«Үш тілге саяхат» мектепалды оқушыларға арналған жұмыс дәптері

0


«Үш тілге саяхат» мектепалды оқушыларға арналған жұмыс дәптері

Бағыты: Шет тілі Бөлімі: Авторлық бағдарлама Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар

Сіздердің алдарыңыздарда « Үш тілді елге саяхат » атты қосымша құрал ұсынылған.Бұл құрал кішкентай бөбектерімізге бір мезгілде-үш тілдің-қазақ, ағылшын және орыс тілдерінің ауызекі сөзінің әліппесін игеріп алуға жәрдемдеседі. Бұл құралды жасауға себеп болған, біздің балабақшада үш тіл үйретіледі. Бұл бағдарлама 5-6 жасты балаларға арналған.Қазақ тілімен бірге ағылшын тілін қазіргі заманда мектепке дейінгі жастан үйрене бастайды.

Қостанай қаласы әкімдігінің № 13 «Ақбота» бөбекжай бақшасы.

Қостанай 2015-2016 жылБекітілді__________« Қостанай қаласы әкімдігініңБілім бөлімінің Қостанай қаласы әкімдігінің№13 бөбекжай бақшасы МКҚКДиректоры: А.Е Уралбаева

«Тіл ашар» үйірмесі(Күннің екінші жартысында жүргізіледі)ІІ кіші топ

Құрастырған педагогтар: Бурбаева А.НОкасова Ж.ҚУтегенова Г.М

«Тіл ашар» үйірмесінің мақсаты: Ойын арқылы балаларға ағылшын, орыс, қазақ тілдерінің қарапайым сөздерімен таныстыру. Балалардың сөздік қорын толықтыру.

2015-2016 оқу жылына арналған «Тіл ашар» үйірмесінің кестесі.

Тотар Апта күндері Уақыты

ІІ кіші топ «Жұлдыз»

І, ІІ апта Жұма

16.00-16.15

ІІ кіші топ «Айналайын»

І, ІІ апта Жұма

16.20-16.35

ІІ кіші топ балаларына арналған «Тіл ашар» үйірмесінің жоспары

Қырқүйек, қазан, қараша
Ойынның аты Мақсаты Лексикалық бірлік Сағат саны
«Қарап ал да, есіңе сақта» Балалардың көрген суреттерді есіне сақтап, көз алдына елестете отырып, әрқайсысын ретімен атау. Қой – овца — sheepМысық-кошка- catИт собака— dog 1
«Қарап ал да, есіңе сақта» Балалардың көрген суреттерді есіне сақтап, көз алдына елестете отырып, әрқайсысын ретімен атау. Қой – овца — sheepМысық-кошка- catИт собака— dog 1
«Біздің көңіл күйіміз» Балаларға сурет бойынша бет әлпеті ым мен мимикаға байланысты көңіл күйді ажырата білуге үйрету.көңіл күйді бейнелейтін сөздерді дұрыс айтқызу. Күлу смеяться — smaile Ренжу обижаться — cry Ызалы злой — hungry 1
«Біздің көңіл күйіміз» Балаларға сурет бойынша бет әлпеті ым мен мимикаға байланысты көңіл күйді ажырата білуге үйрету.көңіл күйді бейнелейтін сөздерді дұрыс айтқызу. Күлу – смеяться — smaile Ренжу – обижаться — cry Ызалы злой — hungry 1
«Сиқырлы қоржын» Заттарды атымен атау Доп — мяч — ballКуыршақ — кукла — dallМашина машина — car 1
«Сиқырлы қоржын» Заттарды атымен атау Доп — мяч — ballКуыршақ — кукла — dallМашина машина — car 1
Желтоқсан, қаңтар,ақпан
«Тез тап» Түстерді ажырата білуге үйрету. Қызылкрасныйred Жасыл зеленыйgreenКөк синий — blue 1
«Тез тап» Түстерді ажырата білуге үйрету. Қызылкрасныйred Жасыл зеленыйgreenКөк синий — blue 1
«Кесілген суреттер» Кескіндерді құрастырып, олардың атауын ата Қоян — заяц — hareАю – медьведь — bearТүлкі — лиса — fox 1
«Кесілген суреттер» Кескіндерді құрастырып, олардың атауын ата Қоян — заяц — hareАю – медьведь — bearТүлкі — лиса — fox 1
«Ойыншықты жинаймыз» Заттардың көлемін ажыратып, айту Жуан — толстый — fatЖіңішке — тонкий — slim 1
«Ойыншықты жинаймыз» Заттардың көлемін ажыратып, айту Жуан — толстый — fatЖіңішке — тонкий — slim 1
Сәуір,наурыз, мамыр
«Құстар» Балалардың есте сақтау, тез қимылдау,ептілік, жылдамдылық қасиеттерін дамыту. Ұшты-летать-flyҚонды — — sit 1
«Құстар» Балалардың есте сақтау, тез қимылдау,ептілік, жылдамдылық қасиеттерін дамыту. Ұшты-летать-flyҚонды — — sit 1
«Кегли» Сандардың ретін атау. Бір одинoneЕкі два twoҮш триthree 1
«Кегли» Сандардың ретін атау. Бір одинoneЕкі два twoҮш триthree 1
«Көкөністер мен жемістер» Көкөніс пен жемістерді ажыратып атын атау. Алма – яблоко — appleАлмұрт – груша — pearБанан банан — banana 1
«Көкөністер мен жемістер» Көкөніс пен жемістерді ажыратып атын атау. Картопкартошка — potatoesСәбіз морковь- carrotҚызанақ помидор -tomato 1
Барлығы: 18

