Жануарлардың қандай түрлері болады?
Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Жануарлардың қандай түрлері болады?
Автор: Косанова Самал Рахатовна
Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 1 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-23
Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Ұзақ мерзімді жоспардың бөліміТірі ағзалар |
Пәні:Жаратылыстану |
||
Сабақтың тақырыбы | 2-бөлім. Жануарлар.Жануарлардың қандай түрлері болады? | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: | 1.2.2.2.жабайы және үй жануарларын ажырату | ||
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: Жабайы жануарлар мен үй жануарларынан ажыратады. Оқушылардың басым бөлігі: Жабайы жануарлардан үй жануарларының қандай ерекшелігі бар екенін түсінеді.Кейбір оқушылар:Үй және жабайы жануарлардың кейбір түрлерін біледі. | ||
Бағалау критерийлері | Үй жануарынан жабайы жануарды ажыратады. Үй жануарларын қалай күтіп баптайтынын біледі. Жабайы жануарлардың үй жануарларының кейбір түрлерін атайды.Үй жануарларының тұратын жерінен сиырқорамен,атқорамен,түйеқорамен,қойқорамен ,иттің үйшігімен танысады. | ||
Тілдік мақсат | Тілдік мақсат Оқушылар жануарлардың екі түрі болатынын атай алады; | ||
Пәнге тән лексика мен терминология Жабайы жануарлар; Үй жануарлар ; төл; | |||
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздермен тіркестерҮй жануарлары және жабайы жануар деген не?Қандай үй жануарларын білесің?Олардың төлдерін ата.Неліктен ит пен қасқыр бір-біріне ұқсас? | |||
Құндылықтарға баулу | *Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;*Коммуникативтік қабілеттер;*көзқарастарына құрметпен қарау;*денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету;*Өмір бойы оқуға дайын болу; | ||
Пәнаралық байланыс | Дүниетану -жануарларды ажыратады.Көркем еңбек-қағаздан қар жасап лақтырады. | ||
Алдыңғы оқу | Үй жануарларын және жабайы жануарларды біледі. | ||
Сабақ барысы | |||
Жоспарланған уақыт | Ресурстар | ||
Сабақ басы 5 мин |
2мин |
ҰйымдастыруШирату «Орманға саяхат» әдісі(балалар шеңбер жасап тұрады да көздерін жұмып орманға баратын жолды елестетеді) Қолдарына жануарлар суреттерін беріледі. (сиыр, түйе,қой,ешкі,жылқы,тауық,арқар,қоян,кәмшат,аю,түлкі,қасқыр, құлан,бұзау,бота,балапан,лақ,қозы,құлын,марғау) жануарлардың атын атап, үй жануары жабай жануары төлдер екенін анықтайды Топқа бөлу анықталлған суреттер арқылы 1-топ 2-топ 3-топ Үй жануарларыЖабайы жануарлар ТөлКб : «Еркін микрафон»әдісіСұрақтары: 1.Қандай жануарларды анықтадық?
Оқу мақсатымен таныстыру.Үй жануарлары мен жабайы жануарларды ажыратады.Қазақстанда қандай жануарларды білесіңдер?ЖұмбақКішкентай ғана бойы бар,Айналдырып киген тоны бар. (Қой)Бір аң бар қайраты көп, болған күштіБасынан өткізеді әрбір істі. (Арыстан) |
|
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы |
1 мин2 мин
1 мин 2 мин 2 мин 1 мин 2 мин 1 мин 1 мин 1 мин 2 мин 1 мин 1 мин 3 мин 1 мин 2 мин 2 мин |
МК: Ұ. Миға шабуыл Қабырға сөйлейді әдісіҚабырғадағы суреттерен үй және жабайы жабайы жануарларды тап
