Ашық сабақ Е дыбысы мен әрпі

0







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




Ашық сабақ Е дыбысы мен әрпі

Автор: Шайхаденова Аякөз Ержановна

Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 1 сынып

Жарияланған уақыты: 2018-12-28


Материал туралы қысқаша түсінік

Е дыбысы мен әрпіне байланысты білімді меңгеріп сөзді буынға бөліп,буын санын,түрін анықтайды;
2.Топтық жұмысқа араласып, шығармашылыққа негізделген сұрақтарға жауап бере алады;
3.Әріп элементтерін каллиграфиялық талапқа сай жазады,тақырып бойынша ой қорыту жасай алады




Пән: Сауат ашуОрта мерзімді жоспар бөлімі: 4 тарау: Бізді қоршаған әлемСынып: 1 «В» Мектеп:Ақкөл жалпы орта мектебіМұғалімнің аты-жөні: Шайхаденова АякөзҚатысқандар саны: 25Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбы 4-бөлім: Бізді қоршаған әлемМен және табиғат. Е дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау1.1.9.3.Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау1.2.9.1.Әріпті тану,ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.1.3.8.1.Жазу жолын,жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Е дыбысы мен әрпіне байланысты білімді меңгеріп сөзді буынға бөліп,буын санын,түрін анықтайды;Көптеген оқушылар: шығармашылыққа негізделген сұрақтарға жауап бере алады,топтық жұмысқа араласады;Кейбір оқушылар:Әріп элементтерін каллиграфиялық талапқа сай жазады, тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.
Бағалау критерийлері 1. Е дыбысы мен әрпіне байланысты білімді меңгеріп сөзді буынға бөліп,буын санын,түрін анықтайды;2.Топтық жұмысқа араласып, шығармашылыққа негізделген сұрақтарға жауап бере алады;3.Әріп элементтерін каллиграфиялық талапқа сай жазады,тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.
Құндылықтарды дарыту Сын тұрғысынан ойлау, топпен және жеке жұмыс, шығармашылық жұмыс, жауапкершілік
Пәнаралық байланыстар Дүниетану, қазақ тілі.математика
АКТ қолдану дағдылары Слайд,бейнежазба
Ресурстар Суреттер, түрлі-түсті конверттер,кеспе буындар,касса, жұмыс дәптері,көркем жазу дәптері, қалам, стикер, видеоматериал, постер, маркер,көңіл-күй күлдіргіштері
Бастапқы білім Е жіңішке дауысты дыбыс,сөздің басында,ортасында,соңында келетінін біледі;
Сабақтың барысы
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы 5 мин

БІЛУ(Бір нәрседен хабардар болыңыз, еске түсіріңіз)Айтылымтыңдалым

5мин

ТҮСІНУ(Өз түсініктеріңіз негізінде әрекет етіңіз)АйтылымТыңдалым 5мин

ҚОЛДАНУ(білімді қолданыңыз)Оқылым 10мин

Жазылым

ТАЛДАУ(қандай да бір құрылғының әдістемелік және егжей-тегжейлі зерттеуін жасаңыз) 10 мин

ЖИНАҚТАУ(ақпаратты немесе идеяларды жаңа нәрсеге жинақтаңыз) 3мин

Сабақтың соңы 2мин

Ұйымдастыру бөлімі1.Оқушыларды түгендеу2.Ширату. Арманға бірге барайық, Бестік баға алайық.Тәуелсіз елдің іргесінБәріміз бірге қалайық!«Менің таңдауым» әдісі1.Өздері ұнатқан суреттерді таңдау арқылы сынып 3 топқа бөлінеді.Жұмыс ережесі

