Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: ҚоректенуКүні:Сынып: 8 |
Мектеп: Облыстық дарынды балаларға арналған мамандандырылған ақпараттық технологиялар мектеп лицей интернатыМұғалімнің аты-жөні: Саттыкличева А.К.Қатысқандар: Қатыспағандар : |
Сабақтың тақырыбы |
Тістің құрылысы мен қызметі, сүт тістердің тұрақты тістерге ауысуы. Тіс гигиенасы. Адамның асқорыту жолдарының құрылысы. Асқорыту бездері. Асқорыту мүшелерінің қызметі |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: |
8.1.2.2 әртүрлі типті тістердің құрылысы мен қызметтері арасындағы байланысын және тісті күту ережелерін сипаттау 8.1.2.3 адамның ас қорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысты түсіндіру |
Сабақтың мақсаты: |
тістің және ас қорыту мүшелерінің құрылысы мен қызметін түсіндіру
және тіс күту ережелерін сақтау
сүт тістердің тұрақты тістермен алмасуын сипаттау және ас қорыту
жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысты ажырату
асқорыту мүшелерінде жүретін үдерістерді талдау
|
Бағалау критерийі |
• Тістің құрылысын және әртүрлі типтерін сипаттайды• Әртүрлі типтері мен қызметтері арасындағы байланысты анықтайды және тісті күту ережелерін түсіндіреді• Адамның асқорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы байланысты анықтайды |
Тілдік мақсаттар |
Тіс қаптамасы, кіреуке (эмаль), дентин, тістің жұмсақ ұлпасы(пульпа), ішек бүрлері, соқырішек(аппендикс) |
Құндылықтарға баулу |
Құрмет: топтық және жұптық жұмыс кезінде барлық пікірмен санаса білу, өзгелердің пікірін тыңдай білі, орынды ұсыныстар айта білуЫнтымақтастық: бірігіп іздену, бірге талқылау, талдау, жауап нұсқаларынан дұрысын таңдауда ынтымақтастық танытуАшықтық: өз ойын ашық әрі тиянақты, түсінікті түрде жеткізе білу, ұсынған жауаптарына нақты дәлелдемелер келтіру, қарама-қайшылықтың шешімін іздеуде ұстамдылық таныту |
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану, химия, валеология |
Алдыңғы білім |
8.1.2.1 омыртқасыздар, күйіс қайыратын жануарлар мен адамның ас қорыту жүйесінің құрылысын салыстыру білімдері бар |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
Сабақтың басы 3 минут |
Шеңберде оқушылар алдыңғы білім бойынша доп лақтыру арқылы сұрақтар береді. Зейінді шоғырландыру, жаңа тақырыпты ашу мақсатында сыныпты
«Жіктеу» тәсілі арқылы топқа бөлу
Ортаға бір, екі, үш түбірлі тістер тасталады
Ортадағы тістерді оқушылар бөліп алады
Тістерді ажырату арқылы «Бір түбірлі тістер», «Екі түбірлі тістер», «Үш түбірлі тістер» топтарына бөлінеді.
|
Тіс суреттері |
Сабақтың ортасы
10 минут
7 минут
7 минут
8 минут
|
Мәтінмен жұмыс, толық оқып танысады, топта талқылайды.
Топтық жұмыс: «Аялдама» әдісіІ топ. Моделдеу «Тістің құрылысы мен ас қорыту жүйесінің құрылысы»
ІІ топ. Кесте толтыру «Ас қорыту жүйесінің қызметі»
ІІІ топ. «Тіс күту ережесін» жасақтау
Бағалау: «Бағдаршам»
толықтай түсінсе, сенімді болса ЖАСЫЛ ТҮСТІ; түсінуге жақын болса, аздап білсе САРЫ ТҮСТІ; түсінбесе, сенімді болмаса ҚЫЗЫЛ ТҮСТІ көрсетеді.
Жеке жұмыс:
Тістің типтері көрсетілген суретке назар аударыңыз.
а) Тіс типтерінің атауын жазыңыз:1.___________________________________2.___________________________________3.___________________________________4.___________________________________
б) Суретте көрсетілген тіс типтерінің қызметін сипаттаңыз:1.__________________________________2.__________________________________3.__________________________________4.__________________________________
Дескриптор:
Тістің түрлерін атайды;
Тістің түрлеріне байланысты қызметтерін сипаттайды
Бағалау: «Ай» арқылы бағалау
Толық ай – тіс типтерін толық түсіндім; Жарты ай — мен жартылай түсіндім;
Жаңа ай – менің түсінбегенім басымдау болды.
Жұптық жұмыс:
А; D және E әріптерімен белгіленген асқорыту мүшелерін атап және үдерістерді талдаңыз
А_______________ D_______________Е_______________
Дескриптор: — адамның асқорыту жүйесінің мүшелерінатайды— үдерістерді талдайды
Бағалау: «Бір сөзбен» (жұбына «жарайсың!», «қараңқыра!», «түсінгенсің», «суперсің» т.б.)
|
Оқулық, түрлі-түсті қағаздар
Дәптер, А4 қағаздары
Ватман, түрлі-түсті қағаздар, стикер
Дәптер, А4 қағазы, маркерлер
Үлестірме қағаздар, стиерлер
|
Сабақтың соңы3 минут
2 минут
|
«Соңғы сөзді мен айтамын» әдісі
Тіс қабаттары ……….Адам тістерінің типтері …….болып бөлінедіИт тістер саны …….кіші азу тіс саны ……..Ең соңғы азу тістер………..шығады«Тіс жегісі» аурыуы…….. пайда боладыҚазақстандық ғалым Х.Досмұхамедов ………. орналасқанАс қорыту жолының бөлімдері ………Сілекей бездерінің орналасуы ………Бауырдың қызметі………
Бағалау: Мұғалім мадақтауыРефлексия:
|
Үлестірме қағаздар
Кері байланыс парағы
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? |
Бағалау — Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
Барлық оқушылар: жаңа сабақты оқыту кезінде қолданылған «Моделдеу», «Кесте толтыру», «Ереже құрастыру» саралаудың дереккөз, тапсырма тәсілдері арқылы тістің және ас қорыту жүйесінің құрылысын, қызметін біледі.Көпшілік оқушылар: тістің типтерін ажыратады, атай алады, қызметін сипаттайдыКейбір оқушылар: жұптық жұмыс кезінде ас қорыту мүшелерін атап, үдерістерді талдай алады. |
Топтық жұмыс кезінде «Бағдаршам» әдісі, жеке жұмыс кезінде «Ай» әдісі, жұптық жұмыс кезінде «Бір сөзбен» әдісі, қорытынды бөлімде «Мұғалім мадақтауы» әдістері арқылы бағаланды |
Биология кабинетінде оқушыларға қауіпсіздік ережелерін сақтауға, сыныптың санитарлық нормаға сай болуы, денсаулық сақтау технологиялары |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |