Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы туралы қазақша

0

1. Жаңа қажеттіліктерді қалыптастыратын жарнама тауардың сапасы туралы сигналдар арқылы кәсіпорынның жұмыс істеу ортасын өзгертеді,бәсекелес кәсіпорындардың нарығына кіру кедергілерін тұрғызу, тұтынушылармен және жеткізушілермен сенімді қарым-қатынасты қалыптастыру.

2. «Паблик рилейшнз» кәсіпорын, оның өнімі туралы жағымды қоғамдық пікір қалыптастыру мақсатында кәсіпорынның контрагенттерімен коммуникация жүйесін орнатады және қолдайды, бұл кәсіпорынмен өзара іс-қимыл жасайтын агенттер мен контрагенттер желісінде сенімді серіктестік қатынастарды нығайтады.

3. Ұзақ мерзімді келісім-шарттар негізінде жеткізушілермен және тұтынушылармен тұрақты және тұрақты байланыстар әріптестердің жағдайды өзгертуге, өзара міндеттемелер мен сенімнің ұлғаюына реакцияларын шектеу арқылы сыртқы ортаны өзгертеді, олардың негізінде олардың арасындағы үйлестіру мен ықпалдасу күшейтіледі. Осының барлығы сыртқы ортаны құрылымдайтын және оны бақылауға мүмкіндік беретін өзара іс-қимыл жасайтын кәсіпорындардың тұрақты желісін қалыптастыруға ықпал етеді.

4. Парламентте, үкіметте, соның ішінде жергілікті, басқа да билік құрылымдарында кәсіпорынның мүдделерін қолдау арқасында кәсіпорын құқықтық база мен салалық, микроэкономикалық және макроэкономикалық саясатты қалыптастыру кезінде Үкіметтің қатысушысы, ал кейде тең құқылы серіктесі болады. Кәсіпорынды мүдделік қолдау мүмкіндігін алу үшін экономикалық күштен басқа, Ресей үкіметімен және Орталық банкімен қысым және тең құқықты ынтымақтастық мүмкіндігін алатын ФПГ тік немесе көлденең құрылымдарын (өнімнің бір түрін өндірушілердің бірлестіктері мен ассоциациялары) ұйымдастырады.

5. Кәсіби қауымдастықтар-түрлі кәсіпорындардың ерікті бірлестігі, көмек көрсету, қолдау көрсету, жәрдемдесу, олардың мүдделерін қорғау және қолдау мақсатында құрылады. Әдетте ассоциациялар коммерциялық емес мақсаттарға жету үшін құрылады. Оларды қалыптастыру қажеттілігі нарық бір тауар өндіруші фирмалардың өзара іс-қимылын болжайтынымен байланысты. Ассоциациялардың қызметі өзара іс – қимылды жолға қоюға, Ассоциацияға мүше-кәсіпорындарды үйлестіруге, ақпараттық, маркетингтік қызмет көрсетуге, басқарушы кадрлардың кәсіби деңгейін арттыруға, заң шығарушы, атқарушы, құқық қорғау органдарында құқықтары мен мүдделерін қорғауға, жұртшылықты хабардар етуге, қоғамдық пікірге ықпал етуге бағытталған. Ең алдымен, бұл ұйымдастырушылық, әдіснамалық және консультациялық көмек, заңдық қорғау.

Жалпы ресейлік ауқымда тауар өндірушілердің келесі қоғамдық бірлестіктері жұмыс істейді: отандық тауар өндірушілердің Үйлестіру кеңесі, ресейлік өнеркәсіпшілер мен кәсіпкерлердің (жұмыс берушілердің) одағы, Ресейдің Агроөнеркәсіптік одағы. Салалық және өңірлік деңгейлерде қаржы-өнеркәсіп топтарының қауымдастығы, қорғаныс кәсіпорындарына жәрдемдесу Лигасы, мұнай-газ жабдықтарын өндірушілер одағы, мұнай өңдеу және мұнай химиясы қауымдастығы, алтын өнеркәсібі одағы, шағын және орта кәсіпкерлік қауымдастығы, тоқыма және жеңіл өнеркәсіп кәсіпкерлері одағы және т. б. жұмыс істейді.

