Ақылды тыңдай білу де өнеге. Ашық сабақ 4 сынып

0
1 бет

№229 « Абызтөбе » орта мектебі
Ақылды тыңдай білу де өнеге
Өзін-өзі тану
4 — сынып
Пән мұғалімі: Еркінбекова М
2016 — 2017 оқу жылы

2 бет

Тазалық
Тыныштық
Талап
Татулық
Тәртіп
5 “Т” ережесі

3 бет

Ітоп“Ықылас” ІІ топ“Зейін”

4 бет

Көкірек таза болмаса,Көз тазасы не керек;Ниетің таза болмаса,Тіл тазасы не керек  Ізбасты шешен

“Таза көңіл” тренингі

5 бет

Тыныштық сәті.
(Үнтаспадан баяу әуен естіліп тұрады).
Оқушыларға өзара жақсы қарым-қатынассезімдерін арттыру мақсатында релаксациялық тәсіл жүргізіледі.Балалар ыңғайланып отырып алыңдар, екі қолымызды тіземізге қойып, көзімізді жұмамыз. Балалар, көзімізді жұмып, біраз демалып, жақсы істерді көз алдымызға елестетейік. Біз қазір керемет, әрі сиқырлы, мейірімділік пен сүйіспеншілікке, ізгілікке толы әлемге саяхат жасаймыз.Бұл әлемнің ауасы тым таза, жұпар иісті. Бәріміз сол әлемге қарай қадам басайық. Сүйіспеншілік, мейірімділік, сабырлылық, ізгілік нұры бізге қонып, жан-дүниемізді осы жақсы сезімге толтырады. Адамдар бір-біріне тек жақсылық, қуаныш, ізгілік сыйлап жатса қандай жақсы болар еді!Қайтатын уақыт жетті, сиқырлы әлеммен қоштаса отырып, мейірімділік нұрын өзімізбен бірге ала кетейік. Енді балалар көздеріңді ашыңдар..

6 бет

“Әке мен бала” /бейнеметафора әдісі/
МҰҒАЛІМСЫЙЫ

7 бет

Үй тапсырмасын пысықтау
Мәтінмен жұмысСұлтан Ақаев “Қорада малың болсын, көшеде талың болсын”

-Балаларына айтқан әке өсиетінің мәні неде?
-Балалардың әке сөзін тыңдай білгеннің арқасында қандай дәрежеге жете білгендері туралы өз ойларыңды білдіріп көр.
“Малды теппеңдер, талды сындырмаңдар” деген әке өсиетін қалай түсінесіңдер?

8 бет

Ақылды тыңдай білу де өнеге
Жаңа сабақ

9 бет

«Ата-анаңның ақылы- Сайрап жатқан жолмен тең, Ақылдының ақылы – Сарқылмайтын көлмен тең.»Халық мақалы

Дәйексөз

10 бет

Өзін – өзі тану – өмірді тану
Тілім менің тірегім
Кешірім мен келісім
Ашу – дұшпан, ақыл — дос
Ескерту: Слайдтың көрсетілуі барысында әрбір доп үш реттен тышқан көмегімен шертіледі. 1-ші сұрақ пайда болады, 2-ші сұрақ жойылады, 3-ші доп қақпаға енеді.

Құрметтей білейік

Адал достық

11 бет

Жағдаяттарды талдау/Суреттер сыр шертеді/
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

І топ
ІІ топ

13 бет

Шығармашылық тапсырма/екі түрлі түсініктеме күнделігін толтыру/
Мәтіннен ерекше әсер еткен немесе ой салған дәйексөз келтіру
Ой – тұжырым мазмұнға сәйкес, мақал – мәтел және тыйым сөз
Ата – ананың ақылы сайрап жатқан жолмен тең2. Ақылдының ақылы – сарқылмайтын көлмен тең3. Малда, талда кесірге бітпейді, балам, келісті шаруаға бітеді4.Талаптан да білім мен өнер үйрен, білімсіз, өнерсіз болады ақыл тұл
1.2.3.4.
ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС

14 бет

Дәптермен жұмыс
Тапсырма:Дәптерде берілген бұлбұлдың, күйшінің, ұстаздың, баланың, әженің суреттері тұстарына қалдырылған бос жолдарға олардың қандай ақыл сөздерін тыңдағыларың келетінін жазыңдар.

15 бет

Адамдарға ізет білдіріңдер!Түсінбегеніңді сұрап алыңдар!Айтылған сөзге мән беріңдер!Әңгімені мұқият тыңдап алыңдар!Сөйлеушінің сөзін бөлмеңдер!Сөйлеп тұрған адамға көңіл бөліңдер!

16 бет

Үйге тапсырма:Өзімшілдік пен көпшілдікЖ. Байбұланов “Қызғаныштың кесірі” әңгімесін оқып келу/93 — бет/

17 бет

Парталас көршіңе 1 пікір таңдаңыз:Жарайсың!Мен сабақтағы сенің жұмысыңа ризамын.Сен жақсырақ жұмыс істей алар едің.
Клименко Л.В. №10 топ тренер Нурпеисова А.Т.
РЕФЛЕКСИЯ

18 бет

Назар аударып, тамашалағандарыңызға көп РАХМЕТ!!!