Жануарлардың мінез-құлқы

0

4-бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

Сабақ тақырыбы: Жануарлардың мінез-құлықтары

Пән мұғалімі Сатыбай П.Т.

САБАҚ: қазақ тілі Мектеп: Күні: 19. 11. 2018 жыл Мұғалімнің аты-жөні: Сатыбай П.Т. Сынып: 5 сынып Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар: Бөлім атауы 4-бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі Сабақтың тақырыбы Жануарлардың мінез-құлықтары Сабақтың түрі Жаңа тақырып Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 5.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.5.О1.Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау.5.ӘТН3. Омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар: 1) Тақырыпты болжайды;2) Мәтіннен антоним, синоним сөздерді табады.Көптеген оқушылар: 1) Болжауда тірек сөздерді қолданады;2) синомимдерді түрлендіре қолданады.Кейбір оқушылар: 1) Болжауына дәлел келтіреді, түсіндіреді; Бағалау критеийлері Тыңдалым, айтылым мақсаты бойынша:тақырыпты болжау барысында өз ойын дәлелдейді; тірек сөздерді түрлендіреді.Әдеби тілдік норма бойынша:сөйлемдер құруда антоним, синонимді қолданады; Тілдік міндеттер Тақырыпқа байланысты тірек сөздер: үй жануарлары, түз тағысы, жыртқыш, төл атаулары — абылай, алан, бөлтірік, марғау, көгілдір, баршын, құралай, еңлік, т.б. Осыған дейін меңгерілген білім Жануарлардың өмір сүру ортасы Жоспар Жоспарланатын уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дереккөз дер Сабақтың басы5 минут Сәлемдесу, сабаққа дайындық. 5Т ережесін еске түсіру Слайдтар

Сабақтың ортасы

15 минут

Мағынаны тану

Тапсырма: Берілген жануарлардың, аңдардың, құстардың суреттері, тақырыпты болжам жасату.Үй тапсырмасын сұрау

Тыңдалым «Қыран» тапсырмасыТақырыбы: 1.Қазақ халқы бүркітті қалай қастерлеген? 2.….3. Антоним немесе синонимі бар сөйлем жазыңызБағалау критерийі:Тақырыбын қояды.Тақырыпқа сай сұрақ жазады.Антоним немесе синонимі бар сөйлем жазады.Сұраққа дәл, нақты жауап береді ( бір- бірін бағалайды.)

5- тапсырма. ЕптіТіршілік етеді Өмір сүредіҰқсайды. ДәлЖылдам. Тез -жайАқылды. Алғыр — АқылсызКеремет, Тамаша – Онша емес.Бағалау критерийі:Антоним, синонимді табады,Жүйелі сөйлем құрастырады.

7- тапсыр «Қос жазба» күнделігіБағалау критериі: Берілген тақырыпқа сәйкес синоним, антоним жазадыСынып оқушыларына сұрақБіз жан-жануарларлардың мінез –құлықтары турал білдік. Олай болса өзіміздің мінезіміз туралы айтайық.

Үнтаспадан тыңдалым

Кітаппен жұмыс

Сабақтың соңы5 минут Рефлекторлық экран

Бүркіт- бәрін тамаша түсіндімАрқар – аздап түсінбедімТасбақа – сұрақтарым бар

Қосымша ақпарат Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Жұмыстың барлық түрінде оқушылардың қабілеті мен тілдік деңгейлері ескерілді. Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Формативтік бағалау, жұптық бағалау Пәнаралық байланыс: табиғаттану, дүниетану, экологияҚауіпсіздік ережелері: АКТ-мен байланыс: интерактивтік тақтадан таныстырылым, бейнематериал, кестеҚұндылықтармен байланыс: қоршаған ортаны қорғау, қамқорлық көрсету. ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2:

5-класс оқушылары. Қазақ тілі сабағы