Информатика пәні — Ақпаратты сығу
Мұғалімнің аты-жөні
4 апта_ күн4 сабақУақыты: ____________Сабақ атауы Ақпаратты сығу. Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар Сілтеме Білім стандарты, пән бағдарламасы, «Информатика» оқулығы – 6-сынып, Интернет материалдары Жалпы мақсатыОқушыларды ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдеріне, ақпарат саны, ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі туралы түсіндіру .Міндеттері
- Ақпараттардың алуан түрлілігі
- оларды өңдеудің тәсілдері.
- Антивирус
Күтілетін нәтиже
- Ақпараттардың алуан түрлілігі оларды өңдеудің тәсілдерін үйренеді
- Ақпарат саны, ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігін меңгереді
- Антивируспен жұмыс жасауды үйренеді
Негізгі идеяларМатериалдарды талдау барысында ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері, ақпарат саны, ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі туралы біледіТапсырмалар /Wiki материалдары/ Ғаламтор, Power Point, ресурстар, «Білім беру платформасы»1
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары
УақытыМұғалім іс-әрекетіОқушы іс-әрекеті
3 минут
10 минут
2 минут
3 минут
15 минут
минут
7 минут
2 минут
2 минут
І.Ұйымдастыру кезеңіа) сәлемдесуб) сабаққа дайындығын тексерув) оқушылар назарын сабаққа аудару үшін топқа бөлу.ІІ. Маңызын арттыру
1.«Тыңдайтын үшбұрыштар» әдісі
- Ақпарат деген не?
- Ақпараттың түрлері
2.«Ақпарат» эссе жазу
- Бағалау — «Сэндвич»Жұмыс барысын бақылау нысандары, өзін — өзі және өзара бақылау тәсілдері
ІІІ. «Миға шабуыл»
(Оқушыларды жаңа сабаққа дайындау)
- «Программалау жүйелері» деген не?
2.Мәтінмен жұмыс «Түртіп алу» әдісі —
- Ақпараттардың алуан түрлілігі
- оларды өңдеудің тәсілдері.
- Ақпарат саны, ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі
3 .« 9 ромб» — бағалау (Топтардан өзара бағалау сұралады)Жұмыс барысын бақылау нысандары, өзін — өзі және өзара бақылау тәсілдері
IV.Білімді жинақтау және жүйелеу «Диалог құрастыру» әдісі
- Ақпараттардың алуан түрлілігі
- оларды өңдеудің тәсілдері.
- Ақпарат саны, ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі
- Оқушылар білімін бақылау және бағалауБағалау — «Бағалау парағы»
- Сабақты қорыту, бағаларды хабарлау
- Үшке дейін санап,сәйкестігін тауып, топ болып жиналу
1.Үй тапсырмасы бойынша бір- бірлеріне сұрақтар қояды 2. Оқушылар эссе жазады.
Оқушылар үйге берілген тапсырма бойынша «Сэндвич» арқылы бағалайды
Оқушылармен бірлесе отырып, аталған ұғымға қатысты оқушы лардың білімдері жинақталады
Оқушылар жұп-жұппен жұмыс жасайды.
Оқушылар өз-өздерін 9 ромб стикерді жапсыру арқылы бағалайды.
Оқушылар осы сұрақ арқылы жеке-жеке диалог құрастырады.
Оқушылар өздерінің сабақты меңгеру дәрежесін «Бағалау парағы» арқылы бағаланады;
Сабақтың жабдықтарыМультимедиа, интерактивтік тақта, компьютер,постер, маркер, қарындаш, электронды оқулықКелесі тапсырмалар / портфолио/Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері. Ақпарат саны, ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігіКелесі оқу Практикалық жұмысСабақты талдау1. 2. 3.Тәжірибелік сабақты бағалау1.2.Сабаққа өзгертулер енгізу Топтық жұмыстар қорғау, жұптық жұмыстар