Кб «Серпілген доп»—Бұл жануарлардың қайсысын білесіңдер?Жануарларды ата.Оларды топтарға бөл.Неліктен? МК.Дерек көздерінен мәлімет Арқар ,құлан,кәмшат –жабайы жануар акт арқылы толық мағлұмат беремін. Есте сақта!Табиғатта өз бетінше тіршілік ететін жануарларды жабайы жануарлар деп атайды.Адамдар күтіп баптайтын жануарларды үй жануарлары деп атаймыз. Мұғалім: Жарайсыңдар! Топтық жұмыс «галерияға саяхат» әдісіСалыстыр Суретттер таратылып беріледі. . ??? І топ .Құндыз бен иттің емделуі туралы ІІ топ. Құндыз бен иттің баспанасы туралы әңгімелейді. ІІІ топ Құндыз бен иттің қоректенуі туралы әңгімелейді.Олардың қайсысы үй жануары қайсысы жабайы жануар ? Кб «Серпілген доп» әдісіЖабайы жануар не істей алады?Итке кім көмектесіп жатыр? Сендер қандай жануарларға көмектесесіңдер?Бағалау .Топтар бір-бірлерін бармақ арқылы бағалайды. Жұптық жұмыс Әдісі: «Сиқырлы қоржын »Қоржындағы сурет енелері мен төлдері енелері мен төлдерін тауып алып ,қастарына отырады. Суреттерді қосқанда мысалы жылқы –құлынын тауып жұп болып,тапсырманы орындайды.Үй жануарларын неге асырайды?Дыбыстарын сал.Бұлардан қандай өнім алынады?Тапсырманы дұрыс орындаған бала жануарын өздерінің қораларына апарып,жапсырады.Кб: Әдісі: «Серпілген доп» Үй жануарлары қайда тұрады?Жабайы жануарлар ше? Не көріп тұрсыңдар? Қойқора ,сұлы,жылқыАтқора,үйшік,күркеАдамдар үй жануарларын күтіп,баптау үшін қора,күрке,үйшік салып жем-шөп береді.Олардан өнім алатыны үшін қолға өсіреді. Бағалау Жұптар бір-бірлерін бармақ арқылы бағалайдыЖеке жұмысДәптермен жұмысБірінші жолға үй жануарларының суреттерінің нөмерін жазу,екінші жолға жабайы жануарлардың нөмерін жазу. ҚбБағалау критерийі: Білім алушыЖабайы жануарларды және үй жануарларынатайды.Жануарларды жабайы және үй жануарларынатоптайды.1-тапсырмаСуреттерге мұқият қараңыз. Олардың қайсысы өз бетінше тіршілік етеді?Қайсысына адамдар қамқорлық жасайды?Сөйлемдерді толықтырып айтыңыз / жазыңыз. Бұлар – _________________ жануарлар.Бұлар – ______ жануарлары.Дескриптор: Білім алушы— өз бетінше тіршілік ететін жануарларды атайды;— адамдардың қамқорлығындағы жануарларды атайды;— жануарларды жабайы және үй жануарларына топтайотырып, сөйлемдерді толықтырып айтады / жазады.қиып алып, тиісті бағанға желімдеңіз. Бағалау жазбаша жүргізіледі. Сараланған тапсырма1-тапсырмаСуреттерге мұқият қараңыз. Әр қатардағы жануарлар тобын атаңыз. Бос орынғасол топқа жататын жануардың суретін салыңыз. Дескриптор: Білім алушы— суреттегі жануарлар тобын атайды;— бірінші қатарға жабайы жануардың суретін салады;— екінші қатарға үй жануарының суретін салады.Бағалау жазбаша жүргізіледі. РефлексияОрмандағы ағаштың жапырағын стикер арқылы безендіреміз.Жасыл жапырақ-жақсы түсіндім Сары жапырақ-әлі толық түсінбедімКөк жапырақ-мүлдем түсінбедім |
АКТWW |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыстар,қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері,АКТ- мен байланыс. |
1.Топтық,жұптық, жеке жұмыстар арқылы оқушыларға қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған көпшілігін дұрыс қайталай алады.2.Барлық оқушыларға 10 санын атауға, жазуға, салыстыруға қолданатын тапсырмалар беру. | 1.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың «екі жұлдыз, бір тілек, Жұптық жұмыс «көршіңмен бөліс», Жеке жұмыс «Бақыт құсы», «Басбармақ» арқылы жетістіктерін айқындау.2.Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критериийлері мен дискрипторлар қолдану. | Партада түзу отыру, партаның ұшы, қаламның ұшынан сақтану. |
Сабақ бойынша рефлексия . Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | 1.
2. 3. 4. 5. |
|
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1. Топпен, жұппен жүргізу. « », « » әдісі 2. Кері байланыс « »Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1.Дискрипторлар мен кретерийлердің құрылуы2.Ширату жаттығуСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.