Жанды табиғат. Жануарлар — Бастауыш сынып — Bilim

0

Жанды табиғат. Жануарлар

Пән:Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім «Жанды табиғат. Жануарлар»

Күні:

Сынып: 1    Мектеп:Қарағанды облысы Шахтинск қаласы №12 ЖББМ

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны: 

Сабақ тақырыбы    2.2 Жануарлар.   Жануарлардың қандай түрлері болады.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)    1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату;

1.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері  мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру

Сабақ мақсаттары    Барлық оқушылар: 

Сурет бойынша жануарларды көрсетеді.

Көптеген оқушылар:

 Үй, жабайы жануарларды ажыратады .

Кейбір оқушылар:

 Үй, жабайы жануарларды дыбыс арқылы ажыратады  сипаттайды .

Бағалау критерийлері     Оқушылар жабайы жануарларды үй жануарларынан ажырата білу керек.

 

Тілдік мақсаттар

    Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады.

Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз

Үй жануарлары, жабайы жануарлар. төл.

Пәнге тән лексика мен терминология:

Жануар, өсімдік; жабайы және үй жануары; қорек;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: 

Үй және жабайы жануалар қандай болады?


Құндылықтарды дарыту 

    Өмір бойы  білім алу құндылығы

Оқушыларды жaн-жaнуaрлaрға, құстарға қамқор болуға баули отырып, олар туралы білімдерін жетілдіріп отыруға тәрбиелеу.

 

 

Пәнаралық байланыстар    Дүниетану -жануарларды қолға үйретеді, 

 

АКТ қолдану дағдылары     Үлестірілмелі парақшалар: орман үй;

Белгілі үй жануарлары, олардың күтуге арналған құралдар бейнеленген үлестірмелі  материалдар; интербелсенді тақта;

 

Бастапқы білім 

    Жануарлар мен өсімдіктерді салыстырып, олардың ұқсастығы мен айырмашылықтарын анықтау:

Қоршаған орта заттары құбылыстары мен үдерістерін зерттеудің қажеттілігін түсіндіру.

«Ыстық орындық» әдісі арқылы

Сабақ барысы 

Сабақтың жоспарланған кезеңдері     Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет 

    Ресурстар



Дереккөз: bilim-all.kz