Картотека №1Ойының аты: «Қарап ал да, есіңе сақта»Мақсаты: Балалардың көрген суреттерді есіне сақтап, көз алдына елестете отырып, әрқайсысын ретімен атау.Ойынның шарты: Әр түрлі суреттерді балаларға көрсетіп шығады. Балалармен қайталап (Қой – овца – sheep; Мысық-кошка- cat; Ит – собака- dog) үй жануарларын атайды. Суреттерді жауып тастайды, балалар ретімен атауы керек.Көрнекілік: қой, мысық, ит суреттері.Сөздік: Қой – овца – sheep; мысық-кошка- cat; ит – собака- dog

Картотека №2Ойының аты: «Біздің көңіл күйіміз»Мақсаты: Балаларға сурет бойынша бет әлпеті ым мен мимикаға байланысты көңіл күйді ажырата білуге үйрету. Көңіл күйді бейнелейтін сөздерді дұрыс айтқызу.Ойынның шарты: Бет-әлпеттің мимикасының суреттеріне қарап, сөздерді қайталайды және көрсетеді күлу – смеяться — smaile ; ренжу – обижаться — cry; ызалы — злой – hungry. Сол мимикалардың суретін смайликтерге салады.Көрнекілік: Әр түрлі мимикадағы суреттер, дөңгелек пішінді қағаздарСөздік: Күлу – смеяться — smaile ; ренжу – обижаться — cry; ызалы — злой — hungry

Картотека №3Ойының аты: «Сиқырлы қоржын»Мақсаты: Заттарды атымен атауОйынның шарты: Балаларды жарты шеңберге тұрғызып, ойыншықты көрсете отыра балалармен атын атайды.Ойыншықты жақсылап қарап алыңдар! Заттарды қоржынның ішіне салып араластырады. Бір бала ортаға шығып, заттын атауын атайды.Көрнекілік: қоржын,доп,қуыршақ,машина т.б заттарСөздік: Доп — мяч – ball, қуыршақ — кукла – dall, машина — машина — car

Картотека №4Ойының аты: «Тез тап»Мақсаты: Түстерді ажырата білуге үйрету.Ойынның шарты: Екі ойыншы әр түстегі геометриялық пішіндерді алады.Бірінші ойыншы сол пішіннің түсіне сәйкес геометриялық пішінді көрсетуі керек. Мысалы: бір бала үлкен сары шеңберді көрсетсе, екінші үлкен сары шаршыны көрсетуі керек.Көрнекілік: геометриялық пішіндер, логикалық Дьенеш блоктары.Сөздік: Қызыл – красный – red, жасыл – зеленый – green, көк – синий — blue

Картотека №5Ойының аты: «Кесілген суреттер»Мақсаты: Кескіндерді құрастырып, олардың атауын атаОйынның шарты: Кесілген жануарлардың суреттерін құрастырады, екінші жартысын тауып. Суреттерді құрағаннаң, сол затты үш тілде атау.Көрнекілік: жануарлардың суретті.Сөздік: Қоян — заяц – hare, аю – медьведь – bear, түлкі — лиса — fox

Картотека №6Ойының аты: «Ойыншықты жинаймыз»Мақсаты: Заттардың көлемін ажыратып, айтуОйынның шарты: Ойыншықтарды екі себеттке жинайды, бірінші себетке жінішке ойыншықтарды салады, ал екінші себеттке жуан ойыншықтарды салады. Заттардың көлемін тағыда үш тілде қайталайды.Көрнекілік: геометриялық пішіндерді, логикалық Дьенеш блоктары.Сөздік: Жуан — толстый – fat, жіңішке — тонкий — slim

Картотека №7Ойының аты: «Құстар»Мақсаты: Балалардың есте сақтау, тез қимылдау,ептілік, жылдамдылық қасиеттерін дамыту.Ойынның шарты: бұл қозғалмалы ойын, тәрбиеші заттың атын атап ұшатын зат болса балалар колдарын екі жаққа жайып ұшады, ал ұшпайтын заттың атын атаса орындарына отырады.(Мысалы: ұшақ десе балалар колдарын созып ұшады, ал машина десе орындарына барып отырады).Сөздік: Ұшты-летать-fly, қонды — — sit

Картотека №8Ойының аты: «Кегли»Мақсаты: Сандардың ретін атау.Ойынның шарты: Әр түсті кеглилерді санап ,әрі түстерді қайталау.Көрнекілік: түрлі-түсті кеглилер, сандар: 1, 2, 3.Сөздік: Бір – один – one, екі — два – two, үш – три — three

Картотека №9Ойының аты: «Көкөністер мен жемістер»Мақсаты: Көкөніс пен жемістерді ажыратып атын атау.Ойынның шарты: Үстел үстіндегі көкініспен жемістерді себеттерге салу. Бірінші себетке көкіністерді салу, екінші себетке – жемістерді.Көрнекілік: екі себет, көкіністер және жемістердің муляжы.Сөздік: Алма – яблоко – apple, алмұрт – груша – pear, банан — банан — banana


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.