Вагон сүйреген паровоз балабақшадағы ашық сабақтар
Вагон сүйреген паровоз
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы № 4
Тобы:«Балапан» I-кіші
Тәрбиеші: Тлюупова Ұлдай Ерғалиқызы
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Жапсыру
Тақырыбы: «Вагон сүйреген паровоз»
Мақсаты:
а) Көлік түрлерімен таныстыру,2-5бөліктен тұратын түрлі зат бөліктерін орналастыруға үйрету.
ә)Тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру.
б)Төзімділікке тәрбиелеу.
Алдын- ала жүргізілетін жұмыс: балаларды пойыз,вагон,паравоздың суреттерін тамашалату.
Әдіс- тәсілдері: Түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап,сергіту сәті.
Қажетті көрнекі құралдар: үлестірмелі материалдар,пойыздың және рельстің суреттері,магнитті тақта,түрлі пішіндер.
Билингвалдық компоненті: пойыз-поезд,түрлі пішіндер-разные фигуры,қызыл-красный, көк-синий.
Іс -әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс- әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық- қозғаушы Шаттық шеңбері.
Бейбіт өмір-тілегіміз,
Бауырымалдық салтымыз.
Қамқорымыз,тірегіміз-
Ынтымақты халқымыз.
(С.Ғалымұлы) Балалар шеңбері жасап тұрады. Балалар тәрбиешімен бірге қайталайды.
Іздену- ұйымдастырушы Ойын жағдаяты:
-Балалар,пойызға отырып,серуендеп қайтсақ қайтеді?
Балалар тізбектеп тұрғызу.
Алғашқы бала -пойыз,қалғандары вагондар болады.
-Балалар,біз стансыға келдік.
Дидактикалық ойын:«Көлікті ата!»
Шарты: балаларға пойыздың,жеңіл машинаның,жүк көліктерінің суреттерін көрсетеді. Аттарын атайды.
Үлестірмелі материалға назарларын аударту.
Әңгіме жүргізу.
-пойызбен алыс жерлерге қонаққа барады,саяхатқа шығады.
Пойыз қозғалыс кезінде «дүк-дүк-дүк» деген дыбыс шығарады.
Балалар тақтаға қарайықшы,тақтада рельстің суреті ілініп тұр.
-Мынау-паровоз.
-Мынау-вагондар.
-Пойыз қандай түсті?
-Мынау қандай пішін?
-Бірінші вагонның түсі қандай?
-Терезелердің түсі қандай?
-Екінші вагонның түсі қандай?
-Терезелердің түсі қандай?
-Вагондардың доңғалағы қандай?
Тік төртбұрышқа дөңгелектер қойылады.
-Бұл –вагон доңғалағы,онсыз пойыз жүре алмайды.
-Ал,балалар,бәріміз пойыз жасайық.
-Паровозға вагондарды жалғаймыз. Балалар топ-топқа бөлінеді.
Дайын пішіндерді жалғап көрсету, алдымен паровозды,содан кейін вагондарды жалғаймыз.
Балалармен жеке жұмыс жүргізіледі.
Компазиция құрған кезде оған Күн мен бұлттардың пішінін де енгізеді.
-Біз жастағы пойыз сиқырлы,сондықтан жасаған пойызымызға отырып,балабақшаға барайық.
-Сәлеметсіңдер ме,балалар!
Менің атым-Азамат.
Маған үй салуға көмектесіңдерші.
Тәрбиеші:
-Үй салмас бұрын пішіндерді ажыратып алайық.
Тәрбиеші балаларға түрлі пішіндерді таратады.
Дидактикалық ойын:
«Пішіндерді ажырат».
-Мынау-кішкентай төртбұрыш.
-Мынау-үлкен төртбұрыш.
-Мынау-үшбұрыш.
Үлестірмелі материалға назарларын аударады.
-Кішкентай төртбұрыштың түсі қандай?
-Үлкен төртбұрыштың түсі қандай?
-Үшбұрыштың түсі қандай?
-Енді үй саламыз.
Тәрбиеші магнитті тақтаның ортасына үлкен төртбұрышты қояды.
Билингвалдық компанент:пойыз-поезд,түрлі пішіндер-разные фигуры, қызыл-красный, көк-синий. Балалар тізбектеліп тұрып,топ ішін айналып жүреді,«стансыға» келіп тоқтайды.
Балалар тәрбиешімен бірге қайталап айтады.
Балалар суретке қарап, жауап береді:
-Қызыл.
-Төртбұрыш.
-Көк.
-Жасыл.
-Көк.
-Сары және қызыл.
-дөңгелек.
Балалар өз бетінше пойыз «вагондарын» жалғайды. Балалар композиция құрайды.
Балалар пойызға отырып,қайтадан балабақшаға келеді.
Қайталайды: Менің үйім-мой дом, құрылысшы-строитель, ойыншықтар-игрушки, терезе-окно,төбесі-чердак,пішіндер-фигуры.
-Үшбұрыш.
Балалар үй салуға ынталарын білдіріп, тәрбиешімен бірге құрастырады.
Балалар үйді құрастырып шығады.
Қайталайды:пойыз-поезд,түрлі пішіндер-разные фигуры, қызыл-красный, көк-синий.
Рефлексивті коррекциалаушы -Балалар біз қандай көлікке отырдық?
-«Пойызбен» жүру сендерге ұнады ма?
-Қандай көлік түрлерін білдіңдер?
Балалардың жауабы.
-Пойызға.
-Ұнайды.
-Жеңіл көлік.
Жүк көлігі.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:геометриялық пішіндерден пойызды жасайды.
Қандай түсініктерді игереді: көліктің әрқилы түрлері болатынын .
Меңгерген дағдылар мен іскерліктері:дайын фигураларды ретімен жинайды
Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!