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
  • Уақытты үнемдейміз!
  • Нақты,дәл жауап береміз!
  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
  • Сабаққа белсене қатысып, нәтижеге қол жеткіземіз
  • ІІ. «Конверт» әдісіҚызыл конверт 1.Дыбыс пен әріпті қалай ажыратамыз? 1.Үтік сөзінде неше әріп,неше дыбыс бар?Сары конверт2.Сөздегі буын саны неге байланысты болады?2. Буынның түрлерін атаКөк конверт3. Сөйлем неден құралады?3.Сөз неден құралады?4.Жуан дауысты дыбыстарды ата.Сұрақтарға жауап бере отырып, Елбасы,елтаңба,емен,есек суреттері бойынша әңгімелеу(Білім алушының ойын тыңдайотырып,толықтыру)«Жетелі елдің жеті белгісі» туралы түсінік беру -Тәуелсіз елдің өзіндік Ата Заңы, мемлекеттік тілі,рәміздері,шекарасы,төлқұжаты,төлтеңгесі және көпұлтты мемлекетті бір шаңырақтың астына жинап,тату-тәтті бейбіт өмір сыйлаған,халқының қамын жеген,қазақ елін бүкіл әлемге таныта білген кемеңгер ЕлбасымызНұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев. Елбасымыз өзінің «Рухани жаңғыру» бағдарламасында: «Біздің мақсатымыз айқын, бағытымыз белгілі, ол – әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына қосылу»,-деген болатын.Сондықтан да,біз де өз үлесімізді қосу үшін сабағымызды жақсы оқуымыз керек.Емен-өте мықты ағаш.Одан көптеген жиһаздар жасайды.Мысалы сіздердің отырған парталарың да еменнен жасалған.Есеккүші адал,жануар.Демек, біз бүгін «Табиғат және мен» бөлімін бастаймыз. Елбасы,елтаңба,емен,есек сөздерінің бас әрпіне назар аударту.Сабақтың тақырыбын ашып, мақсатын хабарлап, оқу мақсатын таныстыру.ІІІ. «Білгенге маржан» ЕлікЕ дыбысын артикуляциясына сай дыбыстату. ЕЕЕ «Кім тапқыр?»Сөзжұмбақ шешуНемере-ұлдың баласыЖиен-қыздың баласыIV.Оқулықпен жұмыс “Тізбектеп,дауыстап оқыту” әдісіар ал да та са ла маер ел де те се ле мемен сен не ер Есенемен сенім немере ерте Ерлан ҚБ “Шапалақтау “ V.Дәптермен жұмыс 1.Е әрпінің баспа,жазба түрлерін көрсету;Бейнежазба арқылы Е дыбысының бас әрпінің және кіші әрпінің жазылу жолдарын көрсету.2.Е әрпін ауада жаздыру;3.Үлгі дәптерде жазу.4.Көркем жазу Есіл,ерін,ЕсетСергіту сәтіТабиғат құбылыстарынан…Белсенді оқу ортасын құру.VI.Топтық жұмыс І топ: Буыннан сөз құрап,кеме сөзіне сөйлем құрау.Ке те еме рек менКБ.ІІ топ: Сөздерге математикалық тәсілмен дыбыстық талдау жасауСенім- = + Қонақ- = + — дыбыс — дауысты дыбыс — дауыссыз дыбысКБ.ІІІ топ:Сөздерді буынға бөліп, буын түрлеріне талдау.Асық, ұста, немереАсық –-екі буынды сөз;-Дауысты дыбыс бір өзі тұрып буын құрайды,(А-)ашық буын;-(сық) буыны дауыссыздан басталып,дауыссыздан аяқталады,бітеу буын;КБ. Дескриптор:-Буыннан сөз құрай алады;-Сөздерден сөйлем құрайды;-Сөздерге дыбыстық талдау жасай алады;-Сөздерді буынға бөліп, буын түріне талдай алады.Саралау тапсырмасыҚолдауды көп қажет ететін білім алушыға:«Сөздер банкасы» әдісіБерілген сөздердің ішінен е дыбысы бар сөздерді сиқырлы қорапшаға салу.Жер,шашу,ер,кұрық.ертегі су,елҚолдауды аз қажет ететін білім алушыға: .Сызба бойынша сөйлем құрау.VII.“Семантикалық карта” әдісі

    Кері байланыс-Бүгінгі сабақтан алған әсеріңмен бөліс.-Не түсіндің?-Қандай тапсырма саған қиын болды?«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

    Суреттер

    Түрлі-түстіКонверттер,

    Сұрақтар жазылған парақшалар,Суреттер

    Е әрпінің баспа,жазба түрі

    Бейнежазба Үлгі дәптерКөркем жазу дәптері

    Кеспе буындар,касса

    Постер,маркер

    Сиқырлы қорапша

    Сызба

    Атырау облысыҚұрманғазы ауданыАқкөл жалпы орта мектебі

    Сабақ жоспары «Табиғат және мен.Е дыбысы мен әрпі»

    1-сынып

    Дайындаған:Шайхаденова Аякөз Ержановна

    Жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі

    Педагогикалық өтілі:11жыл

    Мекен жайы:Ақкөл селосы,Кулес ауыл,5үй

    Байланыс нөмірі: (8702)6748172







    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.



    Загрузка...

    ПІКІР ҚАЛДЫРУ

    Пікіріңізді енгізіңіз!
    мұнда сіздің атыңызды енгізіңіз