Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Әке өсиеті
1-тапсырма. Ж.ЖЖ.ТЖ
«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі
Мысал мазмұны бойынша жақсы қасиеттер мен жаман қасиеттерді жазыңыз.
Дескриптор:
— жақсы және жаман қасиеттерді ажыратады;
— жақсы және жаман қасиеттерді жазады;
— жұппен, топпен талқылайды.
ҚБ: қолпаштау сөздер арқылы
2-тапсырма. ТЖ.
А) Кейіпкердің сипаттауларын іздеп тауып, ең маңызды әрекеттерін анықтаңыз.
Кейіпкер |
Ең маңызды әрекеті |
Әке |
|
Дәнге толы егіннің басы |
|
Дәнсіз егіннің басы |
|
Ә) «Венн диаграммасы» әдісі
Екі бидайды салыстырыңыз
«Егіннің бастары»
Дәнге толы бидай Дәнсіз бидай
Дескриптор:
— кейіпкер іс-әрекетін анықтайды;
— кейіпкерлерді салыстырады, ортақ қасиеттерін табады.
— екі бидайдың ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады.
— кестеге жазады;
ҚБ: «Бағдаршам» әдісі
3-тапсырма
Мысалды рөлге бөліп оқу
Дескриптор:
— мысал өлеңді мәнерлеп оқиды;
— мысалды рөлге бөліп оқиды;
— образға ене отырып рөлді сомдайды.
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі
Қорытынды
4- тапсырма.
«Алты қалпақ» әдісі
«Ақ қалпақ» — сабақ бойынша ұнамды сәттер.
«Сары қалпақ» — сабақ тақырыбының өмірмен байланыстылығы, қажеттілігі.
«Жасыл қалпақ» — тақырып бойынша нені өзгертер едіңіз, жаңалығыңыз.
«Қызыл қалпақ» — тақырып бойынша ішкі сезім.
«Қара қалпақ» — сабақ бойынша жағымсыз сәттер.
«Көк қалпақ» — тпқырып бойынша қорытынды ой.
Дескриптор:
— ақпаратты пайдаланады;
— нақты дәлелдер келтіреді;
— кейіпкер образына көзқарасын білдіреді;
— қорытынды жасайды.