Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. Өзара кері сандар.

0









Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. Өзара кері сандар.

Автор: Жетебаева Гаухар Бердибековна

Бағыты: Математика Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 5 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-02-02


Материал туралы қысқаша түсінік

математиктерге




Сабақ жоспарлау үлгісі

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5..2. АЖай бөлшектерге амалдар қолдану Мектеп:
Күні: Пәні: математика Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5 Қатысқандар: 20 Қатыспағандар:0
Сабақтың тақырыбы Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. Өзара кері сандар.
Оқу мақсаты 5.1.2.21жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау
Сабақтың мақсаты Білім алушы— жай бөлшектерді аралас сандарды көбейту ережесін түсінеді, біледі.— жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейту ережесін қолданып есептерді орындай алады.— жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуді пайдаланып, мәтін есептерді шығара алады.
Бағалау критерийі жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейту ережесін біледі, көбейтеді.— жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейту ережесін қолданып есептерді орындайды.Күнделікті өмірмен байланысты мәтін есептерді шығарады.
Тілдік мақсаттар жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту алгоритмін түсіндіре алады;— жай бөлшектермен арифметикалық амалдар орындау ережелерін тұжырымдай алады— жай бөлшектері бар мәтін есептерді талдай алады;

  • Терминология: дұрыс және бұрыс бөлшектер;
  • бөлшектерді қысқарту; аралас сандар; аралас санның бүтін және бөлшек бөліктері;
  • Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел». Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу
    Пәнаралық байланыс Қазақ әдебиеті ( есептердің шешімі дұрыс болғанда ұлы ақын, ағартушы Абай есімі шығады), жаратылыстану(деңгейлік тапсырмада)
    Алдыңғы білім Аралас сандарды қосу және азайту
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
    Сабақтың басы (5 минут) 1. Ұйымдастыру сәті 2. Оқушыларды түгендеу3. Жағымды атмосфера орнатуБір, екі, үш.Карлығаш болып ұш. Төрт, бес, алты. Карлығаш болып қалқы.Жеті, сегіз, тоғыз, он. Қарлығаш болып қон. 4.Топқа бөлу (стикер арқылы, жай бөлшек, бұрыс бөлшек, аралас сан) «Сұрақты қағып ал» әдісі1) Аралас сан дегеніміз не? 2) Бөлімдері бірдей аралас сандар қалай қосылады? 3) Бөлімдері бірдей аралас сандар қалай азайтылады? 4) Бөлімдері әр түрлі аралас сандар қалай қосылады? 5) Бөлімдері әр түрлі аралас сандар қалай азайтылады?

    «Шаттық шеңбері»

    Сабақтың ортасы(15 минут)

    (5 минут)

    « Қарқын» әдісі(12 минут)

    «Кім жылдам?» (5 мин)

    Топтық жұмыс.2 тапсырма. Әдіс «Галереяға саяхат» Постермен жұмыс.Жаңа тақырыпты ашу мақсатында барлық топқа тапсырма беріледі.Тақырыбы: 1-топ Жай бөлшек 2-топ Аралас сан2-топ Бұрыс бөлшекЖұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. Әр топ жасаған постерлерін қорғайды, баяндайды. Қалыптастырушы бағалау: Топтар өзара бағдаршам, бас бармақ, шапалақ әдістері арқылы бағалайды. Бөлшекті бөлшекке көбейту үшін, олардың алымдарын көбейтіп, алым етіп, бөлімдерін көбейтіп, бөлім етіп жазу керек.

    Мысал: ; Бөлшекті натурал санға көбейту үшін, бөлшектің алымын натурал санға көбейтіп, нәтижесін алым етіп, бөлімінің өзін қалдыру керек., n мұндағы натурал сан.

    Аралас сандарды көбейту үшін:1) оларды бұрыс бөлшек түрінде жазу керек;2) бөлшектерді көбейту ережесін қолдану керек. «Білім көзі кітапта» (Оқулықпен жұмыс)1078 Тапсырма . Есептерді шешіңдер: ; (Б) 4) = ; (Й) (А) 5) (А) ҚБ: «Бағдаршам»

    1079 Тапсырма Есептерді шешіңдер:

    ҚБ «Мадақтау»

    Сергіту сәті «Доп »Мақсаты: диалогтік қарым-қатынас құруОқушылар шеңберге тұрады. Бір-біріне доп лақтыру арқылы екі оқушы екі сан айтады, үшіншісі шыққан бөлшекті атап, дұрыс-бұрысын ажыратады

    Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларыОйлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну, қолдану

    Бағалау критерийлері:— жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейту ережесін біледі, көбейтеді.— жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейту ережесін қолданып есептерді орындайды.Күнделікті өмірмен байланысты мәтін есептерді шығарады.1 тапсырма2 тапсырмаЕгер тік төртбұрыштың ені см, ал ұзындығы енінен см үлкен болса, тік төртбұрыштың ауданын табыңыз. Ж: см23 тапсырмаМашина 8км / сағ жылдамдықпен сағ және 12 км/ сағ жылдамдықпен сағ жол жүрді. Машина қандай қашықтықты жүріп өтті. Ж:10 км.Дескриптор:

  • Жай бөлшектерді көбейтеді
  • Есептер шартына сәйкес санды өрнектер құрастырады;
  • Әр есептің жауабын табады
  • Саралау тәсілі. ТапсырмаТоптар берілген деңгейлік тапсырмаларды орындайды А деңгейі Жердің жасанды серігі 7 км /c жылдамдықпен ұшырылды . Ол 8 секундта қанша қашықтыққа барады? Ж: 63 км. ҚБ «Басбармақ»В деңгейі Үйдегі немесе пәтердегі бір бөлменің ұзындығын, енін өлшеп, метр есебімен жазыңдар.

  • Бөлменің ауданын квадрат метр есебімен табыңдар.
  • Егер 1 м2 еден ауданын сырлауға кг сыр жұмсалса, осы бөлменің еденін сырлауға неше килограмм сыр қажет?
  • ҚБ «Шапалақ » С деңгейіВокзалдан саяжайға Әлібек 30минутта, Бауыржан 45 минутта барады. Егер Әлібек вокзалдан шығып, Бауыржан саяжайдан шығып, олар бір-біріне қарсы жүрсе, сағатта кездесе ме?Ж: олар кездеседі. ҚБ «Мадақтау»Саралау тәсілі: «Қарқын»(Қосымша есеп)Велосипед доңғалағы сыртқы шеңберінің ұзындығы 1 м. Велосипед доңғалаңы 1 секундта 1 айналым жасайды. Велосипед 5 минутта неше метр қашықтыққа барады? Ж: 900 м.

    7 тапсырма «Кім жылдам?» (Сұрақ  — жауап алу)1. Жай бөлшекті қалай көбейтеміз ?2. Жай бөлшекті натурал санға қалай көбейтеміз?3. Аралас сандарды қалай көбейтеміз?4. жай бөлшегіндегі 11 санын қалай атайды ?5. жай бөлшегіндегі 12 санын қалай атайды?6. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады?7. Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады?8. Қандай санды аралас сан дейді?9. Бөлшекті қалай қысқартуға болады? ҚБ: «Смайликтер

    5 сынып математика Т. А.Адамуртова, Е.С. Байшоланов 2015 34 бет

    Оқулық 5-сынып Атамұра 2015ж.33-бет.

    Қалыптастырушы бағалау бойынша тапсырмалар жинағы

    АКТ

    Сабақтың соңы(3 минут) Қорытындылау. Рефлексия парағы
    Саралау – Сізқандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау
    Стикерлер арқылы топқа бөлу; «Кубизм» әдісі арқылы алдыңғы оқуды пысықтадым; «Галереяға саяхат» әдісіпостер қорғайды, «Кім жылдам?» Деңгейлік тапсырмалар ұсыну және қосымша шығармашылық есеп беру.Рефлексия (кері байланыс)«Білемін», «Білдім», «Білгім келеді» «Бас бармақ»«Шапалақ»«Бағдаршам»«Смайликтер» «Мадақтау» Сабақ соңында қалыптастырушы бағалау тапсырмалары дескрипторларымен Оқушылардың партада дұрыс отыруын қадағалау; АКТ-ны уақытылы қолдану;Психологиялық жағымда ахуал туғызу;сергіту сәтін ұйымдастыру.
    Сабақтың/оқу міндеттері шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені білді? Оқу атмосферасы қандай болды? Менің жоспарлаған сабағым дұрыс болып шықты ма? Мен регламентті сақтадым ба? Менің жоспарымда қандай өзгерістер болды және олар қандай Төмендегі бос орынды сіздің сабағыңызды сипаттауға пайдаланыңыз. Сол жақтағы бағанда берілген сабақтың сапасы туралы сұрақтардың ең маңыздыларына жауап беріңіз
    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?







    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.