Туған жерімнің тұрғындары

0
Сабақтың тақырыбы: Әбдіжәміл Нұрпейісов.Туған жерімнің тұрғындары. Мұғалімнің аты-жөні:Күні: СЫНЫП: 2 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны: 0 Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2.1.4.1 — сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану2.2.3.1 — мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау2.3.4.1 — мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету Сабақ нәтижесі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Әдіс-тәсілдер Рөлдегі оқушылар,сұрақ-жауап, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі. Сабақтың жоспары Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері Басталуы5 минут Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Ыстық жүрек»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Мен саған сенемін» — оқушыларға айтып, сенім білдіріп, жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолына ыстық жүректі беріп тұрып,сенім білдіреді. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)

Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.

«Ыстық жүрек»Тренинг.

Жаңа білім10 минут Білу және түсінуӘбдіжәміл Нұрпейісов.Автор туралы бейнеролик көру.Қызылорда облысында туған.Жазушы. «Қан мен тер», «Соңғы парыз» шығармалары бар.Туған жерімнің тұрғындары.Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.«Рөлдегі оқушылар» әдісі бойынша жаңа сабақ жүргізіледі.1 топ: «Баяндаушы»Мәтін мазмұнын екі топқа түсіндіреді.2 топ: «Сұраққоюшы»Мәтін мазмұны бойынша топқа сұрақтар қояды.3 топ: «Дәнекер»Өмірмен байланыстырады.

  • Өзіңнің туған жеріңнің тұрғындары. Білесіңдер ме?
  • Олар туралы айтып беріңдер.
  • Оқулық,мәтіндер.

    «Рөлдегі оқушылар» әдісі

    Ортасы 10 минут Қолдану«Пазл» әдісі арқылы топтарға конверт таратып,сурет қиындысын құрастыру арқылы шыққан сурет бойынша сөйлеу.Астана,қала,ауыл көріністерінің суреттері. Оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер«Пазл» әдісі, пікірлерін ортаға салу. Сергіту сәті2 минут Сергіту сәті «Көңілді күн« Оқушылар би билеп сергіп қалады. Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут Хабар: «Алтын бесік»- «Қазақстан-Тараз»телеарнасының ресми сайты.http://taraztv.kz/kz/archive/programs/programs_social/Altyn_besik/554673 ауылымыз жайлы бейнеролик көрсету.Синтез«Қабырғаға қарап оқу» әдісі.Оқушылар қабырғадағы жазылған сөйлемдерді оқу арқылы ақиқат немесе жалған пікірлерін айтады.

    «Қабырғаға қарап оқу« әдісі

    Бағалау

    5 минут

    Кері байланыс3 минут

    «Жетістік» баспалдағы. Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы. Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? БағалауОқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?