Жыл мезгілдері

0







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




Жыл мезгілдері

Автор: Букенова Жанаргул Жетыбаевна

Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 2 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-14


Материал туралы қысқаша түсінік

бастауыш сыныпқа керек




Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 2 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім Қоршаған орта
  • Сабақтың тақырыбы
  • Жыл мезгілдері
    Сабақтың оқыту мақсаттары 2.1.4.1 — сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді , вербалды емес тілдік құралдарды қолдану;2.2.6.1 – кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау;2.3.1.1 – мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру.
    Күтілетін нәтиже Оқушылардың бәрі: мәтінді түсініп оқиды.
    Оқушылардың көпшілігі: жыл мезгілдерінің сипаттарына сай көркем сөздерді қолдана алады.
    Кейбір оқушылар: қосымша дереккөздерді (ғаламторды, анықтамалықтарды) пайдаланып, сұраққа жауап береді.
    Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: Жыл мезгілдерін және ерекшеліктерін ажырата алады.
    Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:Жыл мезгілдері, қыс, көктем, жаз, күз.
    Ишара: Басынан сипау, қол соғу, бас бармақ әдістері.
    Құндылық Әлемдік білім беру кеңістігінде бәсекеге қабілетті болуға мүмкіндік беретін академиялық білім.Жеке және топта тиімді жұмыс жасай алу.
    Тілдік құзыреттілік Жыл мезгілдері-сезоны-seasonsҚыс-зима-winterКөктем-весна-springЖаз-лето-summerКүз-осень-autumn
    Пәнаралық байланыс Қазақ тілі, сурет, жаратылыстану.
    АКТ қолдану дағдылары Ғаламтор, интербелсенді тақта, мультимедиялық оқу құралы
    Алдыңғы білім Бердібек Соқпақбаев. Ағаштар неге ашуланады?

    Жоспар

    Уақыт Жоспарланған жұмыс түрлері Ресурстар
    Сабақтың басы10 минут Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.Ұйымдастыру.Психологиялық дайындық:Күн жарығын алақанға саламын,Жүрегіме басып ұстай қаламын.Ізгі,жарық әрі мейірімдіСондай болып кетер дереу жан-жағым.Қызығушылықты ояту: Ашық сұрақБелсенді оқу әдістерін пайдаланып алдыңғы тақырыппен байланыстыру мақсатында миға шабуыл әдістері бойынша сұрақтар қою.— Ағашқа қандай күтім керек?— Оны зиянды заттардан қорғау үшін не істеуіміз керек?Топқа бөлу. Оқушылар өздеріне ұнаған төрт түрлі түсті таңдап,(ақ, көк, жасыл, сары) төрт топқа бөлініп отырады. Сыныпты қалыпқа келтіру.Үй жұмысын сұрау.Тыңдалым.Ой сергек: «Әли мен Ая жыл мезгілдері туралы» атты мульфильм көру. Тақырыпты болжауЖыл мезгілдері-сезоны-seasonsҚыс-зима-winterКөктем-весна-springЖаз-лето-summerКүз-осень-autumn Жыл мезгілдері (СУРЕТ)
    Сабақтың ортасы25–30 минут Мағынаны ажыратуОй қозғау Білу.Қандай жыл мезгілін ұнатасың? Неліктен?

    Мақсат, күтілетін нәтижеСабақтың мақсатымен таныстырып, күтілетіннәтижені оқушылармен бірлесе анықтау.Түсіну.Оқылым.«Жыл мезгілдері» (ертегі)

    Айтылым.

  • Жұптық жұмыс.
  • Оқушылар жұп болып түрлі геометриялық фигуралардан өздеріне ұнайтын мезгілді құрастырады. Дескриптор: 1. Балалар геометриялық фигураларды дұрыс таңдай алады..2. Фигуралардың өлшемін дұрыс қия алады..3. Мезгілді құрастыра алады.. 2. Жеке жұмыс.Әр жыл мезгілдерінің қандай ерекшеліктерін білесің?( сұраққа жауап беру) Дескриптор: Жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін айта алады.Оқулықпен жұмыс. Мұғалімнің сыйы. Дереккөздерді пайдаланып жауап бер. Шырша ағашы“Жыл мезгілдері” бейнежазбасын көрсетуДескриптор: Бейнежазбаны көру арқылы сұрақтарға жауап бере алады.Топтық жұмыс.І топ: Қыс мезгілі туралы постер қорғау.ІІ топ: Көктем мезгілі туралы постер қорғау. ІІІ топ: Жаз мезгілі туралы постер қорғау.ІҮ топ: Күз мезгілі туралы постер қорғау. Дескриптор: Әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша постер қорғап, зерттей алады.

    Сергіту сәті. «Көңілді күн» ttps://www.akavideos.com/watch?v=RAo-zw5U8gQ

    Дереккөздерді пайдаланып жауап бер.Шырша ағашының қыста да, жазда да, тіпті жылдың төрт мезгілінде де жап-жасыл болып тұруы ойландырады. Рас, ағаштардың жыл бойы көгеріп тұруы ыстық елдерге тән. Ол жақта жапырақтардың жерге түсіп, сарғаюы екіталай. Шырша неге жыл бойы жап-жасыл?Жетістік крийтерийі: шығармадағы көркемдегіш құралдарды таба алады.Сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан таба алады.Автордың жауабы: Америка мен Азияның тропикалық ормандарында шыршаның 300-ге тарта түрі бар. Ертеде бұлардың бәрі біздің шалғындар мен жапырақты ормандарымызда өскен. Бірте-бірте олар жылы жаққа жылжыған. Бізде қалғандар – солардың ағайындары. Тропикалық аймақта мәңгі жаз болғандықтан, шырша мәңгілік жасыл болып тұрады. Осы қасиет суық жердің шыршасында да сақталған. Шәкен КүмісбаевТоптық жұмыс.Әр топқа постер қорғау беріледі.1-топ. Қыс мезгіліне постер қорғайды2-топ. Көктем мезгіліне3-топ. Жаз мезгіліне4-топ. Күз мезгілінеБағалау: Бағдаршам әрқылы.Ой толғау.Көп нүктенің орнына тиісті жыл мезгілінің атауынайтып жаз.… – көрікті. … – жайдары. … – жомарт. … –қаһарлы.Оқыту сапасын арттыру мақсатындағы саралау жаттығулары

  • Қыс мезгіліне өлең шығару..
  • Көктем мезгіліне сөзжұмбақ құрастыру.
  • Жаз мезгіліне эссе жазу.
  • Күз мезгіліне сурет салу.
  • Интербелсенді тақта немесе плакат

    Мультимедиялық оқу құралы

    Қосымша дерек көздері

    Бағдаршам түстері

    Сабақтың соңы5 минут Рефлексия. «Тазалық» әдісіБағалау. «Формативті бағалау»Жетістік баспалдағы. Сабақтағы іс-әрекетке кері байланыс.

    Қосымша мағлұматтар

    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылар-дың ақпаратты қанша-лықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
    А, А + жыл мезгілдеріне қатысты ертегідегі және өз беттерінше көркем сөздерді орынды қолданады. Жетістік критерийлері арқылы,қол соғу арқылы. Құндылықтарды дарыту:ынтымақтастық,құрмет.Пәнаралық байланыс:қазақ тілі, сурет, жаратылыстану.АКТ-ны қолдану дағдылары: осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі.Тәрбиелік мәні: қоршаған ортаның құндылықтарын бағалауға баулу.
    ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
    Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты):1.2.Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты):1. 2.Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?







    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.