Үстелдік компьютерлердің негізгі құрылғысы балабақшадағы ашық сабақтар

0

Батыс Қазақстан облысы.Орал қаласы. №29 «Балауса» мектепке дейінгі ұйымы.

Компьютерлік сауаттылыққа үйрету мұғалімі: Губайдуллина Бибинур Тураковна

Күні:                          

 Тақырыбы: Үстелдік компьютерлердің негізгі құрылғысы

Мақсаты:  Компьютер туралы ұғым беру.

                    Үстелдік компьютерлердің негізгі құрылғыларын бір-бірінен ажырата білуге

                    үйрету

  Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Компьютер арқылы  слайдттан компьютерлердің                 

                       құрылғыларын    көрсетеді.                             

Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру,әңгімелеу,көрнекілік,сұрақ-жауап,ойын.

Қажет көрнекі құралдары:Плакаттар,үлестірме қағаздар,

Қостілдік компонент: Мышка-тышқан,пернетақта-клавиатура

 (билингвизм)

Іс-әрекет кезеңі

Мұғалімнің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық

қозғаушы

-Амандасу;

Шаттық шеңберінде тұрып амандасады.

 

Амансыңба алтын күн!

Амансыңба Жер ана

Амансыңба достарым!

Достарды көрсем қуанам!

 

Балалар біз бүгін  ақпарат әлеміне енеміз.

http://www.wiki.vladimir.i-edu.ru/images/c/cf/2i.png

 

Өз орындарына отыру.

балалардың назарын аудару.

Балаларға компьютердің құрылғыларының суреттері арқылы корсетеді.

-Амандасу

Балалар шаттық шеңберінде тұрып амандасады

 

 

 

-Өз орындарын тауып отырады

Балалар бар нгазарын оқу іс-әректеін аударады.

 

Берілген сурет бойынша  мұғалімнің айтқанын қайталап отырады

 

 

Ұйымдастырушылық –ізденіс кезеңі

http://www.3ezhika.ru/mamaladushka/wp-content/uploads/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BF%D0%BF-4.jpg

Ақпарттаты  басқарушы ,енгізуші құрылғы

-тышқан

 

http://www.3ezhika.ru/mamaladushka/wp-content/uploads/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BF%D0%BF-3.jpg

Ақпаратты  енгізуші құрылғы-пернетақта

http://www.3ezhika.ru/mamaladushka/wp-content/uploads/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BF%D0%BF-2.jpg

Ақпартты ң ең негізгі құрылғысы-жүйелік қорап

 

http://www.3ezhika.ru/mamaladushka/wp-content/uploads/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BF%D0%BF-2.jpg

Ақпаратты бейнелейтін құрылығ-монитор

Дыбыстық жаттығулар.

Ан-ан-ан –бұл тышқан

Та-та-та- бұл пернетақта

Ап-ап-ап –бұл жүйелік пернетақта

Ор-ор-ор –бұл монитор

  Көз жаттығуын жасайды.

Көзді ашып жұмамын

Жұмып қатты қысамын

Көзді ашып,жыпылық қағып

Қабақты түйіп тұрамын

Оң құлағым қайдасың

Сол құлағым қайдасың

Көре алмай сендерді

Қараймын алға мен енді

Мұғалімнің айтқанын мұқият тыңдап,бар зейінін аударады.

 

 

 

 

Мұғалімнің айтқанын қайталап отырады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дыбыстық жаттығулар жасайды

 

 

 

Балалар қимыл арқылы көз жаттығуларын орындайды.

Іс-әрекетті бағалау кезеңі

  • Балалалар компьютер арқылы не істеуге болады?

—    Негізгі құрылғысын ата?

— сурет салуға,ойнауға,

суретті бояуға т.б.

-тышқан,пернетақта,жүйелік қорап,монитор

 

 

 

Нені біледі:Компьютердің атқаратын қызметтерін біледі

Қолданады және игереді: Компьютер туралы ұғымды игерді

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:  Қауіпсіздік техникалық ережелерді сақтайды.

 

 

 

Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!


Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!