Фундаменталды этикалық тұжырымдама адамдардың жеке басының қадір-қасиеті мен әл-ауқатын қамтамасыз ету болып табылады. Негізінен біз басқаларға қатысты ойлаймыз және әрекет етеміз, біз олар бізге қатысты ойлайды және әрекет еткіміз келеді. Қолайлы, бірақ жоқ деген түсінік бірнеше көздерден қалыптасады. Көптеген этикалық басшылықтың басты көзі діни нанымдар болып табылады. Отбасы, мектеп және т. б. күнделікті өмірде не дұрыс және не дұрыс емес деген ұғымға әсер етеді.

Этикалық нормаларға сәйкес келетін шешімдер қабылдау үшін ұйымдар шешім қабылдау процесіне басшылық ету үшін қажетті мінез-құлық құндылықтары мен принциптерін белгілейтін этикалық нормалардың кодекстерін құрады. Осы кодекстердің көпшілігі төрт негізгі философиялық тәсілді қамтиды: утилитарлық, жеке, моральдық-құқықтық және әділ.

Утилитарлық тәсіл. Оның мәні-этикалық мінез-құлық ең көп пайда әкеледі, адамдардың ең көп саны үшін барынша әлеуметтік нәтиже береді. Бұл тәсіл шешім қабылдайтын адам барлық мүдделі тараптарды тарта отырып, әрбір баламаны ойлайды, есептейді, бірақ адамдардың ең көп санын қанағаттандыратын шешімді таңдайды деп болжайды.

Утилитаризм тұжырымдамасы жиі пайда мен шығындарды талдау ретінде қарастырылады, өйткені ол шешім қабылдаудан түскен шығындар мен пайданы салыстырады. Әдістің кемшіліктерінің бірі жеке алынған пайда мен шығындарды дәл есептеу қиындығы болып табылады. Көптеген факторлар ақшалай түрде өлшенуі мүмкін (өндірілген тауарлар, сату, жалақы қоры, пайда және т.б.). Алайда қызметкерлердің моральдық қасиеттері, психологиялық қанағаттанушылық, адам өмірінің құндылығы осындай тәсілмен өлшенбейді. Адам және әлеуметтік шығындар есептеу үшін ең қиын болып қалады. Мұндай өлшеулерсіз шығындар мен пайданы талдау толық емес болып қалады, ал осы қызмет әдепті болып табыла ма, жоқ па деген нақты жауап ала алмайды. Утилитаризм тұжырымдамасының басқа кемшілігі-бұл көпшілігі азшылық құқығын алып тастауы мүмкін.

Әділ тәсіл этикалық тұрғыдан дұрыс шешім теңдік, адалдық және алаламаушылық қағидаттарына негізделуі тиіс, басқаша айтқанда, пайда мен шығындар әр түрлі адамдар топтарының арасында әділ бөлінуі тиіс. Менеджерлер үшін әділдіктің үш түрі бар. Тарату әділдігі адамдарды сыйақылаудағы айырмашылықтар ерікті сипаттамаларға және жыныстық, жас, ұлттық және басқа да айырмашылықтарға негізделмеуді талап етеді. Процедуралық әділеттілік адамдардың құқықтары бақылануын, қорғалуын талап етеді. Бұл үшін құқықтар нақты белгіленіп, тұрақты және дәйекті түрде жүзеге асырылуы тиіс. Өтемдік әділеттілік адамдардың реніш, қорлағаны үшін өтемақы алуы тиіс дегенді білдіреді. Сонымен қатар, адамдар оларды бақылау саласынан тыс оқиғалар үшін жауапты болмауы тиіс.

