Ас-адамның арқауы. Дауысты мен дауыссыз дыбыстар.
Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Ас-адамның арқауы. Дауысты мен дауыссыз дыбыстар.
Автор: Жасибаева Айгерим Успановна
Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 1 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-10
Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға оқушылармен жұмыс істеу барысында жаңа білімді меңгерту жолдарын үйретеді..
Көп оқушыларды тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылай білуге ійрету.
Кейбірі: алған білімді өмірде қолдана білуге баулу. Жаңартылған бағдарлама бойынша көптеген мамандарға жоспарлы түрде жұмыс істеу барысында бұл материал көмектеседі.
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәні: Сауат ашу Күні:5.04.2018 жСынып: 1 «Ж»Мұғалім:А.Жасыбаева | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | Ас-адамның арқауы. Дауысты мен дауыссыз дыбыстар. | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту | |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: жаңа білімді меңгереді.Көбі: тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: алған білімді өмірде қолдана алады. | |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. | |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |
Пәнаралық байланыс | Ағылшын тілі,орыс тілі,дүниетану,математика,көркем еңбек сабағы. | |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | |
Тілдік құзыреттілік | Нан-хлеб—bread | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру2 минут | Қайырлы күн,қайырлы күн!Қайырлы күн сізге,Қайырлы күн,қайырлы күн!Қуаныштымын сізге!Доброго дня,доброго дня!Доборго дня тебе,Доброго дня,доброго дня!Мы рады видеть тебя!Good morning,good morning!Good morning to you,Good morning, good morning!We are glad to su you!– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Үстелдің үстінде жатқан жемістер,сусындар,көкөністер,тәттілер суреттерін таңдап,кәрзеңкеге салу арқылы топқа бөліну. Топтардың атын латын әліпбиімен жаздыру1-топ «Жемістер» 3-топ «Көкөніс» 2-топ «Сусындар» 4-топ «Тәттілер» |
Шаттық шебері |
2 минут 3 минут 8 минут 1 минут 3 минут |
Оқулықпен жұмысӘли мен Мерейдің әңгімесін оқуДиалогтік оқытуТыңдалым1-жаттығуМәтінді тыңда. Нанға бал жағып жеп отырған Асқар әжесіне қарап:-Әже,бал тәтті ме,әлде нан тәтті ме?—деп сұрады.—Нан тәтті,—деп жымиды әжесі. —Жоқ,әже,бал тәтті ғой,-деді Асқар.-Иә,балам,бал тәтті.Бірақ қанша тәтті болса да,күнде жей алмайсың.Ал нанды күн сайын жейсің.Наннан қасиетті тағам жоқ.Сондықтан нан тәтті десек те болады.Жұмабай ҚайранбайСұрақтарға жауап бер1. Сендер қалай ойлайсыңдар нан тәтті ме,әлде бал тәтті ме?
2.Кімнің жауабына қосыласыңдар? Әрине,астың ең тәттісі—нан.Нанды қанша жесең де жалықпайсың.Балды көп жей алмайсың.Топтық жұмысТоптарға төмендегідей тапсырма берілді.1 топ: Мәтіндегі негізгі (тірек) сөздерді табу2 топ:Мәтіндегі негізгі сөйлемдерді (ой тұжырымды)табу3 топ: Мәтіндегі кейіпкерлерді анықтау4-топ Мәтінге тақырып қоюТақтамен жұмысНегізгі сөздермен,сөйлемдерді тақтада жаздырту,дыбыстық талдау жасату.Дыбыстар 2-ге бөлінедіДауысты дыбыстар:А,ә,е,о,ө,ұ,ү,ы,і,и, (у)Дауысты дыбыстар-дыбыс кедергіге ұшырамай еркін шығады.Дауыссыз дыбыстар:б,в,г,ғ,д,ж,з,й,к,қ,л,м,н,ң,п,р,с,т,ф,х,һ,ц,ч,ш,щ, (у)Дауыссыз дыбыстар-дыбыс кедергіге ұшырап шығадыЗейнеп апаның естелігінен үзінді оқуҚазақта «ас атасы нан»деген сөз бар,яғни астың,дәмнің үлкені-нан.Бала ақ пен қараны ажыратып,танымай тұрып- ақ балаға кішкентай күнінен бастап оң қолына нан ұстауды,нанды баспауды,тастамауды үйретеді.Сонымен,балалар бүгін біз не туралы тыңдадық?Жаңа сабақ тақырыбын балалардың көмегімен ашу.Ас — адамның арқауы.Сабақ мақсатын бірлесе отырып құру Нан қасиетті тағам екенін білеміз. Мәтіндегі негізгі сөздерді табамыз. Сөздерге дыбыстық талдау жасаймыз. Сауатты жазамыз. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
Сергіту сәті1 минут | Нан— тамақтың атасы,Ынтымақ—көптің батасы,Қырман басы— береке.Көп жүрген жер —мереке | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
4 минут
3 минут 3 минут 6 минут 3 минут |
Жазылым2-жаттығуСөйлемдерді қатесіз көшіріп жаз. Сөйлемдегі сөздерді дауысты және дауыссыз дыбыстарға ажырату.Нан-қасиетті тағам. Дастарқанға алдымен нан қойылады. Нанды жерге тастауға болмайды.
«Нан-қасиетті тағам»сөйлемнің сызбасын сыздыртуҚызықты тапсырмаЖасырынған әріптерден басталатын тағам атауларын табу.Тағамға байланысты мақал- мәтелдер,жұмбақтар айту.1-топәріпінен басталатын тағам атауын табу2- топәріпінен басталатын тағам атауын табу3- топ әріпінен басталатын тағам атауын табу4-топ Дескриптор: Білім алушы— бір буынды сөздерді атайды;— екі буынды сөздерді атайды;— үш буынды сөздерді атайды.ҚорытындыБіз бүгін қандай тақырыппен таныстық?Дыбыс дегеніміз не?Әріп дегеніміз не?Дыбыстар нешеге бөлінеді?Дауысты дыбыстарды ата?Дауыссыз дыбыстарды ата?Қай топ жақсы сабаққа қатысты? |
Оқулық, дәптерлер. Қалыптастырушы бағалау |
Сабақтың соңы1 минут | Рефлексия«Шаршылар»Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса, шаршыны қызыл түске бояйды, егер аздап түсінсе болса – сарымен, тақырыпты жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса жасылмен бояйды. |
Шаршылар |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Оқу ісінің меңгерушісі: Ф.Дүйсебекова
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма(тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? | …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… |
Қорытынды бағалау.Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз(оқыту мен оқуға қатысты)1.2.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты) 1.2.Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім.1.2. |
Оқу ісінің меңгерушісі: Ф.Дүйсебекова
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.