Информатика пәні — Ақпаратты сығу

0

Мұғалімнің аты-жөні

4 апта_ күн4 сабақУақыты: ____________Сабақ атауы Ақпаратты сығу. Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар Сілтеме Білім стандарты, пән бағдарламасы,  «Информатика» оқулығы – 6-сынып, Интернет материалдары Жалпы мақсатыОқушыларды ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдеріне, ақпарат саны, ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі туралы түсіндіру .Міндеттері

  • Ақпараттардың алуан түрлілігі
  • оларды өңдеудің тәсілдері.
  • Антивирус

Күтілетін нәтиже

  • Ақпараттардың алуан түрлілігі оларды өңдеудің тәсілдерін үйренеді
  • Ақпарат саны, ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігін меңгереді
  • Антивируспен жұмыс жасауды үйренеді

Негізгі идеяларМатериалдарды талдау барысында ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері, ақпарат саны, ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі туралы біледіТапсырмалар /Wiki материалдары/ Ғаламтор, Power Point, ресурстар, «Білім беру платформасы»1

Сабақ бойынша мұғалім жазбалары

УақытыМұғалім іс-әрекетіОқушы іс-әрекеті

3 минут

10 минут

2 минут

3 минут

15 минут

минут

7 минут

2 минут

2 минут

І.Ұйымдастыру кезеңіа) сәлемдесуб) сабаққа дайындығын тексерув) оқушылар назарын сабаққа аудару үшін топқа бөлу.ІІ. Маңызын арттыру

1.«Тыңдайтын үшбұрыштар» әдісі

  • Ақпарат деген не?
  • Ақпараттың түрлері

2.«Ақпарат» эссе жазу

  1. Бағалау «Сэндвич»Жұмыс барысын бақылау нысандары, өзін — өзі және өзара бақылау тәсілдері

ІІІ. «Миға шабуыл»

(Оқушыларды жаңа сабаққа дайындау)

  • «Программалау жүйелері» деген не?

2.Мәтінмен жұмыс «Түртіп алу» әдісі —

  • Ақпараттардың алуан түрлілігі
  • оларды өңдеудің тәсілдері.
  • Ақпарат саны, ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі

3 .« 9 ромб» — бағалау (Топтардан өзара бағалау сұралады)Жұмыс барысын бақылау нысандары, өзін — өзі және өзара бақылау тәсілдері

IV.Білімді жинақтау және жүйелеу «Диалог құрастыру» әдісі

  • Ақпараттардың алуан түрлілігі
  • оларды өңдеудің тәсілдері.
  • Ақпарат саны, ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі
  1. Оқушылар білімін бақылау және бағалауБағалау «Бағалау парағы»
  2. Сабақты қорыту, бағаларды хабарлау
  3. Үшке дейін санап,сәйкестігін тауып, топ болып жиналу

1.Үй тапсырмасы бойынша бір- бірлеріне сұрақтар қояды 2. Оқушылар эссе жазады.

Оқушылар үйге берілген тапсырма бойынша «Сэндвич» арқылы бағалайды

Оқушылармен бірлесе отырып, аталған ұғымға қатысты оқушы лардың білімдері жинақталады

Оқушылар жұп-жұппен жұмыс жасайды.

Оқушылар өз-өздерін 9 ромб стикерді жапсыру арқылы бағалайды.

Оқушылар осы сұрақ арқылы жеке-жеке диалог құрастырады.

Оқушылар өздерінің сабақты меңгеру дәрежесін «Бағалау парағы» арқылы бағаланады;

Сабақтың жабдықтарыМультимедиа, интерактивтік тақта, компьютер,постер, маркер, қарындаш, электронды оқулықКелесі тапсырмалар / портфолио/Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері. Ақпарат саны, ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігіКелесі оқу Практикалық жұмысСабақты талдау1. 2. 3.Тәжірибелік сабақты бағалау1.2.Сабаққа өзгертулер енгізу Топтық жұмыстар қорғау, жұптық жұмыстар