Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері

0









Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері

Автор: Амирова Нургуль Алимбаевна

Бағыты: Математика Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 7 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-02-01


Материал туралы қысқаша түсінік

математика пәнінің мұғалімдеріне




Қысқа мерзімді жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №147.1.1 ҮшбұрыштарКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Амирова Н.А.Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.1.1.23теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолдану;
Сабақтың мақсаты Барлығы: — үшбұрыштардың түрлерін және олардың элементтерін қолданып есеп шығара алады;Басым көпшілігі:алдынғы өткен теоремаларды пайдаланып, теңбүйірлі үшбұрыштардың қасиеттерін солар арқылы талдап, түрлі есептерге қолдана алады.Кейбірі: — аксиома және теорема көмегімен дәлелді пайымдаулардың дағдыларын қалыптастырады;
Бағалау критерийі Білім алушы • Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін есептер шығаруда қолданады
Тілдік мақсаттар Оқушылар:— есептің шығару жолын түсіндіре алады;— бөлімнің ұғымдары мен терминдерін түсінеді және қолданады;— есеп мәтіні бойынша қажетті сызбаны салу жолын сипаттай алады;— сызбада берілгендерді сипаттай алады;— теңбүйірлі үшбұрыштардың қасиеттері мен белгілерін тұжырымдайды.Пәнге қатысты лексика мен терминология:— табаны, бүйір қабырғасы;— қабырғалар арасындағы бұрыш;— қабырғаға іргелес жатқан бұрыш;— қарсы жатқан бұрыш;— үшбұрыштың медианасы;— үшбұрыштың биссектрисасы; — үшбұрыштың биіктігі;Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:— үшбұрыш қабырғасына іргелес бұрыштарды анықтаңыздар;— табанындағы бұрыштар;
Құндылықтарға баулу Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;қарым — қатынас жасау қабілеті;жауапкершілік;
Пәнаралық байланыс сызу, жаратылыстану
Алдыңғы білім Қарапайым фигуралардың негізгі қасиеттерін көрсететін аксиомаларды білу. Транспортир арқылы бұрыштарды өлшейді және салады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы

5 мин

7 мин

1 мин

  • Оқушылармен амандасу;
  • Психологиялық ахуал (Аустралиялық жаңбыр);
  • Үшбұрыш түрлері бойынша топқа бөлу (тікбұрышты үшбұрыш, теңбүйірлі үшбұрыш, тең қабырғалы үшбұрыш, доғал бұрышты үшбұрыш, сүйір бұрышты үшбұрыш, кез-кезкелген үшбұрыш), топты атау, топ басшысын сайлау;
  • Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады;
  • Сабақ үстінде қолданылатын әдіс-тәсілдермен бағалау түрлері айтылады.
  • Өткен тақырыпты қайталау «Қабырғадағы сұрақтар» әдісі(Әр топтан сайланған топ басшысы топпен ақылдаса сұрақтарға жауап қайтарады)№1 тапсырма:Екі қабырғасы тең болатын үшбұрыш _______________ деп атайды.№2 тапсырма:Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиетін тұжырымдаңдар: бұрыштары _______________.№3 тапсырма:«Егер үшбұрыш теңбүйірлі болса, онда табанындағы бұрыштар тең болады» деген теоремаға кері теорема тұжырымдаңыз. Осы теореманың шарты мен қорытындысын келтіріңіз.№4 тапсырма:Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиетін тұжырымдаңдар: медианасы _______________.№5 тапсырма:«Егер үшбұрыш теңбүйірлі болса, онда табанындағы бұрыштар тең болады» деген теоремаға кері теорема тұжырымдаңыз. Осы теореманың шарты мен қорытындысын келтіріңіз.Дескриптор:Білім алушы

  • ережені толық біледі;
  • ережені тұжырымдай алады;
  • — кері теорема құра алады, шартымен қорытындысын айыра алады;

    Кеспе қағаздар

    Слайд

    Интербелсенді тақта

    Қабырғадағы кеспе қағаздар

    Геометрия , Жалпы білім беретін мектептің 7-сынып оқушыларына арналған жұмыс дәптері. /Г.Н.Солтан, Ю.Н.Дубовая – Көкшетау: «Келешек-2030», 2016.

