Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару 5-сынып

0

Сабақ тақырыбыЖай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуге есептер шығару Мектеп: «К.Төгісов атындағы орта мектебі»Мұғалімнің аты-жөні: Қанапиянова Майра Турдыбековна Күні: СЫНЫП: 5 Қатысушылар саны: Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқыту мақсаттары

5.1.2.23 Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар :Жай бөлшектерді және аралас сандарды жазу және оқуды біледі,оларды бөлуді орындай алады Оқушылардың басым бөлігі:Бөлшектер қасиеттерін есеп шығаруда қолдана аладыКейбір оқушылар :Жай бөлшектерді және арaлас сандарды салыстыра алады және айырмашылықты бағамдай алады. Бөлшектер қасиеттерін білудің есептер шығаруда қaншалықты маңызды екендігін дәлелдей алады. Бағалау критерийі Білім алушы:Бөлшек сандарды бөледіБөлшек сандарды көбейту және бөлуді теңдеу шешуде қолданады;Берілген сандарға кері сандарды табады;

Тілдік мақсат

Оқушылар бөлшектің алымын және бөлімін ажыратып айтып бере алады Берілген cанға кері сан түсініктерін ұғынады Есептерді жазуда. Айтудa математикалық терминдерді орынды пайдалану ұсынылaды. Құндылықтарға баулу Сыни тұрғыдан ойлайды, шығармашылықпен жұмыс жасайды;Жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығы негізінде тәрбиеленеді Пәнаралық байланыс «Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеясы бойынша тарих пәнімен байланыста болады. Алдыңғы білім Бұл сабақта оқушылар өздеріне таныс жай бөлшектерді көбейту , бөлу , қысқартуларды есептеу дағдыларын пайдалана алады. Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар Сабақтың басы

10 мин

Сабақты ұйымдастыруОқушылардың сабақ басындағы көңіл күйлерін анықтау

Психологиялық тренинг : «Доп лақтыру» (жабық сұрақтар қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа аудару)Мысалы:

  • 3,6, сандарына кері сандарды ата
  • Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу алгоритмы
  • Аралас санды аралас санға бөлу алгоритмін айт
  • Жай сандарды ааралас санға бөлу алгоритмі
  • :Ментальды карта толтырады.Нұсқау беру және айту

    стикер, маркер, бағалау парағы

    Ментальды карта

    Сабақтың ортасы

    25 минут

    Топтық жұмысОқушыларды топқа бөлу«Капитан » ойыны арқылы 2 топқа бөлінеді.Топ ережесін қабылдау№ 614 ,615 , есептерді шығару Түсіндіру және сипаттау тәсілі

    №621,№ 622Бекіту және қолдануды еңгізу:Сағат тілі бағытымен есептер топ ішінде ауыстырылып шығарылады, оқушылар бір-бірін және өзін критерий бойынша бағалайдыТопқа жұмыс беру бойынша бағаланадыА Бақшада 7ағаш бар,7ағашта 7ден бұтақ бар, әр бұтақта 7ден торғай отыр ,әр торғайдың ауызында бірден дән бар.Бақшада барлығы неше дін бар?Сол сияқты шығармашылық есептер беріледі

    5 сынып оқулығы Деңгейлік тапсырмалар

    Ортақ критерий құруСұрақтарға жауап беруіЕрежені білуіЕсепті қатесіз шешуШешу жолы айқын көрсетілгенТүсінгенін айта алуы Сабақтың соңы10 мин

    Қорытынды:1.Топ бойынша Венн диаграммасын кескіндейді: онда оқушылар жай бөлшектерді көбейту мен бөлу жайлы түсініктерін диаграмма түрінде көрсетеді2 «Не білетінмін». «Не білдім? Не қиын болды? Не білгім келеді» әдісімен оқушы үнін тыңдай отырып кері байланыс орнату. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен пікірлерін білдіреді

    Саралау Бағалау Пәнаралық байланыс

    Оқушылардың ойын жинақтауына көмектесетін бағыттаушы сұрақтар қоямын.Ындаландыру үшін сөзбен қолдау көрсетемін.Қабілетті оқушыларға жеке тапсырмалар беремін

    Критерий бойынша бағалау

    Екі жұлдыз бір тілекБасбармақ әдісі Үш шапалақ әдісіАуызша мадақтау

    Сергіту жаттығулары және белсенді жұмыс түрлері қолданылады. Сабақ бойынша рефлекция Сабақ мақсаттары қолжетімді қойылып, оқушылардың қабілеттері айқындалады.Сабақ бойынша рефлекция жасалып, әр тапсырмадан соң сабақ мақсатына қайта оралып, талдау жасалады. Оқушыларға өздерінің жеке мақсаттары туралы еске салып, жеткен жетістіктерін атап айтамын