Сабақтың тақырыбы: Түбір мен қосымша57-61 жаттығулар |
Мұғалімнің аты-жөні:Ибашова НКүні: 24.01.2018 |
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.1.1 — тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
Бастапқы білім
|
Гүл таңда
|
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
Басталуы5 минут |
Сәлемдесу. Қол алысып, қәне, біз,Достасайық бәріміз.Айтарым бар сендерге,Тез тұрыңдар шеңберге.Қандай жақсы бір тұру,Достарменен бір жүру!Қандай жақсы дос болу!
Топқа бөлемін : Кеспе қағаздар
1-топ Түбір
2-топ Қосымша
3-топ Сөздер
|
«психалогиялық дайындық».
Кеспе қағаздарарқылы
|
Жаңа білім10 минут |
Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.№57. Сөйлемдерді қатесіз көшіріп жаз.Түбір сөздер тап. |
Оқулық,мәтіндер.
|
Ортасы 10 минут |
ҚолдануДәптермен жұмыс.№59. Өлеңді оқып, шешуін тап.Екі жағым «Н» болса,Қасиетті тамағыңмын.Екі жағым «А» болса,Ең қадірлі адамыңмын.№60. Өлеңді қатесін тауып, көшіріп жаз. |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлерТоптық жұмысқа арналған ресурстар |
Сергіту сәті2 минут |
Сергіту сәті. Көңілді күн. |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут |
1.I-топТүбір сөздер жазадыII-топОмоним сөздер жазады III-топҚосымша сөздер жазады
2.Бұлыттар төніп келеді
3.Тес сұрақтары
4. Ой қорыту.Адасқан әріптер ойыны.
Қорыту: Венн диограммасы
|
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
Кері байланыс3 минут
|
«Білім ағашы» кері байланыс |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады.
|
Үйге тапсырма: №61, 26-бетте. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? |
Бағалау — Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Топқа бірігу2:Жұптық жұмысҚандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:Қосымша тапсырмалар2:Оқушыларды қызықтыруСабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |