Заттың санын цифрмен сәйкестендіру балабақшадағы ашық сабақтар

0

Білім  беру  саласы:  Таным
Оқу  іс – әрекет  түрі:  Математика
Тақырыбы: «Заттың  санын  цифрмен  сәйкестендіру»

Мақсаты: 
а)  цифр  мен  заттың  санын  сәйкестендіруді   жалғастыру;
ә) мамематикалық  жұмбақтар  шешу;
б) балалардың  зейінін  дамыту;

Мотивациялық  —  қозғаушылық:   Амандасу
Амансың  ба  алтын  күн!
Амансың  ба  көк  аспан!
Амансың  ба  достарым!
Амансыздарма  қонақтар!
Сабағымызды  бастайық
Жамандықты  тастайық.

Ұйымдастырылған оқу іс — әрекет барысы: 
Тәрбиеші:  Жарайсыңдар!  Балалар,  бүгін  біз үшін ерекше сабақ.  Бізге бүгін көп қонақтар келіпті.
— Балалар қазыр  жылдың  қай  мезгілі?
— Көктем.
— Көктем  мезгілінде  неше  ай  бар?
— 3 ай
— Наурыз,  сәуір,  мамыр.

Қызықты сәт.
Ренжіп   Дара  кіреді.  

Тәрбиеші: Дара, сәлеметсің бе, қайдан жүрсің?

Дара: Кеше мен Ботимен ренжісіп үйден шығып кетіп едім, енді  жаңбырға  әбден  жаурап  қалдым, оның үстіне қолшатырымда тесіліп қалды.
Дидактикалық  ойын:  «Тесік қолшатыр»

Тәрбиеші: Балалар,  Дараның  қолшатырын  жөндеп, әдемілеп берейік. Ол үшін стол жанына жақындайық.
Балалар стол жанына жақындап түрлі — түсті қағаздардан жасалған «қолшатырға»  үшбұрыш,  дөңгелек,  төртбұрыш пішінді қағаз қиындыларын жапсырады.
Тәрбиеші: Балалар қандай пішіндер жапсырдыңдар?

Балалар: Үшбұрыш, дөңгелек, төртбұрыш.

Дара: Ой, рахмет! Қолшатырым  бүтінделіп, әдеміленіп қалыпты.

Дара: Ой  балалар  мен  жолда  келе  жатып  мына  бір  қорапша  тауып  алдым  ішінде не  бар  екенін  білмеймін.

Тәрбиеші: Қорапшада не бар, көрейік. Балалар, бұл математика ханшайымының қорапшасы екен, мұның ішінде бізге тапсырма берілген екен.

1 — тапсырма: «Математикалық  жұмбақтар»
— Үш  мысықтың  құйрығы  нешеу?
— Қоянның  құйрығы  нешеу?
— Екі  балада  неше құлақ  бар?
— Бес  сиырдың  басы нешеу?

2 — тапсырма:   
Дидактикалық   ойын  «Цифрды  тап»
Мақсаты:  Балалар   атаған  цифрларды  табады  да,  оны  айналдырып  сызады.

3 — тапсырма: «Доптарды  жинастыр»
Мақсаты:  цифрларды  айыра  білу  және  дұрыс   атау  машығын  бекіту,  тура  және кері  санауға  жаттықтыру.

Карточкамен   жұмыс
— Суретте  неше  дөңгелек  бпр?  Оны  қандай  цифрмен  қостыңдар?
— Үшбұрыш  нешеу? Оны  қандай  цифрмен  қостыңдар?
— Сопақша  нешеу?  Оны  қандай  цифрмен  қостыңдар?
— Шаршы  нешеу? Оны  қандай  цифрмен  қостыңдар?

Сергіту сәті: «Аңқайма,  қайтала»
Қане,  достым,  аңқайма,
Менен  кейін  қайтала.
Барша   қимыл  үш – үштен:
Көзіңді  қыз  үш рет: 1,2,3
Басыңды  еңкей  үш рет: 1,2,3
Иықты  көтер  үш  рет: 1,2,3
Солға – оңға иіл  үш  рет: 1,2,3
Орныңда секір  үш  рет: 1,2,3
Ентігімізді  басамыз  және орнымызға  отырамыз.

4 – тапсырма:   «Көрші  сандар»
Мақсаты:  цифрларды  қайталау,  балаларға  бір  цифрды  көрсету,  ал  балалар  оның  «Көршілерін»  атайды.

Математика әлемінің есігі ашылып, алдарынан математика ханшайымы шығады.

Математика ханшайымы: Қош келдіңдер! Сендер менің жіберген тапсырмамды   орындадыңдар.   Көп   нәрсе    білетіндеріңді   мен мына «сиқырлы таяқшам»   арқылы  біліп отырмын.
— Жарайсыңдар  балалар,  бәрің де тапсырманы  орындап,  тамаша  жауап бердіңдер.
Балаларды мадақтау.
Күтілетін нәтиже
Біледі:  1-ден  5-ке  дейінгі  цифрларда;
Меңгерді:  цифрлар  туралы  түсініктерді;

Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!


Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!