Күні: 23.11.2017Сынып: 1 «Ә» |
Қатысқандар саны: 11Қатыспағандар саны:0 |
Сабақтың тақырыбы |
Менің отбасым. Қ дыбысы мен әрпі. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) 1.1.8.1 Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту. 1.3.8.1 Жазу жолын, жол аралық кеңістікті жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллеграфиялық талаптарға сай жазу. |
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Қ дыбысы және әрпімен таныс. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. Қ дыбысына қатысты мысалдар келтіріп, сөйлемдер құрай біледі. |
Жетістік критерийлері |
Оқудың түрлерін (буындап оқиды, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқи біледі, түсініп оқи алады) Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айтады. Жазу жолын, жол аралық кеңістікті жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллеграфиялық талаптарға сай жаза біледі. |
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс |
Көркем еңбек, музыка, орыс тілі, ағылшын тілі және математика |
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік |
Қ дыбысы мен әрпі. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут |
Шаттық шеңбері Ертеңгілік шеңбері Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге,Тез тұрыңдар шеңберге.Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! «Ойлан тап» сұрақ- жауап.Жұмбақ шешейік: Қорада бар, боранда жоқ Қоянда бар, түлкіде жоқ. Бұл кай әріп (Қ)Таныстырылым -Әр сабақта, балалар, дыбыстармен жұмыс жасаймыз ғой. -Қане, кім айтады дыбыс дегеніміз не?-Дыбысты біз естиміз, айтамыз, ал әріпті біз жазамыз, көреміз. Қазір біз дауыссыз дыбыстарды өтіп жатырмыз. |
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы8 минут |
Оқулықпен жұмыс Айтылым. ТЖ.
Балалар бүгін біз сендермен
«Менің отбасым» бөлімінің Ққ дыбысы мен әрпімен танысамыз.
Мына суреттегі қандай жидек екен?
/қарақат/ Дыбыстық талдау жасалады. “Менің отбасым” тақырыбында әңгіме құрау. 1-топ Суретте не көріп тұрғанын әңгімелейді. 2-топ Өз отбасымен байланыстырып айтады. 3- топ Мәтін құрап айтады. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
|
Сергіту сәті1 минут |
Тарсылдатпай едендiОрнымыздан тұрып апЖүгiрейiк бiр уақ.Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.Аяқты алға созайықТiк көтерiп, қозғайық. |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Қызықты тапсырма8 минут
Аяқталуы
16 минут
|
Дәптермен жұмысЖазылым. — Ққ әрпін ауада жазып үйрету, элементін пысықтау. -Үлгі дәптерге әріптерді жазу, — Сөздік диктант жазу. №2 Суреттегі заттардың кімге тиесілі екенін тап.№3 топпен жұмыс №4 жұппен жұмыс
Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру.Қ дыбысы -Кәне, бәріміз Қ деп айтып көрейікші — Қ Қ Қ қалай айтылып тұр? -Қысқа кедергіге ұшырау арқылы айтылып тұр… —Қ дыбысы дауыссыз дыбыс. Қоян, қонжық, қасқыр сөздерін буынға бөлейік Қо-ян қас-қыр қон-жық
|
Оқулық, дәптерлер.
|
Сабақтың соңы2 минут |
РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Бас бармақтар
|
|
Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары дұрыс қойылған оқушылар әріпті таныды, ажырата алды. Сөз, сөйлем сызбасын оқып алды. Оқушылардың барлығын оқу мақсатына қол жеткізе алды. Сабақтың уақытының кезеңдері сақталды. Сабақ жоспарында ауытқулар болған жоқ. Кейбір оқушыларға келесі сабақтарда жеке тапсырмалар дайындауым керек. |
|