4 цифры және саны

0

Алматы облысыКөксу ауданы№12 орта мектебінің бастауыш сынып мұғаліміЖандарбекова Салтанат Аятовна

Пәні: математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Өзім туралыСынып:1Күні: 17.09.2018 Мектеп: «№12 орта мектебі» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны -21

Сабақ тақырыбы 4 цифры мен саны Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары( оқу бағдарламасына сілтеме) 1.1.1.2. 10-ға; дейінгі сандарды тура және кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы реттік нөмірін анықтау.1.5.2.1 цифр мен санды бір-бірінен ажырату, бір таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен (нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және т.б) және сан сәулесінде көрнекі кескіндеу Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: цифр мен санды бір-бірінен ажыратады, 4 санының орнын анықтайдыКөптеген оқушылар: бір таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен (нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және т.б) және сандық сәулесінде көрнекі кескіндейдіКейбір оқушылар: тақырыпты мысалдар келтіре отырып, түсінгенін көрсетеді, 4 санының құрамын анықтайды Бағалау критерийлері

Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсінуҚолдану

цифр мен санды бір-бірінен ажыратады, 4 санының құрамын анықтайды бір таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен (нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және т.б) және сан сәулесінде көрнекі кескіндейді тақырыпты мысалдар келтіре отырып, түсінгенін көрсетеді.Артық, кем, тең, сонша ұғымдарын біледі, 4 санының құрамын анықтайды Тілдік мақсаттар Математикалық тілде сөйлеуге үйрету Құндылықтарды дамыту Ынтымақтастық пен құрмет құндылығын және әр іске деген жауапкершілік құндылықтарын іске асырамын. Пәнаралық байланыстар Музыка-сергіту жаттығуын бейнеролик арқылы жүргіземін. АКТ қолдану дағдылары Электронды оқулық. Бастапқы білім 3 саны туралы білімді қайталау Сабақтың жоспарланған кезеңдері40 минут Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер Ресурстар Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңіӨткен сандарды қайталауСандардың көршілерін тап…2..,…3…., Салыстыру1*2,2*3,1*3,3*3,1*1,2*2; Түрлі түсті қарындаштар

санауға арналған санау материалдар

Сабақтың ортасы 4саны және цифры.3санынан кейін қандай сан тұрады (4)Төрт саны сандық сәуледе үш санынан кейін тұрады. Санау материалдар арқылы төрт санының құрамын көрсету3+1,2+2,1+3Суретпен жұмыс.-Қай үй жануарларының 4 аяғы бар? Айтып бер. Жауабы:ат, қой, ешкі.-Қандай сандар түсіп қалған? Тапсырманы орындауға неғұрлым көп оқушыны белсенді түрде араластыруға тырысыңыз. Жауап беруге қиналған оқушыларға санау таяқшасының орнына қарындаштар қолдануды ұсыныңыз.Жауабы:бірінші шие: 3; екінші шие: 2; үшінші шие: 1.Сандарды салыстыр. Оқушыларға өрнектерді жұппен салыстырады “Артық”, “кем” және “тең” сөздерін дұрыс қолдану арқылыЖауабы:4> 12 34 = 4Түсіп қалған сандарды ата. Сандық сәулеге сүйене отырып оқушылар жұппен жұмыс жасайды.Жауабы:түсіп қалған сандар: а) 4; ә) 3, 1; б) 1, 3; в) 4, 2.Шығарып көр. -Қоянда неше ақ көжек бар? Неше қара? — Барлығы неше көжек бар? Жауабы:4 көжек.Сана. (Ж) Неше қоңыр тауық бар? (3) Неше ақ тауық бар? (1) Егер 3-ке 1-ді қосса қанша болады?Оқушылар қалған суреттер бойынша жұппен жұмыс жасайды. 4 санын қалай алдыңдар? Жұмыс дәптері 17-18бет

Заттардың суреттері салынған парақшалар

Санау материалдар

Суреттер

Дәптермен жұмыс

Сабақтың соңы -Сандық сәуледе 4 саны қай жерде орналасқан?-4цифры неше затты білдіреді? «Жетістік баспалдағымен »өзін-өзі бағалау суреттер Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Оқушыларға қолдау көрсету:Оқушылардың өз ойын еркін жеткізуіне жетекші сұрақтар арқылы жағдай жасаймын.Қабілеті жоғары оқушы отбасы мүшелерін атап қана қоймай олардың мамандықтары және отбасындағы қызметі туралы ара жігін ажыратып әңгімелейді.