ТЖБ талдауы 8 сынып қазақ тілі

0
959



Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады

Бағыты: Жаңартылған бағдарлама Бөлімі: Басқа Сыныбы: Басқа

орыс сыныптарындағы қазақ тілі мұғалімдеріне

Тоқсандық жиынтық бағалауға талдау

Сынып : 8бКүні : 23.10.2018Сыныптағы окушылар саны : 11 Жұмысты орындаған оқушы саны: 11Мұғалім: Уразгалиева Айсулу МуратовнаTүpі : Тоқсандық жиынтық бағалау мұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау 8.1.1.1 – мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау 8.3.6.1 тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға беру 8.3.2.1-публицистикалық стильдің (мақала, интервью, қысқа очерк, жолдаулар) тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау 8.4.1.1 – мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шағын мақала, пікір, интервью жазу 8.5.1.1 – болжалдық және бөлшектік сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану 8.2.1.1 – тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау 8.5.1.2 – еліктеу сөздерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

Максималды балл : 30

Оқушының аты-жөніЖалпы балыДенгейлері
11525
21833
32643,3
415 25
51626,7
61931,7
72236,7
8 1728,3
91626,7
102236,7
11 2236,7

Тапсырмаларды жоғары деңгейде орындаған оқушы саны: 4Орта деңгейде орындаған оқушы саны : 5Төменгі деңгейде орындаған оқушы саны : 2Жіберілген кателер:

  • Тыңдалым сұрақтарына жауап беру
  • Өз мектебі туралы досына хат жазуда стильдік құрылымды сақтау

Окушы денгейін анықтауда қандай қиындықтар туды: Қиындық туған жоқКорытынды: Оқушылар І тоқсанда өткен бөлімдер бойынша жиынтық бағалауда білімдерін көрсете білді. Тыңдалым, жазылым дағдылары бойынша тапсырмаларды орындау барысында қателіктер көбірек жіберілді. Оқылым, айтылым дағдылары бойынша тапсырманы еш қиындықсыз орындады.

Ұсыныстар: Жанайдар, Диас, Қасымхан, Ескендір жазылым тапсырмасын орындауда осал екендіктерін көрсетті , сондықтан бұл оқушылармен осы тақырыптарға қосымша сабақтар беру арқылы білім деңгейлерін толықтыру.Тыңдалым тапсырмасын төменгі деңгейде орындаған оқушылармен тыңдалым дағдыларын жетілдіру мақсатында қосымша дайындық сабақтарын жүргізу. Ойлау дағдыларының ең төменгі деңгейін көрсеткен оқушылармен жеке жұмыстар жүргізу.Пән мұғалімі: Уразгалиева А.М.

Тоқсандық жиынтық бағалауға талдау

Сынып : 8бКүні : 25.12.2018Сыныптағы окушылар саны : 11 Жұмысты орындаған оқушы саны: 11Мұғалім: Уразгалиева Айсулу МуратовнаTүpі : Тоқсандық жиынтық бағалау

8.1.1.1 – мәтін тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау 8.3.6.1 тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға беру 8.3.2.1-публицистикалық стильдің (мақала, интервью, қысқа очерк, жолдаулар) тілдік ерекшеліктері арқылы мәтіндердің жанрын анықтау 8.4.1.1 – мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, шағын мақала, пікір, интервью жазу 8.5.1.1 – болжалдық және бөлшектік сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану 8.2.1.1 – тұрақты тіркестер мен көркемдегіш құралдарды қолданып, ауызша мәтіндер құрау 8.5.1.2 – еліктеу сөздерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

Максималды балл : 30

Оқушының аты-жөніЖалпы балыДенгейлері% пайызбен
12135,0
22033,3
32948,3
41830,0
51931,7
62338,3
72541,7
81728,3
92135,0
102135,0
112135,0

Тапсырмаларды жоғары деңгейде орындаған оқушы саны: 2Орта деңгейде орындаған оқушы саны : 9Төменгі деңгейде орындаған оқушы саны : 0Жіберілген кателер:

  • Тыңдалым сұрақтарына жауап беру
  • Жазылымда әріп қателерін жіберу

Окушы денгейін анықтауда қандай қиындықтар туды: Қиындық туған жоқКорытынды: Оқушылар ІІ тоқсанда өткен бөлімдер бойынша жиынтық бағалауда білімдерін көрсете білді. Тыңдалым, жазылым дағдылары бойынша тапсырмаларды орындау барысында қателіктер көбірек жіберілді. Оқылым, айтылым дағдылары бойынша тапсырманы еш қиындықсыз орындады.

Ұсыныстар: Жанайдар мен Аяжан жазылым тапсырмасын орындауда осал екендіктерін көрсетті , сондықтан бұл оқушылармен осы тақырыптарға қосымша сабақтар беру арқылы білім деңгейлерін толықтыру.Ақгүл, Аяулым жазылым, айтылым, тыңдалым тапсырмаларын жоғары деңгейде орындады. Ойлау дағдыларының ең төменгі деңгейін көрсеткен оқушылармен жеке жұмыстар жүргізу.Пән мұғалімі: Уразгалиева А.М.


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.