Тура және кері ретпен санау 1-сынып
3мин
1мин
1мин
3мин
1мин
1мин
2мин
1мин
1мин
1 мин
2 мин
1 мин
1 мин
2 мин
1 мин
2 мин
1 мин
2 мин
Сабақтың соңы
3 мин
М.К.Ұ.Ж.Миға шабуыл: «Орныңды тап» ойыны.10 цифр бейнеленген суретті қима қағаз ұстаған он оқушы сандар реттілігімен тұрады, оқушылар санау арқылы тура ретпен (өсу р) санайды,10-нан 1-ге дейін 2-қатарға тұрғызу,санау арқылы кері (кему р) санату,кері санау екенін анықтайды.1-ден 10-ға дейін тура санау (өсу реті).10-нан 1-ге дейін кері санау (кему реті)
Кері байланыс: «Сиқырлы қалпақ» әдісіСандарды қандай ретпен орналастырдың?1-ден 10-ға дейінгі сандарды қандай ретпен санадық?Заттарды өсу ретімен санап шықшы?Заттарды кему ретпен санап шықшы?
Бағалау: —Жарайсыңдар!
Т.Ж. ( топ басшысы, спикер, бақылаушы тағайындалады.) «Топтас,ойлас,бөліс» әдісі арқылы орындалады.Топ мүшелері өз рөлдерін бөліп алады.I -топ II -топ 2,10,8,7,4,3,1 5,2,6,9,10III – топ.IV-топ1,5,8,10,3 10,6,2,4,8
Осы сандарды тура ретпен қой және жоқ парақшаларды жазып,сандар қатарын толықтыр.
Кері байланыс:«Серпілген доп» әдісі— Парақшаларда қандай сандар берілген?— Оларды қандай ретпен орналастырдық?— Жоқ сандарды атай аласың ба?
Бағалау:Топ бірін-бірі «Бағдаршам» әдісімен бағалайды Өте жақсы Жақсы Орташа
Ж.Т. «Шыңға жет» әдісі бойынша жұптаса отырып орындайды.Сандарды өсу және кему реті бойынша атап,баспалдақпен көтеріл және төмен түс. Сен қандай ретпен санадың?Өмірде тау шыңына жетудің қаншалықты қиын екнін,ол үшін қажырлы еңбекпен күш қажет екнін ұғындыру.Екі оқушы орнын ауыстырып, көтерілу мен төмен түсуді баспалдақтың басқа жағынан бастайды. Осылайша, жұптағы әрбір оқушы 1-ден 20-ға дейін тура және кері ретпен санайды.Кері байланыс: «Серпілген доп» әдісі1- жұптан шыңға қандай ретпен көтерілдің?(тура ретпен)2 –жұптан шыңнан қандай ретпен түстің? (кері ретпен) Балалар сендер қандай ретпен көтерілдіңдер,қандай ретпен түстіңдер?.
Бағалау: Жұптар бірін-бірі «Бағдаршам» әдісімен бағалайды Өте жақсы Жақсы Орташа
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыруПарталас көршісімен бірге «Бірге санаймыз!» ойынын ойнату. Мысалы,1-ден 10-ға дейін тура ретпен санау:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.Бұл жерде сандар өсу реті бойынша саналды.10-нан 1-ге дейін кері ретпен санау:10,9,8,7,6,5,4,3,2,1.Бұл жерде сандар кему реті бойынша саналды.
Т.Ж. «Ізінен анықта» ойыны5-мысық ізі,7-тауық ізі, 9-түйе ізі,6-қойізі,8-аю ізі деп алып,осы іздердің қай есікке кіретінін анықтату. Сол есікке тиісті аңның қимылы арқылы сонша қадам жасау арқылы кіру.Кері байланыс: «Серпілген сауал» әдісі-Іздерді тура және кері ретпен сана.Қандай сандар түсіп қалған?-Есіктерді тура және кері ретпен сана.Қандай сандар түсіп қалған?
Бағалау: Топтар бірін-бірі «Бағдаршам» әдісімен бағалайды Өте жақсы Жақсы Орташа
Ұ.Ж. Әдісі: «Тапқырлығыңмен таныл» әдісіА)4-тен бастап,10-ға дейін сана.Б)8-ден бастап,1-ге дейін сана.-3-тен 9-ға дейін сана,9-дан 1-ге дейін сана.
Кері байланыс: «Бақыт құсы» әдісі — 4-тен бастап 10-ға дейін қандай ретпен санадық?-4-тен 10-ға дейін сандар өсті ме ,әлде кеміді ме?-8-ден бастап 1-ге дейін қандай ретпен санадық?-8-ден 1-ге дейін сандар өсті ме,әлде кеміді ме?
Бағалау: —Жарайсыңдар!
Ө.ж. Д. Ж. « Кім жүйрік?» ойыны барысында түсіп қалған сандарды қою,оларды өз орнына жазу.
Экрандағы дұрыс жауаппен сейкестендіру.Өзін-өзі тексеру.Кері байланыс: «Сиқырлы қалпақ» әдісі*Тізбекте қандай сандар түсіп қалған?*Түсіп қалған санды қалай анықтадың?*Сызғыш бойында қандай сандар түсіп қалған?*Түсіп қалған санды қалай анықтадың?*Кір жайғыш жіпте қандай сандар түсіп қалған?*Түсіп қалған санды қалай анықтадың?
«Жетістік баспалдағымен» өзін-өзі бағалауСараланған жұмысҚадамдар санын анықта,түсіп қалған сандарды жапырақтарға жаз.Бос тор көздерге сандарды кері ретпен жаз.2)Түсіп қалған сандарды жаз.Оқушылар сандар қатарынан қай санның түсіп қалғанын табу үшін санау ретін анықтайды да,бос торкөздегі санды көрші сандар арқылы анықтап жазуы керек.
Қалыптастырушы бағалау парағы:ТапсырмаМоншақтағы сандар тізбегін толтырыңыз.
Дескриптор: Білім алушы— тізбекті санай отырып,белгісіз санды жазады.Кері байланыс жазбаша түрде беріледі.
Рефлексия: «Санамақ »Санамақ реттілігін АКТ-дан көрсетіп,еске түсіру арқылы кері айту. Мысалы:10-торпақ,9-тауық,8-саулық … 1-бесік.Мінекей,біз сабақ басында санамақты сандық жүйеде тура ретпен айтсақ, ал енді кері ретпен айттық.Сонымен біз бүгінгі сабағымызда тура және кері ретпен санап үйрендік. 10 –түсіндім 5 — жартылай түсіндім 1–түсінбедімЦифрларды бояу арқылы кері байланыс жасалады.
доп
Қима қағазда бейнеленген баспалдақ суреті
АКТ