Тәрбие жоспары, тәрбие бағыттары, отбасы тәрбиесі
Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінің мақсаты, міндеттері, нысаны және іске асыру механизмдері
Мақсаты: Білім мазмұнын жаңарту жағдайында балалар мен оқушы жастарды тәрбиелеудің идеологиясы мен стратегиясын анықтау.
Міндеттері: — білім беру ұйымдары, отбасы және басқа әлеуметтік институттардың күшін біріктіру; — қоғамның тәрбиенің басым рөлін түсінуіне көмектесу; — білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде тәрбиенің үздіксіздігі мен сабақтастығын қамтамасыз ету.
Нысаны: білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінің біртұтас педагогикалық процесі. Іске асыру тетіктері: Білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламаларын, Тәрбиенің кешенді бағдарламасын, Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, барлық үлгідегі, деңгейдегі және меншік түріндегі білім беру ұйымдарында оқу бағдарламалары мен оқулықтарды, тәрбие бағдарламаларын әзірлеуде Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері негіз болады.
V. Сынып оқушыларының оқудан тыс уақытын және қоғамдық ұйымдармен жұмыстарды ұйымдастыру
1. «Жас ұрпақ» ұйымымен бірлесіп жұмыс жасау
2. Мектептегі қыздар, ұлдар ұйымдарымен жұмыс
3. Ауыл кітапханасына жазылып, оқу
4. Мектеп психологтарымен байланыс жасау
5. Мектептегі үйірмелерге оқушыларды қатыстыру
6. Мектепішілік секция, үйірмелерге оқушылардың қатысуын бақылау.
Тәрбие бағыттары бойынша ұйымдастырылатын жұмыстар.
ҚР үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасында нақтыланған 8 бағыты бойынша жүргізілетін жұмыс
Қыркүйек айы
1. Қазақстандық патриотизм және азаматтық, құқықтық тәрбие.
2. Рухани — адамгершілік тәрбиесі
3. Эстетикалық тәрбие
4. Рухани адамгершілік тәрбие.
Қазан айы
1. Рухани — адамгершілік тәрбиесі
2. Өзін — өзі тану мен өзін — өзі дамыту қажеттілігін дамыту
3. Еңбек және экономикалық тәрбие
4. Азаматтық, құқықтық, полимәдениеттік тәрбие.
Қараша айы
1. Отбасы тәрбиесі
2. Салауаттылық тәрбиесі
3. Рухани — адамгершілік тәрбиесі
4. Зияткерлік тәрбие ақпараттық мәдениет тәрбиесі.
Сынып жетекшісі: Бейісова Гүлжайна