Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті

0

1-тапсырма. Ж.ЖЖ.ТЖ

«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі

Мысал мазмұны бойынша жақсы қасиеттер мен жаман қасиеттерді жазыңыз.

 

Дескриптор:

—          жақсы және жаман қасиеттерді ажыратады;

—          жақсы және жаман қасиеттерді жазады;

—          жұппен, топпен талқылайды.

ҚБ: қолпаштау сөздер арқылы

 

2-тапсырма. ТЖ.

А) Кейіпкердің сипаттауларын іздеп тауып, ең маңызды әрекеттерін анықтаңыз.

Кейіпкер

Ең маңызды әрекеті

Әке

 

Дәнге толы егіннің басы

 

Дәнсіз егіннің басы

 

 

Ә) «Венн диаграммасы» әдісі

Екі бидайды салыстырыңыз

«Егіннің бастары»

      

   Дәнге толы бидай             Дәнсіз бидай

 

 

 

 

Дескриптор:

—          кейіпкер іс-әрекетін анықтайды;

—          кейіпкерлерді салыстырады, ортақ қасиеттерін табады.

—          екі бидайдың ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады.

—          кестеге жазады;

ҚБ: «Бағдаршам» әдісі

                                         

           

 

3-тапсырма

Мысалды рөлге бөліп оқу

 

Дескриптор:

—          мысал өлеңді мәнерлеп оқиды; 

—          мысалды рөлге бөліп оқиды;

—          образға ене отырып рөлді сомдайды.

ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

 

Қорытынды

4- тапсырма.

«Алты қалпақ» әдісі

«Ақ қалпақ» — сабақ бойынша ұнамды сәттер.

«Сары қалпақ» — сабақ тақырыбының өмірмен байланыстылығы, қажеттілігі.

«Жасыл қалпақ» — тақырып бойынша нені өзгертер едіңіз, жаңалығыңыз.

«Қызыл қалпақ» — тақырып бойынша ішкі сезім.

«Қара қалпақ» — сабақ бойынша жағымсыз сәттер.

«Көк қалпақ» — тпқырып бойынша қорытынды ой.

 

Дескриптор:

—          ақпаратты пайдаланады;

—          нақты дәлелдер келтіреді;

—          кейіпкер образына көзқарасын білдіреді;

—          қорытынды жасайды.