Пән: Математика |
3С бөлімі — Жазбаша көбейту және бөлуСынып: 3-сынып |
Сабақ тақырыбы |
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту |
Оқу мақсаттары |
3.1.2.10 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану |
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: есептердішығаруәдісін түсіндіреді.Көптеген оқушылар: Екі/үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу мүмкіндігі, көбейту және бөлу тапсырмаларында есептеуді орындайды.Кейбір оқушылар: оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды. |
Бағалау критерийлері |
Екі/үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу мүмкіндігі, көбейту және бөлу тапсырмаларында есептеуді орындайды.
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология•Қамтиды:•бөлу, бөлінгіш, бөлгіш, бөлінді, толымсыз бөлінгіш;•көбейту, көбейткіш, туынды;•түсіндіру, есептеу, анықтау;•алғашқы, одан кейін, келесі, алдыңғы, соңғы; •бастау … онда … соңында …Талқылауға арналған сұрақтар:
Бұл есептеу қандай түрге қатысты?
Сіздің дұрыстығыңызға қалай сенім арта аламыз?
Алдыңғы әрекетті қалай табуға болады?
Неліктен екенін айта аласыз ба…?
…біздің бұл әрекетті ең алдымен орындауымыз керек пе?
… жауап (…) мәнінен жоғары болу керек пе?
…. көбейтуді орындау алгоритмін қатал ұстану керек пе?
Қалай екенін айта аласыз ба…?
бөліндіде цифрдың санын табасыз ба?
көбейтуді орындаудың дұрыстығын қалай білемін?
Жазбаша тапсырма:
«Бағанды» көбейтуді орындау алгоритмін құрастыру және жазу
«Бұрышпен» бөлуді орындау алгоритмін құрастыру және жазу
Алынған нәтижені толымсыз бөлінгіштен алып тастаймын.
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыстар |
Музыка, қазақ тілі. |
АКТ қолдану дағдылары |
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
Бастапқы білім |
Кестедегі және ауызша кестеде жоқ көбейту және бөлу әрекеттерін орындау. Екі/үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу мүмкіндігі, көбейту және бөлу тапсырмаларында есептеуді орындайды. |
Сабақтың барысы |
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
Сабақтың басы |
Жаңа топ құруПсихологиялық ахуал қалыптастыру.«Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңберіБалалар бір-бірінің қолдарынан ұстап,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына тоқтайды. Оқу құралдары арқылы (өшіргіш, қалам, қарындаш т.б.) ортаға бала санына қарай түрлі ручка, (қарындаш, өшіргіш) қойыладыәр оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайдыЖұмыс ережесін келісу
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)Тест.ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.Оқу мақсатын таныстыруКүтілетін нәтижені анықтау |
Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары
|
Сабақтың ортасы |
Ширату тапсырмасы.Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Жаңаны ашу.Жаңаны ашу және туындаған қиындықтан шығу үшін мұғалім оқушылардан мына жағдайда есептеу тәсілін ұсына алатындығын тексереді. Оқушылар разрядтан атамай екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуге ұқсас әрекет жасауды ұсынады, тағы бір амал қосылады – нәтижесі жүздіктің астына жазылған жүздікті бір таңбалы санға көбейту. Оқушылар алгоритммен танысады, өздерінің шешімдерін мәтінмен салыстырады.Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.Оқушылар оқулықтағы №2 тапсырманы жұппен орындайды, өрнекті баған түрінде жазып, есептейді. Оқушылар оқулықтағы №3 тапсырманы орындайды, оның жанама есеп екеніне мән бере отырып, есепті екі амалмен орындайды, оқушылар қандай есеп жанама есеп деп аталатынын атайды.Егер есептің шарттары жанама түрде көрсетілген болса, жанама түрде жазылған мәтінді есептерді қысқаша жазбаға дұрыс ауыстыру маңызды. Бұл үшін, алдымен есеп шарттарын қысқаша жазбастан бұрын, оқушылар үлкен немесе кіші санды анықтап, бірінші амалды табу керек. «Не» сөзі қыздарды, яғни қыздардың саны ұлдардан 4 есе кем екенін білдіреді. Яғни, ұлдардың санын қыздардан 4 есе көп деп айтуға болады, демек, бірінші амалда оларға көп санды табу керек. Үлкен санды табу үшін не істеу керек екенін анықтап, оқушылар есептің шарттарынан қысқаша жазба жасайды, есепті екі амалмен шығарады, есепке өрнек құрып, жауабын жазады. Өздік жұмысОқушылар оқулықтан №6 тапсырманы орындайды, өрнектердің біреуіне есеп құрастырады. Есептеу кезінде жазбаша есептеудің сәйкес алгоритмін қолданады.Дескриптор:Есептеудің ауызша және жазбаша тәсілдерін пайдалана отырып, қосу және азайту амалдарын орындау біліктері, безендіру, түсініктеме беру, дәлелдеу, оқу тапсырмаларын шешуде болжамдар айтып, оларды тексеру қажеттілігін түсіну үшін математикалық көрнекілік құралдарын (суреттер, сызбалар, схемалар, т.б.) түсіну және пайдалану білігі дамиды.ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
|
Сабақтың соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану «Ойлан, Жұптас, Пікірлес»(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)Кері байланыс парақшасы. |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келгенкезеңінде қолданыла алады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз |
Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылат ынҚауіпсіздік техникасыережелерінің тармақтары. |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет? |