тәрбие сағаты 5 сынып жол жүру ережесі

0







Құрметті ұстаз тілегі сайтының қолданушылары. 05-06.02.2019ж. аралығында сайтта жөндеу жұмыстары жүреді. Сондықтан осы уақыт аралығында сайтта кейбір беттер дұрыс көрінбеуі мүмкін. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




тәрбие сағаты 5 сынып жол жүру ережесі

Автор: Шалабаева Айдана Арманқызы

Бағыты: Шет тілі Бөлімі: Тәрбие сағаты Сыныбы: 5 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-02-06


Материал туралы қысқаша түсінік

тәрбие сағаты 5 сыныпқа арналған




Тәрбие сағаты «Жолда жүру ережесін сақтаймыз!»Сабақтың тақырыбы: «Жолда жүру ережесін сақтаймыз!»Сабақтың мақсаты: 1.Оқушыларды жолда жүру ережесімен таныстыру .2. Жол қауіпсіздігі несте сақтауға, білуге жол ережесінің Белгілерімен таныстыру3.Оқушыларды көшедедұрысжүріп, жолережесінсақтауғатәрбиелеу. Көрнекілігі: Бағдаршам , жол белгілері салынған суреттер , жол  ережесіне арналған кітаптар.Сабақтың барысы1. Ұйымдастыру кезеңі :Кіріспе : «Жол травматизмінің алдын алу» атты тәрбие сағатын бастағалы отырмыз.Жолзаңыдұрысжүріп , абай  болуды  талапетеді. Жолтәртібін  бұзба , ол  қатер  тудырады. Жолдыңқалыптықозғалысыкөбінесебалалардыңжолбойындақалайболсасолайжүріп, доп  қуалайтыны , шаңғы  тебетіні , жүріп  бара жатқанмашинаға  жабысатыны ,қалтарыстанжолға  шығып  келетінсалдарынанбұзылады. Жолтәртібінбұзғандықтан  кейбіреулер машина  дөңгелегінеілініпқазатауып , кейбіреулері  жарақаталады . Ал кейбіреулеріөмірлік  мүгедекболыпқалады.Сондықтанәрбіроқушымектептеоқылатын » Жолдажүруережесі » тақырыбындағысабақтымұқияттыңдап, әрсабақтанқорытындыжасапотыруғаміндетті .Үлгілі , тәртіптіоқушыкөшеде, жолда  жүруережесін ,заңынбұзбайды.Соныменқандай бала  жолережесінбұзбайды ?Балалар : Үлгілі ,тәртіпті бала .Мұғалім : Ал енді  » Жолдажүруережесінсақтаймыз! » аттытәрбиесағатымызды  ашықдеп  жариялаймын . ІІ. Негізгібөлім 1.     Көліктің  қаншасынүстіненөткізген , Іргеденбасталып ,алысқажеткізген. (Жол) 2.     Жоқөзінде бас та ,ауызда  да  , құлақ та , Бақырайған  үшкөзі  бар бірақ та.              (Бағдаршам) 3.     Арқаным бар тымұзын,Ала-алмайсыңбірүзім.Табыңдаршы, балалар, Бұлжұмбақтыңшешуін.  (Жол) 4.     Өзісөйлейбілмейді, Бірақ «Тоқта, жүрдейді. «Бағдаршам» Мұғалім : Бағдаршам  өміріміздіжазымнансақтандыратынкөмекшіміз . Оныңсырын  біліп , тіліпалу  баршамызға  керек.1.     Неге ?Біздіңқаламызда ,солсияқты  біздің  еліміздің  қала , ауылдарына  бәріне  ортақкөше  қатынасережесіенгізілген. Бұл  ереженіоқушылар да ,үлкендер де , яғни  барлық  жүргізушілер , көлік  жүргізетін  жүргізушілер де  бұлжытпай  орындауыкерек.2.     Балалар, сендеркөшедежүруережесін  білесіңдермеекен  ,көрейік . Мынадайсұрақтарға  жауапберіңдерші.3.     Жиекжолдеген не ?Адамдар  жаяу  жүретінкөшежиегіндегі тар жол .4.     Жаяуадамғақайжермен  жүругеболмайды өлікжүретін  көшенің  ортасымен  жүруге  рұқсатетілмейді.ТақтадаҚызыл – Тоқта !Сары  – Сақтан !Жасыл – Жолашық!Ақнұр:  Қызылкөзінашқанда ,Сынықсүйем  баспа  алға !