Сабақтың тақырыбы: Жердің ауа қабаты |
Мұғалімнің аты-жөні:Күні: |
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.3.2.1 — біздің ғаламшарымыз үшін ауаның маңызын түсіндіру; 2.3.2.2 — ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау (агрегаттық күйі, түсі, иісі);2.1.2.4 — бақылау жүргізудің жоспарын құру;2.1.2.5-бақылау жүргізу |
Сабақ нәтижесі: |
: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Гүлдер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды гүл суреттерін алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отрады.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Жақсы тілектер» Оқушылар күн тәріздес болып тұрып бір біріне жақсы тілектер тілейді.
|
|
Жаңа білім10 минут |
«Болжам» әдісі(Әрбір топ жаңа тақырыпты болжайды.)Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Тақырыпты түсіндіру. |
Оқулық,мәтіндер.
|
Ортасы 7 минут |
Қолдану |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлерТоптық жұмысқа арналған ресурстар |
Сергіту сәті2 минут |
Сергіту сәті. Ойын әдісі.Топпен ауаның қасиеттерін айтып жарысады.Ойын ,әрі оқушылар миымен жұмыс жасайды. |
Оқушылар ойын сергітеді. |
Аяқталуы Сабақты бекіту8 минут |
Ой қорыту Жазбаша жұмысСтикерлерге сабақ бойынша алған білімдерін қортып жазады.Пайда болған сұрақтарды қойып оған жауап іздейді. |
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут
|
кері байланыс Бағдаршам әдісіқызыл түс-жеткілікті сары түс-жақсыжасыл түс керемет
қызыл түс – дұрыс меңгере алмадымсары түс – орта деңгейде меңгердімжасыл түс- өте жақсы меңгердім
|
.
|
Үйге тапсырма: Мазмұндау. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? |
Бағалау — Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |