Тауда мекендейтін аң құстар

0
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 5 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Тауда мекендейтін аң құстар Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары О5. Қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала білу. Сабақтың мақсаттары Қазақ тіліндегі танымдық ақпараттардың негізінде оқушыларға тауда мекендейтін аң-құстар жайлы мағлұмат беру.. Жетістік критерийлері: Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде тауда мекендейтін аң-құстар жайлы ақпарат береді, сұрақтарға жауап береді.Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): мәтіндегі негізгі ойды табады, тақырып бойынша өз ойын айтады, сыныптастарымен тілдеседі.Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырыпқа қатысты диалог, шағын мәтін құрай алады. Тілдік мақсаттар Пән лексикасы және терминология: Жаңа тақырып бойынша әртүрлі диалогтік минимумдар арқылы сұхбат құру мәдениетін дамыту, сөйлесімге баулу Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Менің ойымша; пікіріме мынадай дәлелдер келтіремін; оның мынадай себептері бар; себебін былай түсіндіремін. Сабақта қамтылатын білім беру құндылықтары
  • жұптық және топтық жұмыстар орындау барысында өзіне және айналадағы адамдарға деген құрмет;
  • топтық жұмыстарды орындау барысындағы ынтымақтастық;
  • өз пікірін білдіру барысындағы ашықтық;
  • топтық жұмыстар, креативті шығармашылық ізденістер барысындағы еңбек және шығармашылық;
  • білімін тереңдету, қажетті материалдарды табу, өзінің жұмысын ұсыну мақсатында өмір бойы оқу. АКТ қолдану АКТ мүмкіншіліктерін пайдалану (интербелсенді тақта) Осыған дейін меңгерілген білім «Құнулар, сусар, тұқымдас, тауешкі, арқар, ұлар, жапалақ, үкі. Жоспар Жоспарланатын уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дереккөздер Сабақтың басы

    10 минут

    Ой қозғау.Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында мақсатында тақырыпқа қатысты «Құстар әлемі» деректі фильмін көрсетеді, сұрақтар қояды:— Балалар, тауда мекен дейтін аң-құстар жайлы не білесің- дер?Тақырыпқа қатысты дайындаған слайдтарын

    Мұғалім оқу мақсаттарымен таныстырады, бағалау критерийлері оқушылармен бірге ойластырылады. Оқылым алдындағы тапсырма. «Solo» әдісі бойынша жұптар берілген сурет негізінде сұрақтарға жауап береді.

    .

    Сабақтың ортасы

    25 минут

    Сабақтың соңы Рефлексия 5 минут

    Оқылым тапсырмасыОқылым мәтіні «Ривин кестесі» бойынша мәтінмен жұмыс Жұптар орындаған жұмысты топта талқылау мақсатында мұғалім сыныпты «Мозайка» әдісі арқылы 3 топқа бөледі. (Мозайкаға тақырыптарға сәйкес 3 сурет ұсынуға болады)Қай құс қалай дыбыстайды, соны табыңдар(ауызша)Қарға шырылдайды.Сауысқан сайрайды.Торғай қарқылдайды.Бұлбұл шаңқылдайды.Бүркіт шықылықтайды.    Сонымен, сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?Интерактивті тақтада шторка құралымен суреттер көрсетіледі. Құстар туралы қосымша мұғалім өзі дайындаған көрнекілік топтамаларын көрсетеді. Оқушылар көрсеткен сурет бойынша диалог арқылы сөйлеседі. Оқушылар топта өздерінің жұптық жұмыстарымен бірін-бірі таныстырады және стикер арқылы бір-бірінің жұмысына кері байланыс береді. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудар- масын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.2. Мәтіналды жұмыс.А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 1, 2-тапсырманы орындатады.3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады.Ә) Оқылым. Айтылым. Оқулықтағы 4-тапсырманы орындата ды.Б) Айтылым. Оқулықтағы 6, 7-тапсырманы орындатады.В) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 8-тапсыр маныорындатады.4. Сергіту сәті. Мұғалім оқушыларға А 4 парағы мен түрлі түсті қарындаштар мен фломастерлер таратады.5. Мәтінсоңы жұмыс. А) Жазылым. Айтылым. Оқулықтағы 9-тапсырманы орындатады.Жұптық жұмысты 10-тапсырманы орын датады.Жазылым. Айтылым. Мәтінге жоспар құрадыРефлексия «3-2-1» стратегиясы

  • Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;
  • Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;
  • Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.
  • Рефлексия жасау үшін дайын құрылым беріледі, оқушылар бүгінгі өзінің әрекетіне талдау жасайды. Сол арқылы мұғалім бүгінгі сабақтың сәтті және сәтсіз тұстарын анықтай алады.. Қосымша ақпарат Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар? ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. Жалпы баға

    Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:

    2:

    Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?