Пән: МатематикаСынып: 3-сынып |
3С бөлімі — Жазбаша көбейту және бөлу |
Сабақ тақырыбы |
Жазбаша көбейту және бөлу. Бекіту |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану |
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: есептердішығаруәдісін түсіндіреді.Көптеген оқушылар: Екі/үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу мүмкіндігі, көбейту және бөлу тапсырмаларында есептеуді орындайды.Кейбір оқушылар: оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды. |
Бағалау критерийлері |
Екі/үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу мүмкіндігі, көбейту және бөлу тапсырмаларында есептеуді орындайды.
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология•Қамтиды:•бөлу, бөлінгіш, бөлгіш, бөлінді, толымсыз бөлінгіш;•көбейту, көбейткіш, туынды;•түсіндіру, есептеу, анықтау;•алғашқы, одан кейін, келесі, алдыңғы, соңғы; •бастау … онда … соңында …Талқылауға арналған сұрақтар:
Бұл есептеу қандай түрге қатысты?
Сіздің дұрыстығыңызға қалай сенім арта аламыз?
Алдыңғы әрекетті қалай табуға болады?
Неліктен екенін айта аласыз ба…?
…біздің бұл әрекетті ең алдымен орындауымыз керек пе?
… жауап (…) мәнінен жоғары болу керек пе?
…. көбейтуді орындау алгоритмін қатал ұстану керек пе?
Қалай екенін айта аласыз ба…?
бөліндіде цифрдың санын табасыз ба?
көбейтуді орындаудың дұрыстығын қалай білемін?
Жазбаша тапсырма:
«Бағанды» көбейтуді орындау алгоритмін құрастыру және жазу
«Бұрышпен» бөлуді орындау алгоритмін құрастыру және жазу
Алынған нәтижені толымсыз бөлінгіштен алып тастаймын.
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыстар |
Музыка, қазақ тілі. |
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
Ресурстар |
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
Бастапқы білім |
Кестедегі және ауызша кестеде жоқ көбейту және бөлу әрекеттерін орындау. Екі/үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу мүмкіндігі, көбейту және бөлу тапсырмаларында есептеуді орындайды. |
Сабақтың барысы |
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
Сабақтың басы |
Жаңа топ құру«Әсерлерімізбен бөлісейік» жылулық шеңберіПедагог балаларға 1-2 минут көздерін жұмып,өздерін тағы да табиғат аясында,көк майса шалғында жатып,көк аспан,аппақ бұлттарды көріп,құстардың сайраған әнін,судың сыбдырын естіген кездерін елестетуді ұсынады. Жыл мезгілдері4 жыл мезгілдерінің суреттері жасырын қойылады, Әр оқушы бір-бірден жасырын қағазды алады. Сурет бойынша топқа бөлінеді. Жұмыс ережесін келісу
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)Тест.ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.Оқу мақсатын таныстыруКүтілетін нәтижені анықтау |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары
|
Сабақтың ортасы |
Өздік жұмыс№2 мен №3 тапсырмаларды балалар өз беттерінше орындайды. 3-тапсырмада оқушылар өрнектің мәнін тауып, тура теңдік пен теңсіздікті құрастырады. Қиындықты түзетуОқытушы есептің дұрыстығын тексереді. Кімде қиындықтар туындады?– Қай жерде қате жібердіңдер? – Жіберілген қатенің себебі неде? – Өздік жұмыста қателік жібергендер, өз іс-әрекеттеріңнің мақсатын тұжырымдаңдар. (Қосымша тапсырмалар орындау).–Есептеу барысында қиындық туындағандар, ары қарайғы жұмысқа мақсаттарың қандай?(Қатемен жұмыс).– Қатемен жұмыс амалын қолданамыз.– Әркім өзінің оқу мақсатын айтады.Оқытушы балалардың таңдауы бойынша дәптерге есеп орындауды ұсынады.Мен істей аламын:Жазбаша көбейтумен, бөлумен келген есептердің шешімін табуда бірнеше амалдарды қолдана аламын. Өткенді қолдануОқытушы баланың білім деңгейіне қарай өздік жұмыс береді. Өздік жұмыс5-тапсырма бойынша оқушылар өрнектер жазады, сандық өрнектердің мәнін табады. Оқушылар шартты толықтырып, осы қысқа жазба бойынша жанама шартпен екі түрлі есеп құрастырулары керек. Есептің шарты жанама түрде берілгенін және мұндай есептердің қалай шешілетінін қандай сөздерден анықтауға болатынын оқушылардан шамалап сұрауға болады. 6-тапсырманы көбейтудің терімділік және ауыстырымдылық қасиеттерін қолдана отырып шығарады. Зерттеушілік сипаттағы тапсырманы орындаған кезде, оқушылар шартқа сәйкес санды таңдап алады. 6 саны үшке де екіге де бөлінеді. 6:2=36:3=26 саны 10-нан кіші. |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану «Ойлан, Жұптас, Пікірлес»Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)«Бағдаршам» кері байланыс. |
Оқушылардың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету.
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келгенкезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылат ынҚауіпсіздік техникасыережелерінің тармақтары. |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет? |