Адамгершілік

0
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы ІІ бөлім« Адамгершілік» Тексерілді: Күні Мектеп №36 орта мектеп Сынып 3 Қатысқындар: Қатыспағандар: Мұғалім Едилова Жадыра Чоханқызы Сабақтың тақырыбы: Біздің Ата Заңымыз — Конституция Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сілтеме 3.1.5.1 ҚР Конституциясының маңызын түсіндіру Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар орындай алады: Конституцияның азаматтар үшін маңыздылығын түсінеді Бағалау критерийі
  • Конституциялық құқық пен міндетті ажырата алады:
  • ҚР Конституциясының маңызын жазып жеткізе алады.
  • Құндылықтарға баулу: Əрбір нағыз патриоттың парызы – Ата Заңды білу жəне отандастарымызға оны меңгеруге көмектесу. Тілдік мақсат : Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: тілі орамды, тасыр, қырын келмей, Әзірет Әлі, «айдаһарсыз», алтын иек, сара ала қаз.Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: «өлеңі бар,өнерлі інілерім», жастарға кеңес, сөз түзелу, сөзді қорқылма, үлгі-өнеге көрсету.Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Өлеңді оқуда автор бейнесін қалай елестетіңіз?
  • Шығармадағы ақыл- кеңеске өз қосарыңыз болса, не қосар едіңіз?
  • Ақынның өлеңін оқып танысқаннан кейін сіз, өз бойыңыздан нені түзетер едіңіз?
  • Бүгінгі күнде жөн айтатын жан бар ма? Ол кім сіз үшін?
  • Пәнаралық байланыс: Тарих, құқық Тақырып бойынша алдыңғы білім3 минут Booktreeler бойынша бірнеше бейне ролик ұсынып, өткен білімдерін еске түсіріп, қайдан таныс екенін сұрап, ойларын жаңа арнаға бұру. Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы

    Психологиялық ахуалды реттеу:

    «Ішкі –сыртқы шеңбер»әдісі.5 мин

  • Оқушылармен амандасу, түгелдеу
  • Сабаққа дайындықтарын тексеру.
  • «Сиқырлы қалпақ» Шеңбер болып тұрады.Бір-біріне қалпақты кигізе отырып ағылшын тілінде жақсы тілек білдіреді.

    Топтық жұмыс.

    «Ішкі –сыртқы шеңбер»әдісі. Оқушылар ішкі және сыртқы шеңбер болып тұрады.Бірінші ішкі шеңбер сыртқы шеңберге өткен тақырып бойынша сұрақ қояды. 2 минуттан соң сыртқы шеңбер ішкі шеңберге сұрақ қояды.

    Дескриптор:

  • Тапсырманы таңдайды
  • Орындау талабымен танысады
  • Тапсырманы талапқа сай орындайды
  • «Басбармақ» әдісі арқылы бағалау.

    Қалпақ

    Сабақтың ортасы

    Миға шабул4 минут

    «Досыңа әңгімелеп бер.»әдісі6 мин

    1.Мұғалім «ҚР Конституция» туралы бейнежазба көрсетіп, келесі сұрақтарға жауап берулерін сұрайды: Бейнежазбадан не көрдіңдер?-Оның ішінде әрқайсысымыз үшін маңызды болатындай не бар?— Ол бүгінгі сабаққа не үшін қажет?Оқушылардың болжамы ұжымда талқыланады. «Конституция» ұғымы енгізіледі.

    Дескриптор:

  • «ҚР.Конституциясы» туралы толық біледі.
  • Жұптық жұмыс.

    Оқушылар кітапты оқып,білгенін сыныптасына әңгімелеп береді.

    Бейнежазба

    Слайд

    кітап

    Сабақтың соңы 5 минут КЕРІ БАЙЛАНЫС:

    Үйге: «Конституция не үшін керек?» тақырыбына эссе жазу Дескриптор:

  • Конституциялық құқық пен міндетті ажырата алады:
  • ҚР Конституциясының маңызын жазып жеткізе алады.
  • Кері байланыс парақшасы Қосымша ақпарат РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?