«Туған ел » сабақ жоспары 7 сынып қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Момбаева Рауза Жарылқасынқызы. Мұражайға саяхат жасау
Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
«Туған ел » сабақ жоспары 7 сынып қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Момбаева Рауза Жарылқасынқызы. Мұражайға саяхат жасау
Автор: Момбаева Рауза Жарылкасыновна
Бағыты: Барлық пәндер Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 7 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-01-23
Материал туралы қысқаша түсінік
Жамбыл облысының орталығы – Тараз қаласындағы мұражайға барамыз. Мұражай кезең бойынша әр түрлі корпуста орналасқан. Мәселен, ең алдымен Тараздың ең көне тарихынан сыр шертетін бөлікте сендер мұсылман діні пайда болмай тұрып халқымыздың темірден, мыстан және сазбалшықтан жасалған заттармен танысасыңдар. Сондай-ақ көне Тараздың Ұлы Жібек жолы бойындағы ірі сауда орталығы кезеңіндегі бейнесі де осында.
Пән | Әдебиет | |
Мұғалім | Момбаева Рауза | |
Мектеп, сынып |
7-сынып |
|
Сабақтақырыбы | Туған ел | |
Сабақтың мақсаттары | Туған еліміздің тарихи орындар және мұражаймен оқушыларды таныстыру. | |
Күтілетін нәтиже |
|
|
Тілдік мақсаттар | Тіл мәдениетін дамытады | |
Пәнаралықбайланыс | Өнер, тарих, география, өлкетану | |
Сабақ барысы |
||
Жоспарланған кезеңдер |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз). |
|
Сабақтың басы2 мин | Ұйымдастыру кезеңі.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Назарларын сабаққа аудару.Мұражай ішін аралау барысында тәртіп пен мәдениет сақтау | |
Ойқозғау Сабақтың ортасы Жұптық жұмыс.Диалогтық әңгіме |
Бұған дейін өлкеміздің тарихы туралы не білетін едіңдер? Қандай тарихи тұлғалар бар?Көне Тараз тарихы туралы не білесіңдер? Қаламыздың пайда болғанына қанша жыл болды?Бұған дейін осы мұражайға кім келді? Корей қалыңдығының Грек әйелдерініңұлттық киімі ұлттық киіміМұғалім сөзі: Құрметті оқушылар, міне, біз бүгін Жамбыл облысының орталығы – Тараз қаласындағы мұражайға барамыз. Мұражай кезең бойынша әр түрлі корпуста орналасқан. Мәселен, ең алдымен Тараздың ең көне тарихынан сыр шертетін бөлікте сендер мұсылман діні пайда болмай тұрып халқымыздың темірден, мыстан және сазбалшықтан жасалған заттармен танысасыңдар. Сондай-ақ көне Тараздың Ұлы Жібек жолы бойындағы ірі сауда орталығы кезеңіндегі бейнесі де осында. Ал орта ғасырдағы кезеңдер бөлімінде көбінесе балбал мүсіндер, ежелгі жазбалар орналасқан.Орталық үлкен корпуста Тараздың 19-20 ғасырдағы экспонаттармен танысасыңдар, Сондай-ақ онда өлкеміздің табиғатынан сыр шертетін табиғат бұрыштары да бар. Оқушыларды Таразды әр кезеңдегі заттар және жәдігерлермен таныстыру. Оқушылар жұптасып, көргендері туралы бір-бірімен ой бөліседі. |
|
Сабақтың соңы5 мин | Кері байланыс:Не ұнады?Не таңқалдырды?Қай жәдігер немес зат ерекще әсер қалдырды?Үйге тапсырма: Тараз қаласы туралы өлең шумақтарын жазу немес тауып жаттап келу |
Сабақтың тақырыбы: Өлкеміздің жәдігерлері сөйлейдіСабақтың мақсаты: Оқушылар қазақ халқының дәстүрлі мәдениеті мен қолданбалы өнері туралы көптеген мәліметтер алып, қазақ халқының тұрмыс-тіршілігі және үй тұрмысында қолданылған әртүрлі заттармен және ауылдан жинақталған тұрмыстық бұйымдарымен танысады.
Сабақ барысыҰйымдастыру кезеңі:Мұғалімнің кіріспе сөзі: Салеметсіңдер ме, оқушылар! Бүгінгі сабағымыз мұражайда өтілетін болғандықтан, сабағымыздың тақырыбы: «Өлкеміздің жәдігерлері сөйлейді» . Тараз қаласындағы орталық мұражайда өлке тарихының түрлі кезеңдерінен мәлімет беретін көне тарихи жәдігерлер сақталған. Мемлекет басшысының «Болашаққа бағдар — рухани жаңғыру » атты мақаласы жарияланды. Мақалада: «Туған жерге айрықша іңкәрлікпен атсалысу – шынайы патриотизмнің маңызды көрінісі ». Осы мақала аясында туған өлке тарихын тек кітаптан оқып қана қоймай, музейге келіп, әр затты, жәдігерді көзбен көріп, ұстап көру – естен кетпес әсер сыйлайды деген ойдамын.Мұғалім мұражай экспонаттарымен таныстырады. Топпен жұмыс І-топ Туған өлкенің ұлы тұлғаларыІІ- топ Жәдігерлер қаласыІІІ- топ Тәуелсіз Қазақстан Қорытынды: Балалар бүгінгі сабағымызды қорыта айтқанда Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың «Рухани жаңғыру » мақаласындағы үшінші бөлімі «Туған жер» бағдарламасындағы туған жеріне көмек жасаған жандарды қолдап, құрметтеудің түрлі жолдарын табу керек. Қысқаша айтқанда, «Туған жер» бағдарламасы жалпыұлттық патриотизмнің нағыз өзегіне айналады.
Кері байланыс: Қиын болды… Бүгін мен білдім… Қызықты болды… Бағалау. Мұғалім оқушыларға оқу мақсатына жеткенің немесе жетпегенін айтады.
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.