Ашық сабақ «9 саны мен цифры» 1 сынып

0
Сабақ тақырыбы 9 саны және цифры Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1.1.1.1 санау барысында натурал сандардың реттік номері анықталатындығын түсіну;10 көлемінде тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау; 1.1.1.2 бір таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру1.1.1.3 бір таңбалы сандардың құрамын анықтау Сабақ мақсаттары Барлық оқушы: 10 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен санайды, натурал сандар қатарындағы 9 санының орнын табады Оқушының көпшілігі:9 санының құрамын анықтайды. Кейбір оқушылар:Санды өрнекке кері амал қолданып, өрнектер құрастырады, мәнін шығарады. Бағалау критерийі -10 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен санайды;— 9 санының құрамын анықтайды және орнын табады;— Өрнектер құрастырады және мәнін табады. Тілдік мақсат(тілдік емес пәнге) «Сан», «цифр», «теңдік», «қосу», «азайту» сияқты математикалық терминологияны; амалдардың атауын, «=», «>», «»белгілерін, қарапайым математикалық өрнектерді қолдану. Құндылықтарды дарыту «Мәңгілік ел» 5-құндылық Жауапкершілік, еңбек пен шығармашылық , сын тұрғысынан ойлау рухани құндылықтарды дарыту. Пәнаралық байланыстар Жаратылыстану АКТ қолдану дағдылары Электронды оқулық, интербелсенді тақта Бастапқы білім Оқушылар күнделікті өмірде немесе балалар бақшасында сандар ретімен санауды үйрену тәжірибесіне сүйенеді Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Дерексөздер/Ресурстар Сабақтың басы 5 минут Ұйымдастыру кезеңі«Гүлмен тілек» әдісі Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған 1,2,3 сандары бойынша топқа біріктіріледі.«Ашық микрофон» әдісі Өткен сабаққа байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді.ҚБ Жалаушалар арқылы Арнайы жасалған гүлдер

Микрафон

Жалаушалар

Сабақтың ортасы30 минут

Сергіту жаттығуы

Ұжымдық жұмыс «Қарлы кесек» әдісі (саралау жұмысы) 10 көлеміндегі натурал сандарды тура және кері санату. Тоғыз саны сандық сәуледе сегіз санынан кейін тұратынын анықтатуТілдік құзыреттілігін арттыру Тоғыз –девять-nineҚБ «Басбармақ» әдісі Жұптық жұмыс «Салыстыр » әдісі арқылы жұлдыздарда жазылған сандарды атап, әр санды 9 санымен салыстыру. 1 7 4 5 2 6 3 9 8 ҚБ Смайликтер арқылы Топтық жұмыс «Кім шапшаң?» ойыны 9 санын қалай алуға болады?Түсіп қалған сандарды ата. Екі топқа зымыранның суретіндегі сандар арқылы 9 санының құрамын анықтауға тапсырма беру. Осы тапсырманы қорытындылау мақсатында 9 саннының құрамын атап шығуҚБ «Бағдаршам» әдісі

Сергіту жаттығулары Жеке жұмыс.(жазылым дағдысы қалыптасады)

  • Үлгі бойынша 9 цифрын жазып үйренеді
  • ҚБ «Бағдаршам» әдісі

    Жеке жұмыс «Жалғасын тап» әдісі (саралау)Мысалдарды шеш: Бүкіл сыныптағы оқушылармен бірінші баған бойынша сұрақтар қойып, әңгіме жүргізу. Содан кейін оқушыларға тапсырманы өз бетінше орындауды ұсынамын.ҚБ Жалаушалар арқылы

    Ақ қағаздан жасалған қар кесегі

    Сандық сәуле

    Слайд

    Смайликтер

    Оқулық

    Бағдаршам түстері

    Видеоролик

    Жұмыс дәптері

    Электронды оқулық

    Жалаушалар

    Сабақтың соңы5 минут Кері байланыс Кері байланыс парағы
    Қосымша мәліметтер Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз? Бағалау- оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс- денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементтері) «Тапсырма» тәсілі«Қарлы кесек» әдісіСан түзуінде сандардың орнын табуда қиналған оқушылармен жеке жұмыс жүргізу.

    «Қарқын» тәсілі«Жалғасын тап» әдісіКері амалдар арқылы өрнектер құрастыруда қабілетті оқушылармен жұмыс жүргізу

    «Бағдаршам» әдісі, «Басбармақ» әдісі, жалаушалар мен смайликтер арқылы Сергіту жаттығуы мен көзге арналған жаттығу