Отандық ұйымдардағы этика және әлеуметтік жауапкершілік мәселелері

Ұйымдар персоналдың мінез-құлқының әдептілігін арттыру мақсатында шаралар қабылдайды. Мұндай шараларға мыналар жатады: басшылардың жеке үлгісі; ұйымдардың этикалық нормативтерін, моральдық кодекстерін әзірлеу; ұйым қызметкерлерінің этикалық мінез-құлқына оқыту; Әдеп жөніндегі комитеттер құру; әлеуметтік ревизиялар жүргізу.

Ұйымның әлеуметтік жауапкершілігі оның қоршаған ортаны қорғауға, қоршаған ортаның және жалпы қоғамның мүдделерін есепке алуға, олардың әл-ауқатын арттыруға қатысты міндеттемелерінен тұрады. Ұйымның ең жақын ортасы инвесторлар, акционерлер, қызметкерлер, тұтынушылар және жеткізушілер болып табылады. Әлеуметтік жауапкершіліктің болашағы экономикалық тиімділікке қол жеткізудің қарапайым шеңберінен шығатын проблемалармен айқындалған Бизнестің функцияларына шоғырланған. Осы перспективаға сәйкес бизнес міндетіне Үкімет оған қоятын немесе нарықтың жетілмеуінен туындаған әлеуметтік қажеттіліктерді қанағаттандыру кіреді (мысалы, экономикалық қызметтің сыртқы әсері). Мысал ретінде компаниялардың жаһандық жылынуға әсер ететін көмірқышқыл газының шығарындыларын азайту жөніндегі бағдарламаларды ерікті түрде іске асыруын келтіруге болады. Бизнестің қоғамдағы рөлі әлеуметтік жауапкершілік пен экономикалық нәтижелер арасында байланыс орнатудан тұрады.

Бағдарламаланатын шешімдер-бұл қайталанатын және нақты анықталған проблемаларды шешу. Әдетте, бұл ұйымда бірнеше рет пайда болатын стандартты міндеттер, оларға қатысты жеткілікті сенімді және сенімді ақпарат, сондай-ақ дайын, әзірленген және бұрын сәтті қолданылған ережелер мен рәсімдер бар. Рәсім шешім қабылдау процесінде өзара іс-қимылға қатысушылардың іс-қимыл тәртібін, дәйектілігін, құқықтарын, міндеттерін белгілейді. Мысал ретінде кәсіпорынның цехтарының бірі үшін инвентарьға мерзімді тапсырысты ресімдеу міндетін келтіруге болады. Бағдарламаланатын шешімдерді әзірлеу және оңтайландыру үшін экономикалық-математикалық модельдер, деректерді талдау және есептеу әдістемелері, әзірленетін нұсқаларды сандық бағалаудың жоғары дәлдігін қамтамасыз ететін компьютерлік бағдарламалар түрінде есепті шешудің нақты алгоритмі бар формальды әдістер қолданылады.

Бағдарламанбайтын шешімдер жаңа, күрделі, бұрын кездеспеген, дәстүрлі емес, күтпеген, нақты сандық бағалауға келмейтін проблемалармен байланысты. Әдетте, оларды анықтау және құрылымдау қиын, олар мақсаттың анық емес тұжырымдарымен, ақпараттың дәлсіздігі мен белгісіздігімен, шешімнің нақты ережелері мен рәсімдерінің болмауымен сипатталады. Бағдарламалық емес шешімдерді әзірлеу кезінде эвристикалық әдістер қолданылады. Олар шешімдердің баламалы нұсқаларын әзірлеу дәл есептеулерге емес, логикаға, пайымдауларға және ақыл-ойға негізделген. Бұл ретте әр түрлі сала мамандарының кәсіби білімі, жоғары біліктілік деңгейі, шығармашылық қабілеті пайдаланылады. Бағдарламанбайтын шешімдерге ұйымның даму стратегиясының мақсаттары мен тұжырымдамасына, оның құрылымының өзгеруіне, жаңа нарықтардағы жұмыс болжамдарына және т.б. байланысты шешімдер жатады.

#Ұйымның #ішкі #және #сыртқы #ортасы

Рақмет ретінде жарнаманы баса кетіңіз