Табиғи жарық көздері дегеніміз не?

Топқа бөлу
5 мин
Психологиялық ахуал:“Жарық — қараңғы” ойыны (Ұ)Суреттерді көрсете отырып жарықта және қараңғыда жасалатын жұмыстардың түрлерін ажырату. Оқушылар жарықта жасалатын жұмыс суреті көсетілгенде тұрады, қараңғыда жасалса отырады.Жарықта жасалатын жұмыс түрлері көп пе, әлде қараңғы да ма?-Неліктен адам жарықта тым белсенді болады?
Жарық,күн,қараңғы,түн сөздері арқылы бөлу.2– тапсырма:Суретті жандандыр (Т)
-Неліктен деп ойлайсыңдар?
Топтар бір-бірін басбармақ әдісібойынша бағалайды (Оқушылармен диалогтік әдіс арқылы олардың сөздік қорларын, жүйелі сөйлеуін,сұраққы нақты жауап беруде айтылым, тыңдалым дағдылары дамиды.) Ортасы:2 мин
5 мин
2 мин
5 мин
3 мин
Қосымша ақпарат
3– тапсырма:Жұмбақтар жасыруЖақсы оқитын оқушы жұмбаты оқиды. Жауап суреттерін тақтаға іліп, ортақ қасиеті не?Жаңа күн туғанын содан ақ біледі.(күн)
Ерте тұрсам дым да жоқ. (жұлдыз)
-Ортақ қасиеттері не?Ай жарығының Күн жарығының айырмашылығы қандай?-Күннің жарығын қосып не сөндіре аламыз ба?-Неліктен?(Жұмбақтарды оқу, шешу,ортақ қасиеттерін атау. оқушыларды ынталандырады, ішкі уәждерін оятады, коммуникативтік дағдыларды дамытады) (Екі жұлдыз, бір тілек бағалау)4-тапсырмаНайзағай пайда болуы туралы бейнефильмнен үзінді көрсету.-Найзағай туралы не білдік? (Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын, уәждерін арттырады.)
5- тапсырма: Оқулықпен жұмысСурет, тірек сөздермен жұмыс (Ж)Сұрақтармен жұмыс1.Табиғи жарық көздері табиғат құбылыстарына жата ма?.2.Жарықты қолмен ұстай алсың ба?. 3.Жарықты көре аламыз ба?(Жұпта бір-бірін бағалайды) (бірлескен оқу бір-бірімен білімімен және ойларымен бөлісе отырып түсініктерін кеңейтеді) Сергіту сәті «Түн мен Күн»6-тапсырма: «Кел, зерттейік» Зерттеу далада өтеді.Оқушыларға дәптер ,қарындаш таратылып беріледі.Қауіпсіздік ережесі бойынша нұсқаулықтар беріледі.-Күннің жарығында кімнің немесе ненің тым белсенді болатынын бақылап дәптерге түсіреді.-Сыныпқа кіргесін жұпта пікір алмасады.Жалпы күндізгі уақытта адамдар, жануарлар, өсімдіктер белсенді екеніне көз жеткізеді.Адамдар оқиды, жұмыс істейді,спортпен шұғылданады, демалады.. Өсімдіктер өседі, гүлдейді,жеміс береді.Үй жануарлары жүгіреді , аунайды.
-Дүниежүзінде жарық жоқ деп елестетіңіз. -Не болады?(Зерттеу барысында белсенді оқу, оқушылардың шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым –қатынас жасау, талқылау арқылы проблемаларды шешуге ,дәлелдермен негіздеуге дағдыланады)
Дәптермен жұмысЖасырған сөздерден табиғи жарық көздерді тауып жаз. (Ж)Артық суретті қоршап қой. Табиғи жарық көздерді боя.
2.Сызбада көрсетілген жарық көздерін, берілген текшедегі сұрақ белгісінің орнына сәйкес суреттің нөмірін тап;
(Сын тұрғысынан ойлау,коммуникативті дағдылар ,ішкі уәждерідамиды)
АКТ
жарқырауық қоңыздар, найзағай,ай күнЕсте сақта!
Түрлі-түсті қағаздар, желім, қайшы, маркерлер
АКТ
Рефлексия:1мин Рефлексия-Мен бүгін өзімді мақтай аламын, себебі …-Мен сыныптасымды мақтай аламын, себебі …-Мен бүгін өз ұстазымды мақтай аламын, себебі … Саралау -Сіз қандай қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? -Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға шығармашылықтарын арттыратын деңгейлік тапсырмалар беру арқылы. Бағалау -Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Оқушыларға қызықты, тартымды болу үшін бас бармақ, сөзбен мадақтау және «Екі жұлдыз, бір тілек» бағалау тәсілін қолдандым. Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері, АКТ-мен байланыс, интербелсенді тақта, физика пәнімен байланыс, Түсіну . Сұрақтар арқылы жарықтың маңыздылығын түсінеді. Қолдану Табиғи жарық көздерін топтастырады;—күн сәулесінің барлық тірі ағзалар үшін қажет екенін біледі Салыстыру Табиғи жасанды жарық көздерін ажыратады