Үй жануарлары

0
САБАҚ:Үй жануарлары № 262 тоқсан № 10 Мектеп: Күні: Мұғалім СЫНЫП: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақ негізделген оқу Мақсаты (мақсаттары) 1.1.3.1.  Хабарламаны тыңдау және мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сәйкес иллюстрация/заттық сурет, сызба таңдау.1.2.2.1.  Сурет бойынша 2-3 сөйлем құрастыру.1.3.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (не? қандай? қанша?) сұрақ қоя білу.1.5.1.1.  Мұғалімнің көмегімен заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздердің мағынасын түсіну, ауызекі тілде қолдану. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Үй жануарларын атай алады, олардың санын айта алады.Көбі: тақырып бойынша сөйлесе алады, үй жануарларына қатысты сұрақты қоя алады.Кейбірі: Үй жануарлары туралы қосымша мәлімет біледі, оларды өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады. Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады:Тақырыпқа қатысты сөздерді орынды қолданады,тыңдаған мәтіндегі таныс сөздерді табады.Кем деген төрт жаңа сөздің мағынасын түсінгендігін сөйлем құрастыруда көрсете алады. Негізгі сөздер мен тіркестер: Үй жануары, үй жануарларының атаулары, төлдері. Қара қозы, ақ лақ, қоңыр құлын, т.б. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Үй жануарларының суретін көрсету арқылы таныстыру. Жай сөйлем арқылы үй жануарларының түстерін сипаттау. Талқылауға арналған тармақтар: Сен қандай үй жануарларын білесің?Үй жануарларының төлдерін білесің бе? Саған қай үй жануары ұнайды? Сенде қандай үй жануары бар? Не себепті….деп ойлайсың? Неге олар үй жануарлары деп аталады? Алдыңғы оқу «Үй жануарлары» тақырыбына сұрақ-жауап Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған тақырыптармен қатар ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар Басталуы5 мин 1. Ұйымдастыру кезеңі2.Психологиялық ахуал жасау(Шаттық шеңбері). 2 мин3. Топқа бөлу. Оқушыларға суреті үй жануарлары бар қағаз таратылады.Балалар суретте бейнеленген жануарлардың дыбысын шығарып,сол бойынша топ құрайды.3 мин4.Миға шабуыл.Көрген бейнежазба арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды. 5 мин Қиылған суреттер

Суреттер қолдану

Ортасы25 мин 1.Үй жануарларын төлдерімен бірге суреттерін слайдтан көрсете отырып таныстыру 9 минА) Оқушылар көредіӘ) Өздеріне таныс сөздерді айтып шығадыБ) Жаңа сөздерді қайталау(хормен), жекелейВ) Сөз тіркестерін құрап айту.Г) Үй жануарларының атауларын тізбектей оқиды.2. Жай сөйлем арқылы үй жануарын сипаттау үлгісін көрсету. Менің мысығымның түсі қара. 4 минСергіту сәті Үй жануарларының қатысуымен бейне ролик 2 мин3. Үй жануарларының төлдерін сәйкестендіру 7 мин4. «Стоп кадр» тақырыбына «Пантомима» ым-ишара арқылы жануарды бейнелеу. 3 мин

Сергіту сәті Караокемен «Қошақаным» әнін айтады

Жеке жұмыс. Адамдар жануарлардан не алады? Бұл тапсырманы оқушылар өз бетінше орындайды. Жануарлардан алынатын өнімдердің суретін тауып, соны бояйды: жұмыртқа, сүзбе, қымыз, құрт, шұбат, сүт, қаймақ, шұжық.

Дескриптор:

  • Жануарлардан алынатын өнімдерді ажырата алады.
  • Сол өнімдерді түсіне сәйкес бояйды.
  • Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі Тақырыпқа байланысты суреттер, интербелсенді тақта

    Қағаз, қарындаш

    Ыдысқа құйылған сүт өнімдері: сүт, шұбат, қымыз, айран, құрт, май;

    Аяқталуы5 мин «Төртінші артықты тап» бойынша тақырыпқа сай емес суретті табу. 3 мин Кері байланыс. «Ыстық орындық». Сұрақ – жауап. 3 мин Суретті карточкалар Соңы5 мин Бағалау баспалдағы. Қосымша ақпарат Саралап оқытылатын оқушы жоқ Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау-Оқушылардың үйренгенін қалай жоспарлайсыз? Пән аралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

  • Үлестірмелі алақан.
  • Деңгейлік тапсырма.
  • Мадақтау
  • Смайликтер
  • Стикерлер
  • Әлемтану, дене шынықтыру, орыс тілі.
  • Сергіту сәтін жасату, адами құндылықтарды түсіндіру. тіл тазалығы,тіл мәдениеті. Таза сөйлеу.
  • РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Төменгі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.Ия, шынайы

    Үй жануарлары туралы жалпы мәлімет алды.

    Жақсы, көңілді

    Тиімді болды

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болады (Оқытуда да, оқуда да ескеріңіз )?1: Қызығушылықтарын ояту дағдысы2: Бекітудегі ойындарҚандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (Оқытуда да, оқуда да ескеріңіз )?1: Мадақтау 2: «Стоп кадр», «Ыстық орындық».Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеме оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін не білдім? Үй жануарларының суреттерін және маскасын жасап әкелуді тапсырамын.