Тең бүйірлі үшбұрыш. Қасиеттері

0
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.2.В.Үшбұрыштар. Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты- жөні: .

Сынып: 7 Сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы: Тең бүйірлі үшбұрыш. Қасиеттері. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) 7.3.1.23. Тең бүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолдану. Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Тең бүйірлі үшбұрыштың анықтамасын біледі.Оқушылардың көпшілігі:Тең бүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін біледі.Кейбір оқушылар: Тең бүйірлі үшбұрыштың .қасиеттері мен белгілерін тұжырымдайды, оларға есептер шығара алады.

Бағалау критерийі

Тең бүйірлі үшбұрыштың белгілерін біледі, қасиеттерін түсінеді,.есеп шығаруда шартын қолданады. Тілдік мақсат: Бүйір,қабырға.биссектриса,медиана,планиметрия,табан, транспортир.Диалогқа/ жазылымға қажетті тіркестер. Үшбұрыштар …белгісі бойынша үшбұрыштар тең. АВС үшбұрышының АВ және ВС екі қабырғасы сәйкесінше … Құндылықтарға баулу Оқушыларды адамгершілікке баулиды,бір бірін сыйлауды, еркін пікір айтуды меңгерту. Пәнаралық байланыс Сызу, тарих. Алдыңғы білім Қарапайым фигуралардың негізгі қасиеттерін көрсететін аксиомаларды білу.Транспортир арқылы бұрыштарды өлшейді,салады. Сабақтың барысы: сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы ( 7 мин.) 1.Жағымды ахуал қалыптастырып, шаттық шеңберін құру. Хормен: Ия солай, иясолай. 7 б осындайОқыңдар, біліңдер,Көктеұшқанжұлдыздай. 2. Геометриялық денелермен 3 топқа бөлемін.(Қабырға,табан, төбе арқылы.) 3`.» Өрмекші «әдісі арқылы өткен сабақты пысықтаймын. Оқушылар Үшбұрыш тақырыбына байланысты бір біріне сұрақтар беріп, өрмекші торын құрады. Сұрақтар: Үшбұрыш деген не? Үшбұрыштың неше қабырғасы бар? Әр түрлі қабырғалы үшбұрыш деген не ? Үшбұрыштың элементтерін ата. Үй тапсырмасын « Жеміс теру» әдісі арқылы тексереміз. Әр түрлі қағаздан жасалған жемістерге есептердің берілгенін және жауабын жазамыз. Жауап берген оқушыларды қалыптастырушы бағалау арқылы бағалаймын.( Смайликтер арқылы).

Геометриялық денелер. Жіп.

Смайликтер.Жеміс суреттері.

Сабақ ортасы

30 минут

Оқушылар топпен жұмыс арқылы постер қорғайды.“ Қабырға “ тобына тең қабырғалы үшбұрыштың қасиеттерін ,”табан “ тобына тең қабырғалы үшбұрыштың белгілерін, ал “ төбе “тобына сүйір және доғал бұрыштарды өз бетімен дәлелдеуді және тұжырымдауды ұсынамын. Әр түрлі топтар өкілінен жұптар құрастырамын.Олардың әрқайсысы өз тұжырымдамаларының дәлелдемесін бір біріне түсіндіреді. Тең бүйірлі үшбұрыштардың қасиеттері мен белгілерін дәлелдеу үшін оқушыларға түсіндіремін. 1.Тең бүйірлі үшбұрыштың табанына жүргізілген биссектриса әрі медиана ,әрі биіктік болады. 2.Тең бүйірлі үшбұрыштың табанындағы бүрыштары тең болады. 3.Тең бүй. үшбұрышт.табанына жүрг.медиана әрі биссектр. әрі биіктік болады. 4.Егер үшбұрыштың екі бұрышы тең болса,онда бұл тең бүйірлі үшбұрыш. « Ойлан тап» әдісі бойынша оқушыларға оқулықтан тапсырмалар беремін. 37.1. есеп. Төмендегі суреттерден тең бүйірлі үшбұрыштарды ата.

37.2.есеп. Табаны АВ кесіндісі болатын ,С төбесі торкөздердің бір түйінінде орналасқан тең бүйірлі үшбұрышты кескіндеңдер.

. 37.3.Табаны АВ кесіндісі болатын,Стөбесі торкөздердібір түйінінде орналасқан тең бүйірлі үшбұрышты кескіндеңдер.

Бағалау критерийлері- Сызбаны салу жолын сипаттау.

Дескриптор-

Сызбаның салу жолын сипаттай алады.Тең бүйірлі ұшбұрыштардың қасиеттерімен танысады.

Плакат, А-4 Маркерлер.

Сабақ соңы:8 минут Кері байланыс: Үлестірмелі қағаздар арқылы « Сөй- лемді аяқта» әдісін қолданамыз. 1.Екі қабырғасы тең үшбұрышты…….деп айтамыз. 2.Тең қабырғаларын үшбұрыштың…..деп айтамыз. 3.Ал үшінші қабырғасын ………..деп айтамыз. 4.Тең бүйірлі үшб.табан.бұрыштары…………….Үйге тапсырма׃Тең бүйірлі үшбұрыш тақырыбын оқу.Рефлексия: Чемодан әдісі. Үлестір-мелі қағаздар.

Суреттер

Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы.Тұжырымдау мен дәлелдеуді қажет ететін тапсырмалар. Дескриптор арқылы қалыптастырушы бағамен бағалаймын Рефлексия Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрысжүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен? Жалпы бағамдауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты )?1:2: Сабақты бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты )?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері,қиыншылықтары туралы не анықтадым,келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?