Теңге. Монета жəне қағаз ақша

0
Тақырыбы: Ұлттық кəде сыйлар дүкенінде Мектеп : Күні: Мұғалімнің аты-жөні: сынып Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Оқыту мақсаттары 2.1.3.6. 50 тг, 100 теңгелік монеталарды, 200 тг, 500 тг купюраларды ажырату жəне түрліше төлем жасау. Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар50 тг, 100 теңгелік монеталарды, 200 тг, 500 тг қағаз ақшаларды ажыратады. Көптеген оқушылар: 50 тг, 100 теңгелік монеталар, 200 тг, 500 тг қағаз ақша жинағын ұсақтайды. Кейбір оқушылар: күнделікті өмірдегі есептесулерде монеталармен жəне қағаз ақшалармен операциялар жасауды біледі. Бағалау критерийлері * Монеталар мен купюраларды қалай ұсақтауға болатынын түсіндіреді. * Ақшаның белгілі бір сомасын түрлі монеталар жəне қағаз ақшалармен қалай жинауға болатынын түсіндіре алады* Өмірде монеталармен жəне қағаз ақшалармен операциялар жасауды біледі. Тілдік мақсаттар Пəндік лексика жəне терминология: Теңге, монеталар, қағаз ақшалар, ұсақтау. Құндылықтарды дарыту Ынтымақтастық,ашықтық Пәнаралық байланыстар Акт қолдану дағдылары Жоспар Сабақтыңжоспарланған кезеңі Жоспарланған іс-əрекет Ресурстар Сабақтың басы Қызығушылықты ояту . «Көңіл қойып тыңда, тез ойлан, қалып қойма» — деп, жұмбақпен бастамақшымын:Әлемнің тынысыБайлықтың белгісіОл не? -… (ақша, теңге)Олай болса бүгін біз «Теңге. Монета жəне қағаз ақша» ұғымы бойынша жұмыс жсааймыз. Топтастыру: Суреттер беріледі. 50 тг, 100 теңгелік монеталарды, 200 тг, 500 г купюраларды ажыратуға байланысты топтастыру тапсырмасы ұсынылады. Сабаққа тұсаукесер. Сабақтың ортасы Сауда жаса.1.Жансаяда 100 теңгелік монета бар. 70 теңге тұратын балмұздақты қайтарымсыз сатып алу үшін ақшасын қалай ұсақтау керек? Бірнеше тәсілін көрсетЖауабы: 100=50+20+20+10Балмұздақ үшін 70 тг болатын 50тг және 20 тг монеталар береді.2. Ашақхат жасау үшін Данаға түрлі түсті қарындаштар керек. Данада 200 тг купюрасы бар. Қарындаш сатып алу үшін, Дана купюрасын қалай ұсақтауы керек?Бірнеше тәсілін көрсетЖауабы:А.200 теңгені мынадай құндылықтағы монеталармен ұсақтауға болады.

  • 100тг,20тг,20тг,50тг,және 10 тг;
  • 20тг,50тг,50тг,20тг,20тг,10тг;
  • 100тг,20тг,20тг,20тг,20тг,20тг. және т.б.
  • 3. Әкемде 500 теңгелік екі купюра бар. Ол анама сыйлыққа 900 теңге тұратын бөлме гүлін сатып алмақшы болды. Қайтарымсыз есеп айырысу үшін әкем ақшаны қалай ұсақтауы керек.Купюраны ұсақтаудың бірнеше тәсілін көрсет.Жауабы:500теңгені құны мынандай монеталармен купюраларға ұсақтауға болады:

  • 200тг,200тг,100тг;
  • 200тг,100тг,100тг және 100тг
  • 200тг,100тг,100тг,20тг және 50тг т.б
  • Жұмыс дәптері бойынша тапсырма. Монета мен купюраларды ұсақтау.100тг=50тг+50тг.200тг=100тг+50тг+20тг+20тг+10тг

    Оқулық, ТаратпаларА3 маркер

    Сабақтың соңы Ұсақта Монеталар мен купюраларды қалай ұсақтағанын анықта.

    Жауабы:А.50 тг=20тг+20тг+10тгҚұны 10 тг монета көрсетілмеген.Ә. 200 тг=100тг+50тг+20тг+20тг+10тг Құны 10 тг монета көрсетілмеген.

    Оқулық, дəптер Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғарыо қушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы «Сауда жаса»,«Анаға сыйлық», «Ұсақта» тапсырмасы бойынша монеталар мен купюраларды ұсақтауда қиындық туындаған оқушыларға қолдау көрсету Сабақтың барысында оқушылардың ірі монета мен купюраларды неғұрлым ұсақ монета мен купюраларға ұсақтау нұсқасын бақылау арқылы бағалау. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақталу сергіту сәтін орындау барысында қарастырылады