Жоба «Шығармашыл іздеістегі мұғалім дегеніміз кім?»

0

1 бет

Тақырыбы:“Шығармашыл,ізденістегі мұғалім дегеніміз кім?”

2 бет

Жоспар:
1. Мұғалім дегеніміз кім?
2. Мұғалім туралы ғалымдардың ой — пікірлері
3. Шығармашыл, ізденістегі мұғалім дегеніміз кім?
4. Қорытынды.

3 бет

Мұғалім немесе оқытушы — болашақ ұрпақтарды қоғамдық өмірге тез әрі жеңіл қосылу үшін және сол қоғамның сол мақсаттарды орындайтын адамдарды қамтамасыз ету қабілетін арттыру үшін тәрбиелеу мен оқыту қажеттілігі себебінен әлемдегі ең кең тараған мамандықтардың бірі.

4 бет

Абай Құнанбаев
Ахмет Байтұрсынов
Ғабит Мүсірепов
Л.В Толстой
“Адамның – адамшылдығы ұстаздан басталады”
“Мектептің -жаны мұғалім. Мұғалім қандай болса,мектебі һәм сондай болмақшы,яғни мұғалім білімді болса,білген білімін басқаға үйрететін болса,ол мектептен балалар көп білім алмақшы”.
Мұғалім өзінің білімділігімен, жүріс-тұрысымен, жайдары мінезімен, тіпті сырт пішіні, киген киімімен де оқушысына жақсы мағынада қатты әсер етеді. 

Егер мұғалім өн бойына, өз ісіне, шәкіртіне деген сүйіспеншілікті жинақтаса, ол – нағыз ұстаз.
Мұғалім туралы ғалымдардың ой — пікірлері

5 бет

Шығармашылық-жаңалық ойлап табуға бағытталған қабілеттер деңгейі. 
Шығармашылық- өте күрделі психологиялық процесс.Мұғалімдерге қойылатын талаптардың бірі – шығармашылық. Мұғалім өз шығармашылығы  арқылы оқушы шығармашылығын ұйымдастырады.

6 бет

Мұғалімнің шығармашылығы
Алынған көрсеткіштерге талдау жасау; Кезіккен проблемаларды, ситуацияларды сезіну;Нәтижеге жету жолында педагогикалық өзара әрекет жүйесін құру;Өз қызметінде бағдарланған міндеттерді шешуді тұрақты түрде кері байланыс арқылы жүзеге асыру.

7 бет

Ю.К.Бабанский мұғалімнің сабақ үстіндегі шығармашылығын 4 деңгейге бөледі:
Мұғалімнің сыныппен өзара әректі
Мұғалімнің сабақтағы қызметі
Оқушы шығармашылығын қалыптастыру
Оқушылармен өзара қарым – қатынаста толық дербестік таныту

8 бет

• Жаңашылдығы және түпкіліктілігі;
• Ғылыми негізділігі;
• Әлеуметтік – психологиялық ерекшелігі;
• Болашақтылығы қолайлығы;
• Өзара әрекет тиімділігі;
• Қанағаттанушылық;
• Нәтиженің тұрақтылығы;
• Бейімділігі;
Н.В Кухарев бойынша педагогикалық шығармашылықты өлшеу критерилерін төмендегіше бөлген:

9 бет

Педагогтің өз еңбегіне, сапалы көрсеткішіне зерттеу және талдау жасау біліктілігіне қарай шығармашылық мынандай деңгейлерге бөлінеді:
Ақпараттық – өндірушілік
Бейімділік- болжаушылық
Ұтымдылық
Зерттеушілік

10 бет

Шығармашыл жұмыс істейтін мұғалім
Өз пәні бойынша білімі
Өз пәніне қатынасы
Жұмыстағы жаңашылдыққа көзқарасы
Оқу жұмысын жоспарлауды білу
Оқытудың психологиялық, педагогикалық білім негізі

11 бет

Оқу еңбегі дағды-сындағы оқушыларды дамыту жұмысы
Оқушылардың білім – білік дағдысын, білім сапасын бағалай білу
Оқушылардың пәнге қызығушылығын дамыту
Ойлау қабілетін дамыту жұмысы
Оқыту процесінде оқушымен жеке қарым – қатынас
Педагогикалық тәсіл

12 бет

Қорытынды: шығармашыл, ізденімпаз мұғалім – рефлекцияға қабілетті, өзін-өзі жүзеге асыруға талпынған әдіснамалық, зерттеушілік, дидактикалық — әдістемелік, әлеуметтік тұлғалы,коммуникативтілік, ақпараттық және тағы басқа құдыреттіліктердің жоғары деңгейімен сипатталатын рухани- адамгершілікті, азаматтық жауапты, белсенді, сауатты, шығармашыл тұлға.