арқылыБас бармақ-басты мәселе.Бүгінгі сабақта нені түсіндім?Балаң үйрек –бірлесіМен топта қандай жұмыс жасадым?Ортан терек-ойлауКімге көмектестім?Шылдыр шүмек-шынайылықСабақ маған ұнады ма?Кішкене бөбек-көңіл-күйМен өзімді қалай сезіндім?
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуыОқушылардың белсенді оқуын ұйымдастыру үшін, жеке тапсырмалар беремін. Жұптық және топтық жұмыс арқылы бірлескен оқуды ұйымдастырамын. Оқушылардың зияткерлік деңгейін ескере отырып, тапсырмаларды жеңілден күрделіге қарай құрастырамын. Қабілеті жоғары оқушылар үшін аранайы тапсырма дайындаймын.

  • Мұғалім мадақтау.
  • Өзін-өзі бағалау- «Дайын үлгі жауап» әдісі.
  • Өзара бағалау – «Сэндвич» әдісі
  • Өзара бағалау- «Әткеншек» әдісі
  • Мұғалім мадақтауы
  • Кері байланыс
  • Рефлексия
  • Дене қимылдары
  • Ой ширату жаттығуы