Жылдамдықтың бірліктері және оларды түрлендіру

0
146
Сабақтың тақырыбы:Жылдамдықтың бірліктері және оларды түрлендіруКүні:Сынып: 4Қатысқан:Қатыспағандар:Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар Оқушылардың есептерді өз бетінше шығару іскерліктерін қалыптастыру.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар білуге тиісті:Оқулықта берілген тапсырмалардың орындалу тәртібі туралы біледі.Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Өз бетінше күрделі тапсырмаларды орындай алады..Кейбір оқушылар білуге тиіс:Ауызша есептеу тәсілдерін түсінеді.Бұрыннан бар білімдеріТақырып аясындағы тапсырмаларды орындайды.ЖоспарЖоспарланғануақыттарЖоспарланған уақыт (жаттығулар)РесурстарБасыКүнделікті емле жаттығуларыШығармашылық тапсырма:а) Үстелдің 4 бұрышы бар, оның біреуін кесіп тастасаң қанша бұрыш қалады? (5 бұрыш)б) 2 стақанға бірдей су құйдың. Оның біреуін тәрелкеге төңкердің. Қай стақанда су көп?(Бірдей)в) Оқушы үй тапсырмасын орындау үшін 2 сағат отырды. Ол 20 минут сурет салды. 40минут оны өшірді. Қалған уақытта ол үй тапсырмасын орындады. Оқушы қанша уақытсабаққа дайындалды?г) 10жасар Арман шашын тақырлап алып тастады. Егер оның шашы ай сайын 1 см өссе,2 жылда шашының ұзындығы қандай болады? (24 см) 3 жылда ше?д) Ағасында 15 дәптер, інісінде 7 дәптер. Екеуі осы дәптерді тең бөліп алк керек. Олқалай? (11 дәптерден келеді).Түрлі тапсырмаларжазылғанкарточкалар.

Ортасы

Электронды оқулықты тыңдау.Бірлесіп жазуТүсіндіру ресурстарымен танысу.Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау.№1,2,3,4,5,6,7Оқулықпен жұмыс,дәптерлер, электронды оқулық.Сергіту сәті «Бос орындық» сергіту жаттығуыНұсқау: Қатысушылар барлығы шеңберге жиналып, рет бойынша 1-2 ге саналады. Бірінші саналған қатысушылар орындықта отырады, екінші саналған қатысушылар отырған қатысушының қасында тұрады. Екінші қатысушылар көздерін төмен салып тұрады. Бірінші қатысушылар бос орындықтың қасында тұрған жүргізушінің ым – ишарасын қадағалап тұрады. Бос орындықтың иесі көзбен ымдау арқылы бос орынға адам шақырады. Бірінші қатысушылардың мақсаты – тез арада бос орынға отыру, екінші қатысушылардың міндеті – алдындағы қатысушының іс әрекетін қадағалау.Оқушылар сергіп қалады.СоңыТапсырманы орында:«Өз бетімен жұмыс»Үлестірмелі карточкалар перфокарталар мен жұмыс.А) Көп таңбалы санды екі таңбалы санға (+) және (-)100+20; 200+30; 120+70; 500-80; 620-70; 735-45Б) Теңдеуді шеш: 420+х= 480; 355-х= 45; х+66=44В) Салыстыр: 22 32; 42 22 : 32 23Өз бетімен жазуүлгісі сыныпоқушыларыныңбарлығы бірдей көреалатындай болса ғанакөрсетіледі.Үйге тапсырма: Оқулықта орындалмай қалған тапсырма. №6Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз?Бүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТРефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?Бағалау парақшасыӨз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім?Қорытынды баға

  • Оқыту мен үйренудің қайсысы сәтті болды?
  • Оқыту мен үйренудің қайсысы толықтырылуы керек?
  • Келесі сабағымда ескеретіндей сынып пен жеке оқушы жайында қандай мәлімет алдым?
  •