20 көлеміндегі сандарды қосу және азайту

0
Сабақтың тақырыбы: 20 көлеміндегі сандарды қосу және азайту кестесіМұғалімнің аты-жөні: Асилова НКүні:06.11.2018СЫНЫП: 2 «В»100-ге дейін санауҚатыспаған оқушылар саны: 0 Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.4.3.1 100-ге дейінгі сандар/ 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтау;2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру, 1000-ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыруҚБСабақ нәтижесі:Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: 100-ге дейінгі сандар/ 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтай аладыОқушылардың көбісі мынаны орындай алады: санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастырып айта аладыОқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: 1000-ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстырадыБағалау критерийіСанаудың ірі бірлігі – жүздіктің құрылу жолын көрсетеді

1000 көлемінде жүздіктермен тура, кері санайды және жазады

Жүздіктерді салыстырады

РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.Пәнаралық байланысЖаратылытану, коркем еңбекСабақтың жоспарыЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлеріБасталуы5 минутБағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын.

Жаңа білім10 минутБілу және түсінуМақсаты:Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.№1 Тапсырмасы -Кестедегі 3 санды таңда. Олардың моделін жаса Досыңнан санды атауын сұраДескриптор— Кестедегі 3 санды таңдайды. Олардың моделін жасайды Досыңнан санды атауын сұрайдыДәптермен жұмыс.№2 Тапсырмасы-Кез келген модельдің көменгімен екі таңбалы сандарды қосуды және азайтуды көрсет-Қосуды және азайтуды қалай тексеру керектігін көрсетДескриптор— Кез келген модельдің көменгімен екі таңбалы сандарды қосуды және азайтуды көрсетеді-Қосуды және азайтуды қалай тексеру керектігін көрсетедіОқулық,мәтіндер.Ортасы 10 минутҚолдануДәптермен жұмыс.№3 ТапсырмасыЕсепті достарыңмен бірге шығар-Сызба бойынша есеп құрастырып, оларды шығарДескрипторЕсепті достарыңмен бірге шығарады-Сызба бойынша есеп құрастырып, оларды шығарады№4 Тапсырма-Есепте.-Өрнектің мәнін тапДескриптор -Есепте.-Өрнектің мәнін табадыОқулық, түрлі-түсті маркерлерСергіту сәті2 минутСергіту сәті «Қызыл гүлім — ай»Оқушылар би билеп сергіп қалады.Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут№6 Тапсырма-Сызықтарға қарындашты тигізбей, кім кіммен хабарласып жатқанын анықтаДескриптор-Сызықтарға қарындашты тигізбей, кім кіммен хабарласып жатқанын анықта СинтезСұрақ – жауап «Сен маған, мен саған»Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы Бағалау 5 минут Кері байланыс3 минут
Кері байланыс кемесіҮйге тапсырма: 7-бет,№5 есепСаралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау — Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?

Рим цифрларын ажыратып айт

Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланысРефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлағансаралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?