Фатима  :      Сары  көзінашқанда ,Қарапқалма  аспанға !Айтқали:   Жасылкөзінашқанда ,Өте  бергін ,жасқанба !Оқушылар  бағдаршамсигналдарынқолдарына  ұстап ,кезегікелгендекөрсетіп  тұрады.  Ән: Бағдаршам1.     Көшедебізсақболайық ,Қаймықпасыната – ана .Жолда сен бол  лайық,Жасұландеген  атқа Қ- сы :Әрқашанкүн  сөнбесін,Аспаннанбұлт  төнбесін .Қасымдаболсынанам,Болайын мен де аман !2. ЖолдажүруәліппесінБілгенжөн бес саусақтай.Сонда ғанажүре  аласың ,Сен өзіңдісаусақтапСахналықкөрініс: «Маймақаюдыңдостары» Инспектор :Медбикеапамызбәріміздіемдейді ,Ауырсаадамды, аңды да  емдейді .ОтырғанмынауМедбикеапағаАйтыңдаршы ,канекімдеркелмейді ?(Осы кездебасынақ  шүберекпентаңған ,сыртынанқаншып – шыпшыққанаюөкіріпкележатады) Инспектор :Апа, қараңызмына  сұмдықты ,Маймақтыкім  қыңжылтты ? Медике:Маймағым, не  болғанөзіңе,Көкпеңбекісінген бас – көзіңде ? Аю:Айтайын мен жасырмай  шынымды – ай,Сақтапқал ,апа  жанымдышыбындай.Жармасып бал тасыр машина үстінеДомалаптүсіпшыңғырдымқұлындай.Медике:Бірасартәтті бал үшін,Тәртіпті  бұздыңқарынныңқамы  үшін.Міне, енді  еңірептұрғаныңұят – ақ,Тәртіпкерек , біліп ал , жанүшін !Аю.Медбикеапа, инспектор жолдас , ендітәртіпті  бұзбаймынешіріңіздермені! Мұғалім : – Бағдаршамжоқ  көшелерден  қалай  өтеміз ?Егерөтетін  жерде  бағдаршам  болмаса  көшеден  өтебере  әуелі  солжаққақараймыз. Көшенің орта  тұсынажеткенде ,оңжағымызғакөз  саламыз. Егерол  жақтан  машина  келе  жатса ,өтіп  кеткенше , солорындакүте  тұрамыз. Ендеше, мынажолдарменбағдаршамсыз, бағдаршам барда қалайжүретініміздікөрейік.Оқушықалайөтетінінкөрсетеді. ИнспекторКөреген, дәуқырағы.Көшеміздетұрады.Оныңаты – бағдаршам,Жолсілтейдіәрқашан.Олбергенде команда,Бағынамызәмәнда. БағдаршамТұрамынкөшеніңқиылысынтұрақтап,Қашпаймын  мүдіріп , ешқандайсұрақтан.Белгісіжолдардыңтөрт  топтантұрады,Жарқырапкөрінертүнде де жырақтан. БағдаршамАшсакезекүшкөзін,Айттыдепұқүшсөзін.«Тоқта, сақтан, жолашық!»Жүрмежолғаталасып.Сақтандыру ,ескертубелгісі :ГүлдарияҚып – қызыл  үшбұрыш,Қауіптенсақ бол депсәт – сапар  жолдаған.Аман – саужүреді  жаяу да , көлік те ,Мен бергенбелгіні  сақтаған ,қолдаған.Тыйым салу  белгісі :Қызылменбоялған ,шеңбермінаумақты,Тыйымшылбелгімін ,қаталмын  салмақты .Мен тұрғанжерлерде  хақыңжоқжүруге,Қауіп  бар , бағдарла  көзсалып  жан – жақты. Міндеттеубелгісі:ДиляраБелгімін  көрсетер  жылдамдықбағытты,Міндетті  бұрылыс ,әйтпесе  қауіпті.Барлығынанықтаптұрамынжолыңда,Абай бол ,шартыңдыміндетті  орында !  ҢұсқаубелгісіМұрат:Баратынжеріңніңбағытын ,тұрағын,Үн – түнсізжол  сілтеп ,жол  нұсқап  тұрамын.Күндіз де  ,түнде  де от болыпжанады,Көк  түскебоялғантөртбұрышшырағым. Мұғалім: Балалар, бізәрбелгінің не мақсаттақолданылатынынбілдік.  Қорытындылау :Мұғалім : Балалар, бүгінгісабақтықорытакеле «Жасдәуірдіңбалалары» әнінайтайық. Денімізсау, елімізтыныш, жолтәртібінсақтап, аман – есенжүрелік. Қорытакеле:Ирек – иреккөшелер,Көшедегенмыңирек.Қиындыққаәйтсе де,Үйренесіңбіртіндеп.Бараржергеасықпа, Бәйгеалмайсыңбұрынкеп.







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.