Жер табиғаты жайындағы ғылым

0









Жер табиғаты жайындағы ғылым

Автор: Умралиева Жансауле Расылханқызы

Бағыты: География Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 10 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-02-01


Материал туралы қысқаша түсінік

география пәні мұғалімдеріне




Сабақ: 1Мерзімі:Тақырыбы: Кіріспе. Физикалық география – Жер табиғаты жайындағы ғылым. Жер туралы мәліметтер қалай жинақталды?Мақсаты:Білімділік: «География» терминін енгізу. География пәнінің мақсатын түсіндіру. Жердің зерттелуі, жалпы географиялық мәліметтердің жинақталу тарихын меңгерту. Күн жүйесіндегі Жердің орны, пішіні мен өлшемдерін түсіндіру.Дамытушылық: оқушылардың өткен тәжірибелерінде үйренген икемділіктері мен дағдыларын қолдана отырып, интерактивті тақтаны пайдалана отырып білімдері мен көзқарастарын кеңейту.Тәрбиелік: география ғылымының зерттелуін, зерттеушілердің, ғалымдардың еңбектерін оқып, пәнге деген сүйіспеншіліктерін тудыру, географиялық мәдениетке тарту.Сабақтың түрі: жаңа тақырыпСабақты ұйымдастыру формасы: фронтальдіСабақты жүргізу әдіс — тәсілдері: сұрақ — жауапКөрнекіліктері: дүние жүзінің физикалық картасы, интерактивті тақта.Сабақтың кезеңдері:1. Ұйымдастыру кезеңі2. Білім мен іскерліктерін жан — жақты тексеру кезеңі3. Жаңа материалға көшуге дайындық кезеңі4. Жаңа тақырыпты меңгерту кезеңі5. Жаңа тақырыпты бекіту кезеңі6. Сабақты қорытындылау кезеңі7. Бағалау кезеңі8. Үйге тапсырма беру кезеңіСабақтың барысы1. Ұйымдастыру кезеңі(2 мин) Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру.2. Білім мен іс — керліктерін жан — жақты тексеру кезеңі (10 мин)1. Өткен жаратылыстану курсын қалай меңгергендігін тексеру үшін сол курс бойынша сұрақтар қояды:1) Жер туралы не білесіңдер?2) Жерді зерттеген қандай ғалымдарды білесіңдер? Олардың қандай еңбектері бар?3) Жұлдыз дегеніміз не? Басқа да аспан денелерін атаңдар.4) Галактика дегеніміз не? Біздің галактикамызды атаңдар.5) Күн жүйесі дегеніміз не? Онда қанша планета бар?2. Іскерліктері мен дағдыларын тексеру сұрақтары:1) Жер жүзінде қанша материк бар? Оларды ата. Картадан көрсет.2) Қанша мұхит бар? Оларды ата және картадан көрсет.3. Жаңа материалға көшу кезеңі (2 мин)География түсінігін енгізеді: 6 — сыныпта жаратылыстану пәнінен география пәні бөлініп шығады. Ол өз ішінде екі салаға бөлінеді – физикалық және экономикалық және әлеуметтік география. 6 — сыныпта физикалық географияның бастапқы курсы өтіледі. Оның мақсаттары мен міндеттері айтылады.ГеографияФГЭӘГ4. Жаңа материалды меңгерту кезеңі. (15 мин)1. Физикалық география – Жер табиғаты жайындағы ғылым.География ғылымы және оның салалары. Физикалық география. Г сөзіне анықтама беру. Географияның қалыптасу тарихынан. Оның салаларға бөлінуі туралы.Г — ның алдына қойған ғылыми мақсаттарының тарихи кезеңдерде өзгеруі. Ежелгі кезеңнен бері географиялық ғылыми көзқарастардың, теориялардың өзгеруі салдарынан география өз мәнінің өзгеруі туралы.2. Жер туралы мәліметтер қалай жинақталды?Ежелгі дүние халықтары Жер туралы не білген? Географиялық мәліметтердің жинақталуы 5 кезеңнен өткен.Ежелгі дәуірлерде өркениеті орталықтары – Қытай, Үнді, Персия, Мысыр мемлекеттері өкілдерінің еңбектері. Алғашқы карталар. Интреактивті тақтамен жұмыс жасайды. 1 — слайд. Ежелгі заман саяхатшылары.Орта ғасырлардағы географиялық түсініктер. Ұлы географиялық ашулардың басталуы. XVғ. соңы мен XVII ғ. ортасының аралығындағы болған жаңалықтар. Христофор Колумбтың саяхаты туралы әңгімелеу, сұрау. Интерактивті тақта. 2 — слайд. Орта ғасырлардағы саяхатшылар мен олардың маршруттары.Ф. Магелланның дүние жүзін айналу саяхаты. 1519 — 1522 жж. Испаниядан шыққан ФМ — ның түңғыш рет дж — ін айнала жүзуі туралы мәлімет беру. 2 — слайд.Материктердің ішкі бөліктерін зерттеу. Ш. Уалиханов. XIX ғ. бас кезінде Жер шарындағы материктердің ашылып, оның ішкі бөліктерінің зерттеле басталуы және Ш. Уалихановтың қосқан үлесі туралы әңгімелеу, оқушылардан білгендерін сұрау.Жаңа замандағы географиялық зерттеулер. Ғарышты игерудің басталуы. XX ғ. 2 — жартысында Антарктиданың ашылуы, мұхиттар мен атмосфераның зерттелуі басталды.5. Жаңа тақырыпты бекіту кезеңі (9 мин)Суретке қарап, картадан саяхатшылардың жүрген жолдарын көрсету, Күн жүйесінің суретін салдырып, ондағы Жердің орнын анықтау тапсырмасын беру.6. Сабақты қорытындылау кезеңі (5 мин)Сабақты бүгінгі тақырыптар бойынша фронтальді немесе жеке сұрақтар қою арқылы қорытындылау:1. География ғылымы нені зерттейді?2. Физикалық география немен шұғылданады?3. Жер туралы мәліметтердің жинақталу кезеңдерін ата, ежелгі кезеңде қандай зерттеушілердің географиялық құралдары болған?4. Ең алғаш жер шарын айнала жүзген саяхатшы, оның саяхат жылдары?5. Планеталар не себепті Күн төңірегінде тұйық сызық жасап айналатынын түсіндіру.6. Жер шарының ауданы, радиусы, экватор ұзындығы?7. Бағалау кезеңі (1 мин)Оқушыларды сабаққа қатысуларына, тапсырмаларды орындауларына қарай, жауаптарының дұрыстығына қарай 5 баллдық шкаламен бағалайды.8. Үйге тапсырма беру кезеңі (1 мин)1 — 2 параграфтарды оқу, кескін картаға саяхатшылардың маршруттарын салу және олар туралы баяндама жазу.







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.