Жасушалардың сызықтық ұлғаюын есептеу

0

Жасушалардың сызықтық ұлғаюын есептеу.Өлшем бірліктерін СИ жүйесіне аудару(сантиметр,миллиметр,микрометр,нанометр)Модельдеу «Микрофотографияларды пайдаланып жасушаның сызықтық ұлғаюын есептеу»

№2 сабақ

Мектеп:
Сабақтың тақырыбы: Жасушалардың сызықтық ұлғаюын есептеу.Өлшем бірліктерін СИ жүйесіне аудару(сантиметр,миллиметр,микрометр,нанометр)Модельдеу «Микрофотографияларды пайдаланып жасушаның сызықтық ұлғаюын есептеу»
Күні: Мұғалімнің есімі:
Сынып: 9 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 9.4.2.2 микрофотографияны қолданып, жасушалардың сызықтық ұлғаюын есептеу
Сабақ  мақсаттары: Барлық оқушылар: микрофотографияны қолданып, жасушалардың сызықтық ұлғаюын есептейді

Оқушылардың басым бөлігі:  Жасушалардың актуальды және  суреттің нақты өлшемін жасайды

Кейбір оқушылар: Өлшем бірліктерін СИ жүйесіне анықтайды

Ойлау деңгейі: Қолдану мен талдау
Бағалау критерийлері:

(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

·         Микрофотографияны қолданып, жасушалардың сызықтық ұлғаюын анықтайды

·         Жасушалардың актуальды және  нақты өлшемін бейнелейді

·         Өлшем бірліктерін СИ жүйесіне есептейді

Тілдік мақсаттар Тілдік дағдылар:

Ұлғайту, бейненің өзекті өлшемі және шын мәніндегі өлшемін анықтап,түсіндіре алады

Терминология:

Нысанды сызықтық ұлғайту – Linear object magnification

Нысан-микрометр – Object is a micrometer

Окуляр-микрометр — Eyepiece

Нысанның абсалюттік өлшемі – Absolute size of the object

Диалог/жазылым үшін қолданылатын тіркестер:

CИ жүйесінің өлшемдерін ауыстыра білу не үшін қажет?

Құндылықтарды дарыту Қарым-қатынас  жасау қабілеті, өзгелердің  мәдениетіне  және көзқарастарына  құрметпен  қарау, жауапкершілік,өмір  бойы оқуға дайын болу
Пәнаралық байланыстар Математика «Өлшем бірліктер»

«Бөлшекті бөлу»

Физика «Өлшем бірліктерді айналдыру»

Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім Жасушаның мөлшерін біледі және қалыптасқан

Қандай өлшем бірлікпен өлшенетінін түсінеді.

Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар
Басталуы

3 мин

 

3 мин

 

 

 

 

Өлшем бірліктер арқылы топқа бөлінеді

 

«20 секунд» әдісі бойынша сұрақ-жауап

 

Бағалау «Мадақтау» арқылы

 

Презентация (слайд 1)

 

 

 

 

Ортасы

Мәтінмен жұмыс

7 мин

 

 

 

 

 

Жұптық жұмыс

5 мин

 

 

Топтық жұмыс

10  мин

Жеке жұмыс

Мәтінмен жұмыс

Барлығына бірдей мәтін беріледі,

ТТБ -әдісі  «Тану, Талдау, Бөлу»

Тұжырымдаманы басқаруға ыңғайлы, неғұрлым кішірек бөліктерге бөліңіз.

ҚБ «Өзін-өзі бағалау»

 

Жұптық жұмыс

«Үш сұрақ» әдісі арқылы, жұптасып,шешеді

ҚБ бірін-бірі бағалау

 

Топтық жұмыс

«Зерттеймін-анықтаймын»

Зертханалық жұмыс «Микрофотографияны қолдану арқылы жасушаның сызықтық ұлғаюын есептеу» Модельдеу.

Құрал жабдықтар:сызғыш,қарындаш,органоидтардың микрофотографиясы

1.Микрофотографияда пияз жасушасы көрсетілген

2.Жасушаның орташа ұзындығы 1 мкм болатыны белгілі болса жасушаның ұлғаюын есептеңдер

3.8-Суретті қолдана отырып,сызғыш көмегімен хлоропластың ұзындығын өлшеңдер

4.Суреттегі хлоропласттың сызықтық ұлғаюын есептеңдер.Органоид қанша есе ұлғайған?

5.Есептеулер жасап жауаптарын бүтін санға дөңгелектеңдер.

 

 

Дескриптор

·         Микрофотографияны қолданып, жасушалардың сызықтық ұлғаюын анықтады

·         Жасушалардың актуальды және  суреттің нақты өлшемін бейнеледі

·         Өлшем бірліктерін СИ жүйесіне есептеді

Жеке жұмыс:  Kahoot

Бағалау «Өзін- өзі»

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://crondon.com.Fonion

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//www.kahoot

Соңы

5 мин

Рефлексия. «Аяқталмаған сөйлемдер»

Бүгін мен…………………………. білдім.

………………………………….қызықты болды.

………………………………..қиын болды.

……………………………………екенін  түсінді.

 

 
Қосымша ақпарат
Саралау— Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

Оқушыларға олардың білімдеріне сәйкес әртүрлі тапсырмалар беремін.

Жалпы тапсырмалар  жеке жұмыс,жұптық және топтық жұмыс барысында сараланады.

Қосымша көмек көрсету үшін оқушыларға топтық жұмыста «Микрофотографияны қолдану арқылы жасушаның сызықтық ұлғаюын есептеу» зертханалық жұмыста түсінуі үшін тапсырмалар беріледі.

Қабілеті жоғары оқушыларға жұмыс жасау қарқынына қарай тапсырма біреу,алайда оны орындау үшін әртүрлі уақыт беріледі.Ерте аяқтаған оқушыларға қосымша тапсырмалар беріледі.

«Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі арқылы жазбаша түрде жауап береді.

«Серпілген сауал» тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу.

 

Бағалау-Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Оқушылар сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін түрлі әдіс тәсілдер беріледі:

«Бірін бірі бағалау»

«Екі жұлдыз бір ұсыныс» арқылы және

«Өзін өзі бағалау»

Сабақ бойынша рефлекция

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 
Қорытынды бағалау  
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.         

2.        

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.       

2.        

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?

1.       

2.