Заттар тобын 6, 7, 8, 9-дан тең бөліктерге бөлуді көрсету.

0









Заттар тобын 6, 7, 8, 9-дан тең бөліктерге бөлуді көрсету.

Автор: Ашимова Эльмира Калдыбековна

Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 2 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-29


Материал туралы қысқаша түсінік

заттар тобын 6, 7, 8, 9-дан тең бөліктерге бөлуді көрсету.




Тақырыбы: Тең топтармен санау. Тең топтарға бөлу Мектеп:
Күні:  Мұғалімнің аты-жөні:
2-сынып Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Оқыту мақсаттары 2.1.1.5. 50-ге 3, 4, 5- тен топтап тура жəне кері санау; жұп/тақ сандарды ажырату; заттар тобын 6, 7, 8, 9-дан тең бөліктерге бөлуді көрсету.
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар:
3, 4, 5-тен топтап санауды үйренеді
Көптеген оқушылар:
3, 4, 5-тен топтап тура жəне кері ретпен санауды бірдей қосылғыштардың қосындысын табуды үйренеді
Кейбір оқушылар:
жылдам есептеу үшін топтап санауды қолданады
Тілдік мақсаттар Оқушылар орындай алады:сөйлеу тілінде заттардың тура жəне кері орналасу ретін пайдалануды.Пəндік лексика жəне терминология:сандық топ, тура санау, кері санау, екі, үш, төрт, бестен санау
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасыТалқылау:
Өмірде топтап санау не үшін қажет? Мысалдар келтіріңдер
Жазу:
Бірдей қосылғыштардың қосындысы түріндегі өрнекті жазыңдар.
Тірек білім, білік, Дағдылар Тура жəне кері санау, топтап санау.
Жоспар
Жоспарланған уақыт (минут) Жоспарланған іс-əрекет Ресурстар
  Ынталандыру Ширату «Сандар қатары» 3тілдеТопқа бөлу  1, 2, 31-тапсырмаХатты ашу     1. Жұп сандарды ата.                       2. Тақ сандарды ата                       3. 3-рет шапалақта.  Хатты оқу Сәлеметсіңдер ме, 2 ”а” сынып оқушылары!Мен сендерге сандық қалдырдым.Бұл сандықта сендерге деген сыйым бар.Енді білімдерің арқылы тапсырмаларды орындай отырып  сандықтың кілттерің алып ашыңдар.                                                   Сәлеммен: Аяз ата.Сабақ мақсатын анықтау 25 + 7 =                             т58 – 50  =                            т(80 — 70) + 14 =                  п16 + 20 — 20 =                     о70 — (60 — 30) =                    р67 – 40 + 10 =                     а8,   16,   24,    32,    37,    40Т     о      п      т       а       р1-кілт“Артығын алып таста!”  (жеке жұмыс)8,   16,   24,    32,    37,    40   1. 16,  24,  32,  37,  40   2. 8,  16,  24,  32,  40Мұғалім оқушылармен күнделікті өмірде жылдам есептеудің маңыздылығы туралы əңгіме жүргізеді. Ойша жылдам есептеу – ақыл-ойға арналған жаттығу. Сандық, кілт, хат
                       Мақсат қою (проблемалық жағдаят)Сурет бойынша есеп құра, оны шығар-Əр балада қапшықта қанша гантельден бар? –Қалай тез есептеуге болады? «.Ш:2+2 +2 + 2 + 2=10Ж: 5 балада 10 гантель  
  Жаңаны ашуТүсіндіре отырып алғашқы бекіту.Топтық жұмысӘр бумада неше зат бар? Осындай 2, 3, 4, 5 бумада неше зат барын есепте. Қосындысын тап.           1- топ                                  2-топ                                    3-топ           4 + 4 = 8                         3 + 3 = 6                             5 + 5 = 10           4 + 4 + 4 = 12                 3 + 3 + 3 = 9                       5 + 5 + 5 = 15           4 + 4 + 4 + 4 = 16          3 + 3 + 3 + 3 = 12               5 + 5 + 5 +  5= 20           4 + 4 + 4 + 4 + 4 =20     3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 15         5 + 5 + 5 + 5 + 5 = 25  
  Жаңаны қолдану2-кілт  “Дүкенші” ойыны30 тг-ден                        20 тг-ден                     10 тг-денСергіту сәті: «Пазл» құру3-кілт Практикалық жұмысЖемістердің тобын тең бөліктерге бөл. Топтық жұмыс.Өткенді қолдануЕсепті шығарӘмірде 12 доп бар.Ол доптарды әр қорапқа 6-дан салды. Неше қорап қажет болды?Ш:12 – 6 – 6 = 0Ж: 2 қорап4-кілт Оқулықпен жұмыс№3  қосындының мәнін тап (жұптық жұмыс)8 + 8 + 8 +8       20 + 20 + 20                       30 + 30 + 3050 + 50              100 + 100 + 100 + 100       300 + 300 + 300Деңгейлік жұмыс.    Таңдап ал!Есеп 5Қызыл белтемір    Сары белтемір     Жасыл белтемір   а)                            ә)                             б)ҚБ Математикалық диктантЗаңдылықтарды сақтай отырып, 3 санды жалғастыра)  2, 4, 6, … , … , …ә)  20, 18, 16, … , … , …б)   3, 6, 9, … , … , … Алма, алмұрт, мандарин, теңгелер
  Рефлексия. Мұғалім оқушылардың жаңа тақырыпты түсіну деңгейін бағалауды ұсынады. Бұл үшін сараланған сабақтың мақсаттарын оқушылардың өздері жəне мұғалім бағалайды * 3, 4, 5-тен топтап санай аламын* 3, 4, 5 -тен топтап тура жəне кері санауды, бірдей қосылғыштардың қосындысын табуды білемін;* жылдам есептеу үшін топтап санауды қолдана аламын Өз жұмысын жетістік сызғышының көмегімен бағалау ұсынылады  
  Кері байланыс. «Күн шуағы»  







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.