Ықшам сабақ Қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың уәжін арттыруға бола ма?

0
647
Кіріспе бөлім

Миға шабуыл

Жекелей жұмыс

Мұғалімдерге сұрақ:

Кері байланыс

Ынтымақтастық атмосфера құру.Топқа бөлу

«…….болу үшін ……….керек» ойыны

Көбелек суретін салу ұсынылады.  

– Сіз неге осылай бағаладыңыз?

Одан кейін критерий арқылы бағалау ұсынылады: 6 ұпай – «5»Көбелектің екі мұртын салды- 1 ұпай, көбелектің басын салды -1 ұпай, көбелектің тұмсығын нақты салды – 1 ұпай, көбелектің кеудесін алды – 1 ұпай, көбелектің 6 аяғын салды – 1ұпай, көбелектің 4 қанатын салды- 1ұпай.Сауат ашу пәні бойынша «Т дыбысы мен әрпі» тақырыбы аясында берілген тапсырмаға қойылған бағалау үлгісі критерийі мен дескрипторы көрсетіледі. Тапсырма. Берілген мәтінге критерий мен дескриптор құру.Шана Әкем туған күніме шана сыйлады. Мен қатты қуандым. Әкеме рақмет айттым. Шана әдемі. Қыста шанамен сырғанаймын.

Қалыптастырушы бағалау стратегияларының мақсаты мен мазмұнын таныстыру. «Критериалды бағалау жүйесінің ерекшелігі қандай?» видеоматериал көрсетіледі.Оқушыны қолдау, мақтау – қандай нәтиже береді? Қолдау, мақтау – бағалаудың қай түріне жатады? Оқыту үшін бағалау не үшін керек?

«Екі жұлдыз бір тілек»Сабақтың жетістіктерін айтып формативті бағалаңыз. Осы сабақта сізді толғандырған сұрақтың шешімін таба алдыңыз ба? Көбелектің басын салды. Көбелек Көбелектің басын са

Шаттық шеңберге тұрып бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.Интерактивті тақтада берілген екі суреттің біреуін таңдау арқылы екі топқа бөлінеді.Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ. Ай. Ойшыл да арманшыл,қиындықтарға мойымайтын ержүрек,  батыл жандар.  Әр тыңдаушылар өз үлесін қосып ойнайды. Мысалы: «мұғалім болу үшін, оқу керек» ары қарай келесі тыңдаушы «оқу үшін кітап керек» десек келесі ойыншы «кітап үшін жазушы керек»…… Әр қайсысы салып болғаннан кейін өздері бағалайды,  бір-біріне баға қояды.Мұғалімдер қойған  баға бойынша жауаптарын айтады.

Дескриптор арқылы салған суреттерін бағалайды. Қойылған бағаларды салыстырып, қорытынды жасайды.

Мұғалімдер талқылап бағалау критерийі мен дескрипторын жасап, тақтаға жазады.

«Қалыптастырушы (формативті) оқыту әдістері» туралы мағлұмат алады.

Топқа жиналған ұстаздар бір бірімен талқылайды.Мұғалімдердің жауабы тыңдалады.

Стикерлерге ұсыныс тілектерін жазып тақтаға іледі.

Интерактивті тақта, компьютер, бейнематериалдар, стикер, маркер, слайдтар

А3 формат А4 формат маркер

Мәтін

АКТ

Стикер