    Сабақтың ортасы9 мин

    1 мин

    1 мин

    4 мин

    12 мин

    1 мин

    Теңбүйірлі үшбұрышқа дайын сурет бойынша есептер. «Қобдишадағы тапсырмалар» «әдісі.(Сыныпқа байланысты тапсырма)

  • Тең бүйірлі үшбұрыш екенін дәлелдеңіз, егер А бұрышы 700тең, ал АСD бұрышы 1100тең болса.
  • АВС үшбұрышының В бұрышы 450, С бұрышы 900,ал CDАВ және CD қабырғасы 4-ке тең. АВ қабырғасын табыңдар
  • 3. Тең бүйірлі үшбұрыштың периметрі 2,5 м, ал табаны 1,3 м. Осы үшбұрыштың бүйір қабырғасын табыңдар.

    Дескриптор: Білім алушы

  • тең бүйірлі үшбұрыш екенін дәлелдей алады;
  • тең бүйірлі үшбұрыштың қасиетін қолдану арқылы есепті шығара алады;
  • Алғашқы қорытындыМына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны бойынша қорытынды шығар.

    Теңбүйірлі үшбұрыш тақырыбына байланысты«Ағаш биіктігін өлшеудің оңтайлы тәсілдерін айқындау» шығармашылық жұмыс;

    Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиетін өмірде қолдану;№1 тапсырма:“Қарындаш әдісі” бойынша ағаштың биіктігін анықтаңдар.

    Жұмыстың барысы:1) Толық ағаштың төбесімен түбін көретіндей ара қашықтыққа тұру қажет. Ағаштың қасына көмекшіңізді қалдырыңыз. 2) Қолыңызға қарандашты алып ағашқа көздеңіз. Көздеген кезде қарындаштың ұшын ағаштың биіктігімен, ал түбін бас бармағыңызбен теңестіріп ұстаңыз.3) Қолдағы қарындашты 900 бұрышқа бұрыған кезінде жерге параллель орналасады. Бірақ бармақ ағаштың түбінен жылжымау қажет.4) Ағаш түбінде тұрған көмекшіңізге ағаштан оңға қарай жылжи беріңіз деп белгі беріңіз, сонда сіз ұстап тұрған қарындаштың ұшына жеткенде тоқтатыңыз.5) Енді ағаш түбінен көмекшіңіз тоқтаған жерге дейінгі ара қашықтық ағаштың ізделінді биіктігін көрсетеді. Бұл тікбұрышты және тең бүйірлі үшбұрышты береді. №2 тапсырма:“Көздеу әдісі” бойынша ағаштың биіктігін анықтаңдар.

    №3 тапсырма:“Қазық әдісі” бойынша ағаштың биіктігін анықтаңдар.

    Дескриптор: Білім алушы

  • тең бүйірлі үшбұрыштың қасиетін біледі;
  • тең бүйірлі үшбұрыштың қасиетін өмірде қолдана алады
  • Қобдишадағы кеспе қағаздар

    Задачи и упражнения на готовых чертежах. 7-9 классы. Геометрия./Рабинович Е.М. – Москва: «ИЛЕКСА», 2007./

    АКТ пайдалану;

    Тартпа материалдар

    Кеспе қағаздар

    АКТ;Интербелсенді тақтаны пайдалану;

    Постер қорғау.

    Сабақтың соңы

    2 мин

    1 мин

    Үйге тапсырма:• Келесі сабаққа дайындық тапсырмасы:Теңбүйірлі үшбұрыштың төбесінен табанына жүргізілген биссектрисcа неліктен әрі биіктік, әрі медиана болады?
    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Саралау оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеледі. Әр бір тапсырма оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес, әрі оқу бағдарламасына сай дайындалды. Бағалау критерилары бойынша әр тапсырма бағаланады; өзін өзі және бірін бірі сонымен қатар топты бағалау және қалыптастырушы бағалау іске асырылады. 45 минут сабақ үстінде сергіту сәтін ұйымдастыру; сабақ басында оқушыларды қауіпсіздік ережесімен таныстыру.
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

    Автор орындығы мен Ыстық орындықты ұйымдастыру
    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?







    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.