Сабақтың тақырыбы: Әбдіжәміл Нұрпейісов.Туған жерімнің тұрғындары. |
Мұғалімнің аты-жөні:Күні: |
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.4.1 — сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды емес тілдік құралдарды қолдану2.2.3.1 — мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау2.3.4.1 — мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер |
Рөлдегі оқушылар,сұрақ-жауап, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут |
Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Ыстық жүрек»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Мен саған сенемін» — оқушыларға айтып, сенім білдіріп, жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолына ыстық жүректі беріп тұрып,сенім білдіреді. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)
|
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.
«Ыстық жүрек»Тренинг.
|
Жаңа білім10 минут |
Білу және түсінуӘбдіжәміл Нұрпейісов.Автор туралы бейнеролик көру.Қызылорда облысында туған.Жазушы. «Қан мен тер», «Соңғы парыз» шығармалары бар.Туған жерімнің тұрғындары.Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.«Рөлдегі оқушылар» әдісі бойынша жаңа сабақ жүргізіледі.1 топ: «Баяндаушы»Мәтін мазмұнын екі топқа түсіндіреді.2 топ: «Сұраққоюшы»Мәтін мазмұны бойынша топқа сұрақтар қояды.3 топ: «Дәнекер»Өмірмен байланыстырады.
Өзіңнің туған жеріңнің тұрғындары. Білесіңдер ме?
Олар туралы айтып беріңдер.
|
Оқулық,мәтіндер.
«Рөлдегі оқушылар» әдісі
|
Ортасы 10 минут |
Қолдану«Пазл» әдісі арқылы топтарға конверт таратып,сурет қиындысын құрастыру арқылы шыққан сурет бойынша сөйлеу.Астана,қала,ауыл көріністерінің суреттері. Оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер«Пазл» әдісі, пікірлерін ортаға салу. |
Сергіту сәті2 минут |
Сергіту сәті «Көңілді күн« |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут |
Хабар: «Алтын бесік»- «Қазақстан-Тараз»телеарнасының ресми сайты.http://taraztv.kz/kz/archive/programs/programs_social/Altyn_besik/554673 ауылымыз жайлы бейнеролик көрсету.Синтез«Қабырғаға қарап оқу» әдісі.Оқушылар қабырғадағы жазылған сөйлемдерді оқу арқылы ақиқат немесе жалған пікірлерін айтады. |
«Қабырғаға қарап оқу« әдісі
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут
|
«Жетістік» баспалдағы. |
Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы. |
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? |
Бағалау — Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |