Ыдыстар мен жиһаздар балабақшадағы ертеңгіліктер

0

Ыдыстар мен жиһаздар

 

Тақырыбы :    Ыдыстар мен жиһаздар.

БҚО, Қаратөбе ауданы.Алакөл ауылының
«Балдырған» шағын орталық
 тәрбиешісі Шонаева Г.Н.
Білім беру саласы :  Әлеуметтік орта , шығармашылық.
Бөлімдері : Көркем әдебиеті, сурет салу.
 Мақсаты : Ыдыстар мен жиһаздар  не үшін қажет екені туралы түсінік беру. Сөздік қор-     ларын кеңейту, ойлау қабілеттерін,әртістік қабілеттерін дамыту. Ұқыптылыққа, әдептілікке          тәрбиелеу. 
Билигвалдық кампоненті :  Ыдыс-аяқтар-посуды,жиһаз – мебель.
Қолданылатын әдіс – тәсілдер : Түсіндіру, ой қозғау,психологиялық ойын жаттығулары.
Көрнекі құралдар : Дидактикалық материалдар,ыдыстар мен жиһаздардың                                    суреттері,слайд.

Әдіс -тәсілдер кезендері    Тәрбиешінің  іс — әрекеттері    Балалардың іс — әрекеті
Мотивациялық  қозғаушы  кезең.
Ұйымдастырушылық – ізденушілік.

Рефлексивті коррекциялаушы

    Жылулық  шеңберінде  тұрып,жылы  лебіз,тілек  сөздерін айту.
Балалар  қуанышымызды  бір-бірімізге  жеткізейік.
     Біз  қандаймыз,қандаймыз.
     Шұғылалы  таңдаймыз.  
     Күлімдеген  күндейміз,
     Ренжуді  білмейміз.
     Қуанамын менде,
     Қуанасың  сенде.
     Қуанайық  достарым,
     Арайлап  атқан  күнге.
— Жарайсындар балалар!
Алақан  жылуы  арқылы  сезіне   тұрып жеткізейік.
—    Еліміз тыныш болсын.
—    Деніміз сау болсын.
—    Бәріміз дос болайық.
—    Нанымыз көп болсын.
—    Аспанымыз ашық болсын.
—    Бақытты болайық.
—    Бірлігіміз жарассын.

Балалар ыдыстар мен жиһаздар  туралы тақпақ,жұмбақ,жаңылтпаштар білемізбе?

Балалар «Үш аю»ертегісін білемізбе?Ондағы кейіпкерлер кімдер?Онда ортаға шығып «Үш аю» ертегісін сахналап көрсетейік.  
Баяғы  заманда бір  Маша  деген қыз  болыпты.Орманнан саңырауқұлақ  теруге  шығады.үйіне   қайтатын  жолдан адасып  қалады да,жылап  келе  жатады. Алдынан бір  үйшікті  көріп  қуанып  кетеді. Сол  үйшіктің  ішіне  кіреді. Үйшіктің іші екі  бөлме,бір  бөлмесінде асхана,екінші  бөлмесі жатын  бөлме  екен. Қыз асханаға кіріп тамақтанады. Мына үлкен  табақтағы тамақтың  дәмі қышқыл  екен. Ортаншы  табақтағы тамақты  қарайды. Кішкентай табақтағы  тамақты  тоя  ішеді Маша.
Маша тамаққа  тойған  соң ұйқысы  келеді. Тәтті  ұйқыға батып ұйықтап  жатады. Үш аю үйлеріне келеді.    

Маша  оянып  кетіп неістерін білмей қорқып терезеге  қарайды. Терезе ашық  екен содан секіріп түсіп қашып кетеді. Үш  аю соңынан қуып жете алмайды.
Альбоммен жұмыс.Кесені бояу.
Сергіту  сәті. 
Ашық ұйымдастырылған оқу  іс-әрекетіне қатысқан  балаларды мадақтау.
-Сау болыңыздар.    

Толғанай:
Саяхатқа біз барып,
Ыдыстармен таныстық.
Су екен досы –
Кесе,қасық,табақтың.
Нұрымхан:
Апам ыдыс жуады,
Мінезі оңды биязы.
Ол барында тұрады,
Жайнап үйдің жиһазы.
Зарина:
Ыдыстарды инаймын,
Үлкендерге сыйлаймын.
Кесе,қасық бәрінде,
Өз орнына қоямын.
Нұрәлі:
Бәріде бар бақшада,
Ойын бөлме асхана.
Орындықта,тақтада,
Заттарда көп басқада.
Жұмбақ.
Кесе,шыны,пиала,
Оларсыз шай құяма.
Қасықсыз тамақ жемейді.
Бәрінің атын не дейді?
                 /Ыдыс-аяқ/
Жаңылтпаш. 
Шеше,шеше,неше
кесе сынды кеше.

Әкесі : Михайл  Иванович 
Анасы : Настя Петровна.
Баласы : Мишуткина.

Михайл  Ивановоч : үйге кім кім кірген?-деді.Менің  қасығымды орнынан қозғаған кім?-деп ақырды.

Настия  Петревна
Менің  қасығым
Мүлдем жоқ
Үстелдің астыма түсіріп 
жіберген.
        
Мишуткина менің
тамағымды біреу ішіп  қойыпты,  отырғышымды
сыдырған кім.
Әкесі:Менің төсегіме
Кім мінген?
Шешесі:Менің төсегіме 
Кім  секірген?
Баласы.
Менің төсегімде 
біреу жатыр.
Кесені  жақсы  көрген түсімен бояйды.
Ормандағы аюдың, құлпынайы  көп  екен.                    Теріп –теріп  алайық, 
Қалтамызға  салайық,
Орнымызға барайық.

Күтілетін нәтеже :
Білуі :
-Ыдыстар мен жиһаздардың пайдасын білу керек.
— Ыдыстар мен жиһаздар туралы  тақпақ,жаңылтпаш,жұмбақ білуі.

Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!


Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!